Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

+16
Pompoen
Slakje
RYW
Dille
Filoria
Parel
Lejow
Aziraphale
Printje
Curious
SarahKey
Mamsie
snoezel
Liadan
Jade
Tania
20 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 0:41

Ik kom net terug van een gesprek met de juf van mijn dochter. Ze gaat sinds eind augustus naar de basisschool en ze zien dat ze erg leergierig is. Ze doet intussen de werkjes van groep 2 al mee en maakt deze probleemloos (na de nodige uitleg natuurlijk). Bovendien vraagt ze zelf om meer werkjes en heeft ze er duidelijk lol in. Vanaf nu mag ze helemaal meedraaien met groep 2 (ook de cito-toetsen etc) en als dit allemaal goed blijft gaan mag ze in september direct doorstromen naar groep 3.

Natuurlijk doen we dit alleen als we zien dat ze er in sociaal-emotioneel opzicht ook aan toe is, maar dat lijkt wel goed te zitten. Ze is super zelfstandig en speelt (wanneer ze daar zelf behoefte aan heeft) probleemloos mee met de andere kinderen. Maar ik blijf hier wel op letten want ze is straks dus pas vier (bijna vijf) als ze naar groep 3 gaat.

Ben echt zo trots op haar I love you


Waarop zijn jullie trots vandaag?


Laatst aangepast door Minneke op wo 7 nov 2012 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Tania wo 7 nov 2012 - 0:46

Sjonge wat prestatiegericht zeg Evil or Very Mad

Nee hoor, supergoed van je dochtertje! Natuurlijk mag je daar trots op zijn.

Ik ben trots omdat M. zo lief zelf kan spelen. Ze vermaakt zich prima en als ze even aandacht wil komt ze naar me toe en dan spelen we even en dan gaat ze weer lief spelen.
Op J. ben ik trots omdat hij zo hard gaat met praten de laatste tijd. Ok, het is vooral voor mij allemaal verstaanbaar maar hij maakt echt al zinnetjes terwijl hij kort geleden alleen nog maar woordjes zei.

Iets minder trots ben ik op het feit dat hij net overduidelijk kut riep toen hij knoeide met z'n thee Rolling Eyes

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 0:48

Wat goed van jouw dochter zeg! En als het goed voelt, en zij zit goed in haar vel, zou ik niet weten waarom het niet de juiste keuze zou zijn! Anders moet ze nog een jaar kleuteren, sommige kinderen zijn gewoon al verder dan dat. Zal ze het zelf niet moeilijk vinden om weer bij nieuwe klasgenootjes te komen, of is het nog te vroeg om daar echt vriendinnetjes te hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 0:48

Tania schreef:
Iets minder trots ben ik op het feit dat hij net overduidelijk kut riep toen hij knoeide met z'n thee Rolling Eyes

HAHAHA.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Jade wo 7 nov 2012 - 0:51

Wat goed Minneke! Fijn dat ze het allemaal zo goed oppikt!

groep 2 is natuurlijk ook een kleuterklas, dus ze kan sowiezo nog de rest van het jaar kleuteren, Met het sociale zal dat vast wel goed komen!

Ik hoop dat jullie meisje veel uitdaging/plezier zal hebben in groep 2! Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) 281626781Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) 281626781

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Liadan wo 7 nov 2012 - 0:52

Wat is F. een knapperd en wat fijn dat ze zo zelfstandig is!

Ik ben heel trots dat K ian loopt, hij stapt zo leuk in het rond met zijn O-beentjes. Ik ben de halve dag voor hem aan het klappen en 'jaaaaaa' aan het roepen Very Happy .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Printje wo 7 nov 2012 - 1:09

Ik ben ook kleuterjuf en heb ook kinderen die veel meer kunnen, maar denk echt even heel goed na voordat je haar te snel doorstuurt, ze is niet alleen erg jong in groep 3 maar trek het ook eens door naar bijv overgang middelbare school. Dus heel goed dat je ook naar het sociale stuk kijkt, een kleuterjuf kan een kind trouwens ook zelf nog een extra jaar uitdagen.


Edit: even wat uitgebreider via de laptop. Uiteraard ben je enorm trots, en terecht!! Maar denk er echt heel goed over na wat het allemaal voor haar betekend. Ik weet niet of ze op een klassikale school zit of net zoals ons heterogene groepen maar mijn tip als juf is niet te snel over laten gaan maar ook bekijken wat de juf zelf haar nog kan bieden. Eventueel is bij ons altijd een optie om een deel vd ochtend met groep 3 mee te laten doen en dan terug naar de kleuters voor ook het sociale stukje.


Ik heb eventueel, maar dat heeft haar juf misschien ook wel, heel veel extra uitdagende werkjes zodat ik kinderen niet te snel doorstuur naar groep 3 maar ook bij mij zelf in de klas nog een hoop kan bieden. Als je wilt kan ik je dat tzt wel eens opsturen.


Laatst aangepast door Printje op wo 7 nov 2012 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  snoezel wo 7 nov 2012 - 1:11

Wat goed!
Ik ben apetrots vandaag omdat ze zojuist voor het eerst op het potje heeft gepoept :cheering:. Ze loopt sinds gister in haar blote billen door het huis, heeft eerst 2 ongelukjes gehad en sindsdien rent ze tijdens het spelen gewoon af en toe naar de pot voor een plas, en nu dus voor een poep... Ik ben echt zo trots :dance:
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Mamsie wo 7 nov 2012 - 1:13

Goed van haar!
Bekijk het wel goed en overleg het uitvoerig.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 1:16

Printje schreef:Ik ben ook kleuterjuf en heb ook kinderen die veel meer kunnen, maar denk echt even heel goed na voordat je haar te snel doorstuurt, ze is niet alleen erg jong in groep 3 maar trek het ook eens door naar bijv overgang middelbare school. Dus heel goed dat je ook naar het sociale stuk kijkt, een kleuterjuf kan een kind trouwens ook zelf nog een extra jaar uitdagen.

Dat snap ik Printje, maar ik heb echt veel vertrouwen in het oordeel van deze juf. Zij staat al meer dan 30 jaar voor de klas, waarvan 25 als kleuterjuf en ze gaf aan dat ze echt niet aan de lopende band kinderen een klas laat overslaan (integendeel). Dat in combinatie met Fenne's karakter en fysiek (ze is heel zelfverzekerd, trekt haar eigen plan en is groot voor haar leeftijd, waardoor ze er ook uit ziet alsof ze in groep 2 thuis zou kunnen horen), maakt dat ik het belangrijk vind haar deze uitdaging aan te laten gaan.
En als straks blijkt dat het toch niet gaat werken dan zoeken we een andere oplossing!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Printje wo 7 nov 2012 - 1:21

Minneke schreef:
Printje schreef:Ik ben ook kleuterjuf en heb ook kinderen die veel meer kunnen, maar denk echt even heel goed na voordat je haar te snel doorstuurt, ze is niet alleen erg jong in groep 3 maar trek het ook eens door naar bijv overgang middelbare school. Dus heel goed dat je ook naar het sociale stuk kijkt, een kleuterjuf kan een kind trouwens ook zelf nog een extra jaar uitdagen.

Dat snap ik Printje, maar ik heb echt veel vertrouwen in het oordeel van deze juf. Zij staat al meer dan 30 jaar voor de klas, waarvan 25 als kleuterjuf en ze gaf aan dat ze echt niet aan de lopende band kinderen een klas laat overslaan (integendeel). Dat in combinatie met Fenne's karakter en fysiek (ze is heel zelfverzekerd, trekt haar eigen plan en is groot voor haar leeftijd, waardoor ze er ook uit ziet alsof ze in groep 2 thuis zou kunnen horen), maakt dat ik het belangrijk vind haar deze uitdaging aan te laten gaan.
En als straks blijkt dat het toch niet gaat werken dan zoeken we een andere oplossing!

Ik had net mijn edit aangepast, via mob kan ik het niet zo uitgebreid, maar idd je mag onwijs trots op haar zijn en als ik het zo lees weet de juf idd wel wat ze doet, niet dat ik eraan twijfel maar het is een onwijs moeilijke keuze. In je omschrijving klinkt het idd als een echte oudste kleuter, zelfstandig,zelfverzekerd etc. dat zijn idd allemaal dingen waar ik naar kijk bij het maken van zo'n keuze.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 1:21

Wat super knap Minneke!

Mijn vriend heeft groep '1' ook overgeslagen en ging ook met 4/5 jaar naar groep 3 en is daar niets slechter van geworden. Dat ene jaar wordt alleen maar kleiner, helemaal als ze vanaf groep 3 gewoon haar eigen vriendinnenclubje zou krijgen. En wat is nou het verschil tussen 11 of 12 jaar zijn als je naar de middelbareschool gaat. Misschien is ze wat vroeger rijp Wink maar ach.. daar moet je het als moeder maar mee doen.

Echt heel leuk voor je dochter Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  SarahKey wo 7 nov 2012 - 1:21

Daar mag je zeker trots op zijn! Ze doet het goed op school.

Ik ben ook trots op mijn mannetje, hij leert nu zoveel! Als je zegt: hieperdepiep hoera!!!! Dan steekt hij beide handjes in de lucht met een big smile I love youI love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 1:31

[quote="Printje"]
Minneke schreef:

Ik had net mijn edit aangepast, via mob kan ik het niet zo uitgebreid, maar idd je mag onwijs trots op haar zijn en als ik het zo lees weet de juf idd wel wat ze doet, niet dat ik eraan twijfel maar het is een onwijs moeilijke keuze. In je omschrijving klinkt het idd als een echte oudste kleuter, zelfstandig,zelfverzekerd etc. dat zijn idd allemaal dingen waar ik naar kijk bij het maken van zo'n keuze.


Ik ben blij dat ze dit zo vroeg signaleert, want dat zorgt er voor dat ze nog bijna 8 maanden de tijd heeft om te kijken hoe het gaat. Ze stimuleert haar nu bijvoorbeeld ook om met groep 2 kinderen te spelen (dat doet ze al wel, maar ze verlaagt de drempel nog wat extra) en de taken doet ze nu ook allemaal mee. De juf zei nog dat ze verbaal zo sterk is dat ze zich ontzettend goed kan verwoorden in wat ze wil, voelt en nodig heeft. Dat maakt ook dat ze zich geen zorgen maakte over de aansluiting en sociaal-emotionele ontwikkeling. Ik snap jouw waarschuwingen wel hoor, maar deze situatie komt voor mij niet helemaal als verrassing natuurlijk omdat ik Fenne elke dag meemaak en zie hoe ze zich ontwikkelt. Als ik een greintje twijfel had zou ik geneigd zijn er niet in mee te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Curious wo 7 nov 2012 - 1:32

Ik ben zelf zo'n kleuter die een klas mocht overslaan. En ondanks dat je zeker trots mag zijn op je dochter moet je het inderdaad niet onderschatten.

Succes met de keuze!


Laatst aangepast door Curious op wo 7 nov 2012 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Printje wo 7 nov 2012 - 1:39

[quote="Minneke"]
Printje schreef:
Minneke schreef:

Ik had net mijn edit aangepast, via mob kan ik het niet zo uitgebreid, maar idd je mag onwijs trots op haar zijn en als ik het zo lees weet de juf idd wel wat ze doet, niet dat ik eraan twijfel maar het is een onwijs moeilijke keuze. In je omschrijving klinkt het idd als een echte oudste kleuter, zelfstandig,zelfverzekerd etc. dat zijn idd allemaal dingen waar ik naar kijk bij het maken van zo'n keuze.


Ik ben blij dat ze dit zo vroeg signaleert, want dat zorgt er voor dat ze nog bijna 8 maanden de tijd heeft om te kijken hoe het gaat. Ze stimuleert haar nu bijvoorbeeld ook om met groep 2 kinderen te spelen (dat doet ze al wel, maar ze verlaagt de drempel nog wat extra) en de taken doet ze nu ook allemaal mee. De juf zei nog dat ze verbaal zo sterk is dat ze zich ontzettend goed kan verwoorden in wat ze wil, voelt en nodig heeft. Dat maakt ook dat ze zich geen zorgen maakte over de aansluiting en sociaal-emotionele ontwikkeling. Ik snap jouw waarschuwingen wel hoor, maar deze situatie komt voor mij niet helemaal als verrassing natuurlijk omdat ik Fenne elke dag meemaak en zie hoe ze zich ontwikkelt. Als ik een greintje twijfel had zou ik geneigd zijn er niet in mee te gaan.

Gelukkig maar, ik wil het ook niet betweterig zeggen maar idd als juf zijnde meer van denk idd goed na. maar als ik zo lees hoe jouw meisje is idd.. Ik signaleer het idd ook altijd het liefste zo vroeg mogelijk zodat ze idd lang de tijd hebben om te kijken hoe ze zich op de brede lijn ontwikkeld. Ik heb ook een groep 1 kindje dat dadelijk in januari de cito gaat maken van groep 2.

Komt ze dan eventueel in een homogene groep 3?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 1:44

Curious schreef:

Buiten dat ik wat ik zeg over de emotionele kant ervan, moet je ook niet vergeten dat je dochter altijd de jongste zal zijn in de klas, wat ook maakt dat ze altijd wat achter klasgenootjes aanhobbelt of juist dingen eerder wil doen (zoals uitgaan, drinken, auto rijden), alleen dat soort dingen maken al dat ze zal proberen zich te bewijzen. Je hoeft daar als ouder dus niet perse iets in te doen, maar bedenk wel hoe je hier goed mee om zou kunnen gaan.


Als ik dit stuk quote ook moet weghalen laat het dan even weten! Geen probleem smile


Dat herken ik wel van mijn vriend. Hij is altijd het type geweest wat dingen wilde proberen omdat andere oudere klasgenoten dat ook deden en hij niet achter wilde blijven. Maar of dat puur aan het overslaan van een klas ligt of aan het feit dat hij de jongste was.. Dat weet ik niet. Het kan ook in iemands persoonlijkheid of karakter liggen niet achter te willen blijven. Hij had wat dat betreft gewoon weinig ruggengraad en was makkelijk beinvloedbaar. Maar als jij sociaal/emotioneel ook gewoon sterk meegroeit dan hoeft dat allemaal geen proberen op te leven.

m.u.v. het eerder op stap willen/eerder een vriendje kunnen krijgen.. Maar zijn dat de 'grote' problemen? Dat lijkt mij niet. Het gelukkig zijn en blijven van het kind in kwestie lijkt mij belangrijker dan of hij nou op stap gaat als het 16 of 17 is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Printje wo 7 nov 2012 - 1:45

Ik bedacht me net dat ik een hele map heb met informatie over kleuters met een ontwikkelingsvoorsprong, ook met materialen erbij. Er zit ook een mooi schema in met allerlei activiteiten bijv. en kenmerken van 'zulke' kleuters.

Heb je daar interesse in? Want dan kan ik zoiets wel voor je inscannen en naar je mailen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 2:02

Printje, dat vind ik wel interessant! Ik weet niet of het niet heel veel werk voor je is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 5:37

Het is knap, maar ik zou écht nooit een kind van vier naar groep drie doen. Mijn dochter loopt ook voor, kon in groep één al prima lezen, in groep twee ging ze één dag in de week naar groep drie en derest van de tijd zat ze in haar eigen klas met eventueel extra werk. Ze is ook zelfstandig, heel slim enzo. Maar als ik zie hoe hard groep drie er nu inhakt, hoewel ze de kinderen al kent, de werkjes makkelijk kan, dan had ik dat écht niet eerder gewild. Kinderen van groep drie zijn alweer zoveel groter, zelfs als ze qua lengte even groot zijn en qua intelligentie even slim. Nu is het hier wel zo dat je meteen in groep 3,4,5 komt, dus ook tussen veel grotere kinderen. Maar dat ontspannene van de kleuters had ik haar nog niet af willen pakken vorig jaar, ze had zich prima gered qua leerstof, maar ze had het wel zwaar gehad omdat in groep drie van alles moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 5:43

Tja, dat kan. Ze komt hier in ieder geval in een homogene groep 3 terecht, dus dat scheelt wel. Ze gaat dan met kinderen mee die ze al een jaar lang kent. En dat schoolse, ik denk dat ze daar juist wél aan toe is. Ze gaat al een aantal jaar naar een KDV waar echt aandacht was voor de ontwikkeling (zelfs aanbod in het Engels), ze vraagt zelf om werkjes en maakt ze met plezier. De oudere kinderen kent ze bovendien al van de BSO...

Ik denk echt dat wij het zelf (in overleg met school, maar goed daar komt het initiatief ook vandaan natuurlijk) het beste kunnen beoordelen. En stel nou dat het niet gaat, dan gaat ze toch nog een jaar kleuteren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 5:48

Dat denk ik ook. Maar het zou gewoon mijn keus niet zijn. Hier ook een KDV wat gericht was op zelfstandig werken, montessorischool die ook gericht is op zelfstandig werken, een kind wat zichzelf leerde lezen en schrijven toen ze vier was en in het weekend dan thuis zijn 'mam, wil je sommen voor me maken?' en die dan keurig ging zitten oplossen, ookal was ze net 5.

Maar het feit dat ze hier opeens allerlei deadlines hebben is tóch anders voor haar. Ze kan een hele hoop, kan nog steeds makkelijk meekomen, maar het is wel veel zwaarder dan groep 2, terwijl ze alle kinderen al heel goed kent (van BSO, kleine school, iedereen kent elkaar). Ze heeft geen problemen met de sociaal emotionele aansluiting, maar het is gewoon wel echt een stuk pittiger. Wij wilden het in ieder geval per definitie niet, ze had vorig jaar kerst naar groep 3 gemogen, maar dat wilden we niet. Ook omdat je dan inderdaad een kind hebt wat wel érg jong op de middelbare school komt enzo.

Maar dat is mijn visie hoor smile Alleen maar roepen 'wat geweldig en wat leuk' daar heb je ook niet zoveel aan denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 5:51

Wat fijn dat ze het zo goed doet! Het lijkt mij wel een lastige beslissing om eventueel een klas over te laten slaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Aziraphale wo 7 nov 2012 - 5:53

Printje schreef:Ik bedacht me net dat ik een hele map heb met informatie over kleuters met een ontwikkelingsvoorsprong, ook met materialen erbij. Er zit ook een mooi schema in met allerlei activiteiten bijv. en kenmerken van 'zulke' kleuters.

Heb je daar interesse in? Want dan kan ik zoiets wel voor je inscannen en naar je mailen.

Ik ben ook kleuterjuf (en juf van groep 3) en heb er heel veel interesse in... smile
Ik stuur kinderen ook liever niet eerder door naar groep 3. Heb nu te vaak mee gemaakt dat er van die hele sterke kleuter een gemiddelde, onzekere groep 3 leerling overbleef.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gast wo 7 nov 2012 - 6:54

*


Laatst aangepast door Smikkell op do 8 nov 2012 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;)) Empty Re: Trots! (Al ben ik nu vast prestatiegericht ;))

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum