Wanneer vertel je dat Sint niet bestaat?
+26
Jerry
slaatje
Caramba
bolus26
Vanilla Queen
Caribbeanlover
Printje
Blond
Lousanne
ekiaam87
Mermaid
Rush
Zenna
Elin
Bolleke
TukTuk
tweeling
sarah
Marcellah89
kwebbeltje
xxjojootjexx
Mamsie
RYW
SoGood
Susan
Flower_L
30 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wanneer vertel je dat Sint niet bestaat?
Ik vertel niet dat sinterklaas echt bestaat.
Gister bij de intocht was mijn zwager ook een zwarte piet, D. vond het best spannend en toen hebben we gewoon verteld dat het ome R. was die zwart was geverfd net als de rest van de pieten en toen vond ze het niet meer eng.
ik ga niet mijn best doen om te voorkomen dat ze niet in sinterklaas geloofd maar ik ga ook niet mijn best doen om te zorgen dat ze er niet in gelooft. Ik kijk wel waar het schip strand
Gister bij de intocht was mijn zwager ook een zwarte piet, D. vond het best spannend en toen hebben we gewoon verteld dat het ome R. was die zwart was geverfd net als de rest van de pieten en toen vond ze het niet meer eng.
ik ga niet mijn best doen om te voorkomen dat ze niet in sinterklaas geloofd maar ik ga ook niet mijn best doen om te zorgen dat ze er niet in gelooft. Ik kijk wel waar het schip strand
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik was zelf geloof ik 6 of 7 toen ik vragen begon te stellen. Ik zou het inderdaad laten afhangen van het moment dat een kind er zelf mee komt.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom vertellen? Ik zat in groep 6 toen ik niet meer geloofde! In groep 5 had ik het door, maar ik wilde dat niet laten blijken omdat ik bang was dat ik dan geen kadootjes meer kreeg Maar ik heb er verder geen last van gehad dat ik zolang heb geloofd, ik vond het alleen maar leuk!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Haha, nou, waarom vertellen...? Op een zeker punt gaat een kind toch vragen stellen, dan kun je het toch moeilijk meer negeren
Gast- Gast
Ik zou het vertellen als mijn kind in groep 6 zou zitten. Of dat voor of na sinterklaas gebeurt weet ik nog niet. Ik weet nog dat dit echt een keerpunt was in de klas waarin bijna iedereen het al wist, op een paar na. Als mijn kind eerder al met vragen zou komen, zou ik wel eerlijk antwoord geven.
Gast- Gast
Maple schreef:Haha, nou, waarom vertellen...? Op een zeker punt gaat een kind toch vragen stellen, dan kun je het toch moeilijk meer negeren
Ja dat begrijp ik! Maar ik bedoel meer uit het niks "Als mijn kind 7 is vertel ik het", terwijl het kind nog niks door heeft, snap je?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Oh nee, dat zeker niet. Misschien wel als het kind nog gelooft op de leeftijd dat ze surprises voor elkaar gaan maken in de klas.Kowalski schreef:Maple schreef:Haha, nou, waarom vertellen...? Op een zeker punt gaat een kind toch vragen stellen, dan kun je het toch moeilijk meer negeren
Ja dat begrijp ik! Maar ik bedoel meer uit het niks "Als mijn kind 7 is vertel ik het", terwijl het kind nog niks door heeft, snap je?
Gast- Gast
Mijn zoon stelt nu dus al vragen. Hij is 6,5. Ik draai er niet meer omheen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav, show/vertel hier je sint surprise
» Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?
» Wanneer is bij jullie sint maarten?
» Bestaat het niet of..
» vanaf wanneer niet meer wassen op de commode
» Wanneer passen 2 namen niet bij elkaar?
» Wanneer is bij jullie sint maarten?
» Bestaat het niet of..
» vanaf wanneer niet meer wassen op de commode
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: