Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav, show/vertel hier je sint surprise

+3
loura
flower
duckie
7 plaatsers

Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  duckie ma 28 nov 2011 - 5:03

ik ben benieuwd wat voor surprises jullie maken voor sint, of word er niet veel meer gedaan aan surprises?
wij vieren het bij ons met kerst maar doen dan wel gedicht en suprises maken dus ik heb nog even....
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Re: Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  flower ma 28 nov 2011 - 5:43

Ik heb een auto gemaakt, hij is bijna af. Zal van de week een keer foto's maken
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Re: Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  loura ma 28 nov 2011 - 5:47

Wij doen pas surprises met kerst en ik heb nog geen idee wat ik ga maken :s
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Re: Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  Marin wo 30 nov 2011 - 4:35

Ik heb mijn surprise af!


Ik heb mijn zus getrokken met lootjes. Ze is net in NYC geweest en vond dat zo geweldig daar. Ik heb een gigantische kaart gemaakt van allemaal A3 papier vellen aan elkaar geplakt en dat ze die op de grond moet leggen en bovenop de kaart moet gaan staan. Daar op die kaart liggen op verschillende locaties dan kaartjes met korte rijmpjes en opdrachten.Met een soort spel-opdrachten die gerelateerd zijn aan New York en dan een letter geven als de opdracht gelukt is. En dan aan het einde van alle opdrachten heeft ze letters verzameld en samen vormen ze een woord van de plek waar het echte cadeau ligt. Dat zal in de kelder zijn (dus 6 opdrachtjes met elk een letter van het woord kelder) en ik wil dan het Empire State Building of Chrysler Building maken van karton en die tegen de ladder aanplakken zodat ie blijft staan. Daarachter plak ik dan de dvd van New York, I Love You, het cadeau wat ze krijgt.

De kaart is intussen klaar, wat een gigantisch werk om alles uit te tekenen en vooral in te kleuren! Echt heel groot, het neemt m'n halve woonkamer in beslag. Maar het is best heel goed gelukt, het klopt eigenlijk helemaal wel! niet elke straat staat er op, want dat was veel te veel werk, maar de belangrijke punten staan er op!

Kaart in z´n geheel:
Nav, show/vertel hier je sint surprise 70cdbde5

Wat details:
Nav, show/vertel hier je sint surprise 802ffbb0

Nav, show/vertel hier je sint surprise 73da8296

Nav, show/vertel hier je sint surprise Cd01bf9a
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Re: Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  ixis wo 30 nov 2011 - 6:44

Wat creatief Joy!! Je maakt er iets heel speciaals van, dat vind ik altijd leuk. Ik doe ook met een groep surprise voor sinterklaas, maar omdat niet iedereen even creatief is, of tijd heeft om te knutselen is afgesproken dat we alleen cadeautjes doen, maar dan wel met een persoonlijk gedicht. Heb de mijne klaar en ben er best wel trost op nerd
ixis
ixis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 461
Punten : 503
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Re: Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  Rebecca wo 30 nov 2011 - 6:48

Erg leuk Joy!

Ik vier Sinterklaas alleen met mijn klas, het meisje dat ik getrokken heb is een echte paardenliefhebster. Omdat ik door ziek te zijn geweest niet zoveel tijd heb, ga ik het voor mezelf makkelijk maken, ik hou het voor mezelf een beetje in het taartensfeertje, alleen dan zonder taart Wink.
Ik wil een cakedrum mooi groen bekleden zodat het een weiland wordt, en dan ga ik een paard boetseren voor daarin en wat leuke dingen voor erbij. Het geheel plaats ik dan op een doos waar ik het cadeautje in doe.
Niet helemaal het 'surprise waarin het cadeau zit verstopt', maar denk dat dit ook wel op prijs wordt gesteld.
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Re: Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  bolus26 do 1 dec 2011 - 10:33

ik heb een paardenschilderij gemaakt voor een meisje uit mn klas
en voor mn zusje (die twijfelt tussen de koksopleiding en kinderopvang)
een keukenschort beschilderd als poppenkast en van pollepels e.d. poppenkastpoppen gemaakt onder t mom, kan je ze altijd gebruiken! Die ´poppen´komen dan in de zak van de schort.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav, show/vertel hier je sint surprise Empty Re: Nav, show/vertel hier je sint surprise

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum