Wanneer flesvoeding ophogen?
+6
Jezzie
Printje
Puggle
Lejow
Sanne
tweeling
10 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wanneer flesvoeding ophogen?
Printje schreef:Rejoy. schreef:Op het pak staat toch dat kinderen terug zouden 'moeten' naar vier voedingen? Dan zul je niet de enige zijn die dat doet Lejow. Het was dus niet specifiek naar jou gericht, maar in het algemeen.
tsja, en dat van het cb en er verstand van hebben... Ik zal maar wijselijk mijn mond houden
hahahahahhaa en ik denk de hele tijd maar ik zeg het niet ik zeg het niet
Ga jij trouwens met H wel nog naar het cb? was erg nieuwsgierig omdat je nu bij een nieuw cb zit toch?
ben woensdag voor het eerst in onze nieuwe woonplaats geweest.. Op zich viel het bezoek aan de arts mee, ze was niet negatief over het aangepast vaccineren. Wist ook niet precies hoe het zat, maar wilde het nog even uitzoeken. Gaf aan dat H. een flinke groeispurt maakte, maar leek niet te weten dat ze volgens de bv-curve precies op de middenlijn groeit (cb-curve schiet ze ineens naar boven). Heb alleen wel binnen één week twee afspraken staan, omdat ze met alle geweld een huisbezoek wilden doen, terwijl we in dezelfde week ook voor het gewone 4 maanden consult moeten. Was onmogelijk te combineren
Denk trouwens wel dat we straks de WVK bezoekjes gaan skippen.
Gast- Gast
Re: Wanneer flesvoeding ophogen?
Mmm weer lekker vaag dus. Ik wil ook geen wvk bezoekjes meer, ik ga, als ons meisje natuurlijk gewoon gezond is, alleen maar naar de afspraken wanneer er een vaccinatie bij zit. Voor de rest....ik hoorde weer een verhaal van een andere moeder dus ben er echt zo klaar mee met dat bureau.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer voeding ophogen/ over gaan op 4 flessen?
» Wanneer ander drinken dan borstvoeding/flesvoeding?
» Mama's met flesvoeding: Wanneer weer ongesteld?
» voeding ophogen?
» Flesvoeding
» Wanneer ander drinken dan borstvoeding/flesvoeding?
» Mama's met flesvoeding: Wanneer weer ongesteld?
» voeding ophogen?
» Flesvoeding
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: