Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij bieden?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Wat zou jij bieden?

Bericht  Live Laugh Love ma 21 feb 2011 - 19:41

Naar aanleiding van mijn topic over wel of geen aankoopmakelaar, deze vraag.
We hebben gister prijzen opgezocht en het bleek erg duur te zijn. Mijn vader heeft er wel verstand van, dus die willen we om hulp vragen. (is alleen nu op vakantie)
Wat zouden jullie als openingsbod doen bij een huis wat 225.000 kost, waar veel onderhoud aan moet gebeuren (badkamer oud, keuken oud, trap, stucen etc) daar was de makelaar ook eerlijk over.
De mensen zijn er al uit en hebben dus dubbele lasten. Het is een kindvriendelijke en populaire wijk.
Ben benieuwd waar jullie aan denken!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Phileine ma 21 feb 2011 - 20:22

Ik heb er niet ontzettend veel verstand van, maar ik zou 190.000 euro bieden. Het is naar mijn idee nog wel een serieus bod en aangezien er veel aan moet gebeuren en de mensen graag willen verkopen, lijkt mij dit een mooie prijs.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Winegum ma 21 feb 2011 - 21:52

Dat kun je zo natuurlijk moeilijk zeggen, het ligt aan allerlei factoren af. Waar staat het huis, hoe lang staat eht al te koop, voor hoeveel euro zijn soortgelijke woningen in de omgeving verkocht? Etc. etc. € 225.000 hoeft niet veel te zijn natuurlijk, als het in een topbuurt staat en het een hartstikke groot huis is. Daarnaast weten de verkopers denk ik ook wel dat er nog veel aan het huis moet gebeuren, daar zullen ze meestal hun bod wel op aanpassen, zeker in deze tijden.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 22:45

Ik zou denk ik ook starten met een bod van 190 000

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  MissD ma 21 feb 2011 - 23:07

Winegum schreef:Dat kun je zo natuurlijk moeilijk zeggen, het ligt aan allerlei factoren af. Waar staat het huis, hoe lang staat eht al te koop, voor hoeveel euro zijn soortgelijke woningen in de omgeving verkocht? Etc. etc. € 225.000 hoeft niet veel te zijn natuurlijk, als het in een topbuurt staat en het een hartstikke groot huis is. Daarnaast weten de verkopers denk ik ook wel dat er nog veel aan het huis moet gebeuren, daar zullen ze meestal hun bod wel op aanpassen, zeker in deze tijden.

Eens met dikgedrukte! De verkopers verkopen hun huis in deze staat en daar is het bod waarschijnlijk naar aangepast, dat jullie een keuken en badkamer willen vervangen zal de verkopers waarschijnlijk niets uitmaken, zeker ook omdat dit alles smaakgebonden is, en als alles verder werkt, wil de leeftijd ervan natuurlijk niets zeggen.

Denk ook dat ik op 190.000 of 195.000 zou starten.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Gizmo ma 21 feb 2011 - 23:09

Ik mis twee hele belangrijke details in je verhaal; hoeveel m2 woonoppervlak, en waar in Nederland staat het huis?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Gizmo ma 21 feb 2011 - 23:10

Winegum schreef:Dat kun je zo natuurlijk moeilijk zeggen, het ligt aan allerlei factoren af. Waar staat het huis, hoe lang staat eht al te koop, voor hoeveel euro zijn soortgelijke woningen in de omgeving verkocht? Etc. etc. € 225.000 hoeft niet veel te zijn natuurlijk, als het in een topbuurt staat en het een hartstikke groot huis is. Daarnaast weten de verkopers denk ik ook wel dat er nog veel aan het huis moet gebeuren, daar zullen ze meestal hun bod wel op aanpassen, zeker in deze tijden.

In de Randstad zit je zo aan de 225.000 en dan hoeft het echt niet eens zo groot te zijn of in een topbuurt te staan....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 23:25

Kun je geen link plaatsen van het huis?

Ik ben het eens met bovenstaande.
Er spelen zoveel dingen meer mee in je bod.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Winegum ma 21 feb 2011 - 23:31

Gizmo schreef:
Winegum schreef:Dat kun je zo natuurlijk moeilijk zeggen, het ligt aan allerlei factoren af. Waar staat het huis, hoe lang staat eht al te koop, voor hoeveel euro zijn soortgelijke woningen in de omgeving verkocht? Etc. etc. € 225.000 hoeft niet veel te zijn natuurlijk, als het in een topbuurt staat en het een hartstikke groot huis is. Daarnaast weten de verkopers denk ik ook wel dat er nog veel aan het huis moet gebeuren, daar zullen ze meestal hun bod wel op aanpassen, zeker in deze tijden.

In de Randstad zit je zo aan de 225.000 en dan hoeft het echt niet eens zo groot te zijn of in een topbuurt te staan....

Daar weet ik alles van :P Maar ik doelde meer op het feit dat het ook aan de locatie ligt en aan de grootte van het huis of iets in verhouding is.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Gizmo ma 21 feb 2011 - 23:52

Winegum schreef:
Gizmo schreef:
Winegum schreef:Dat kun je zo natuurlijk moeilijk zeggen, het ligt aan allerlei factoren af. Waar staat het huis, hoe lang staat eht al te koop, voor hoeveel euro zijn soortgelijke woningen in de omgeving verkocht? Etc. etc. € 225.000 hoeft niet veel te zijn natuurlijk, als het in een topbuurt staat en het een hartstikke groot huis is. Daarnaast weten de verkopers denk ik ook wel dat er nog veel aan het huis moet gebeuren, daar zullen ze meestal hun bod wel op aanpassen, zeker in deze tijden.

In de Randstad zit je zo aan de 225.000 en dan hoeft het echt niet eens zo groot te zijn of in een topbuurt te staan....

Daar weet ik alles van :P Maar ik doelde meer op het feit dat het ook aan de locatie ligt en aan de grootte van het huis of iets in verhouding is.

Owww, dan las ik het verkeerd Very Happy
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij bieden? Empty Re: Wat zou jij bieden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum