Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels?

+56
Sterre
Jerry
Roxi3
Stitch
Blond
Zora
_Lacey_
Caroow
Slakje
Caramba
Toet
Gympie
Kreeftje
Suus
Aimee
Susan
Bliss
Rumble
Lady Starstruck
Mamsie
RYW
luisa
tienie31
Anmy
Muus
mouette
Zininzon
SuperGrover
Mandy
Sugarfall
Elliot
Mari
Mizz_S
Rush
Chocoholic
Guusje
Minx
xxjojootjexx
Cheesegirl
Paper Crown
Phileine
Thunder
_Femme
Ooh La La!
studiebol
Snack a Jack
Poubelle
Highway
Annemoontje
pippeloentje
Kowalski
Marin
Caro
SarahKey
Lejow
LaBird
60 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels? - Pagina 3 Empty Re: Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels?

Bericht  Rush ma 5 nov 2012 - 2:39

Cheesegirl schreef:Ik kan er slecht tegen als ik aan een klant vraag "Wilt u de bon mee?", dat de klant dan antwoord met "Neehoor, krijg het toch niet terug van de belasting". Mad
lol!

Ik moet er juist altijd om vragen. Haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels? - Pagina 3 Empty Re: Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels?

Bericht  Cheesegirl ma 5 nov 2012 - 2:42

Rush schreef:
Cheesegirl schreef:Ik kan er slecht tegen als ik aan een klant vraag "Wilt u de bon mee?", dat de klant dan antwoord met "Neehoor, krijg het toch niet terug van de belasting". Mad
lol!

Jij moet aan de cassiére zelf om de bon vragen? Dat is ook slecht.
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  xxjojootjexx ma 5 nov 2012 - 2:53

Als iemand zegt: "Wat ik nu ga zeggen is echt niet gelogen!"
Dan denk ik, dus alles wat je hiervoor zei is uit je duim gezogen Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx ma 5 nov 2012 - 2:55

xxjojootjexx schreef:Als iemand zegt: "Wat ik nu ga zeggen is echt niet gelogen!"
Dan denk ik, dus alles wat je hiervoor zei is uit je duim gezogen Razz

lol!
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 2:59

Mijn buren hebben het altijd op facebook over 'mijn mannetje' en 'mijn vrouwtje'. En ze zijn dus echt zwaaar obese.

Gast
Gast

Bericht  Guusje ma 5 nov 2012 - 3:22

Charlie schreef:Mijn buren hebben het altijd op facebook over 'mijn mannetje' en 'mijn vrouwtje'. En ze zijn dus echt zwaaar obese.

Haha dan is het dubbel fout Wink Nee vind dat ook echt zwaar irritant.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Rush ma 5 nov 2012 - 3:27

Guusje schreef:
Charlie schreef:Mijn buren hebben het altijd op facebook over 'mijn mannetje' en 'mijn vrouwtje'. En ze zijn dus echt zwaaar obese.

Haha Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Guusje ma 5 nov 2012 - 3:28

Rush schreef:
Guusje schreef:

Haha Laughing

Oeps Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels? - Pagina 3 253468018
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Chocoholic ma 5 nov 2012 - 3:35

Annemoontje schreef:Ik krijg de krijg de kriebels van de uitspraken: "O My God!" en "Dat is wel heel erg bizarrr!"

Oh My God zeg ik wel eens, maar niet op zo'n over-the-top manier zoals Janice (Friends). laughcry
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Rush ma 5 nov 2012 - 3:35

Cheesegirl schreef:
Rush schreef:
lol!

Jij moet aan de cassiére zelf om de bon vragen? Dat is ook slecht.
Ja, bij m`n boodschappen vrijwel altijd. Alsof twintigers geen bonnen hoeven. Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels? - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 3:41

LOL.

Gast
Gast

Bericht  Mizz_S ma 5 nov 2012 - 3:59

* Mijn collega zegt ongeveer om de zin 'absoluut'. Heel irritant, vooral als je er op gaat letten. (Bijvoorbeeld, Ik: Dit is heel belangrijk. Hij: Ja absoluut!, en dan om de zin...)
* WIJ zijn zwanger vind ik echt verschrikkelijk! Hoezo wij? Ik heb dan de neiging om naar de man zn buik te kijken en te zeggen, ja je ziet het al behoorlijk (maar dat doe ik nooit hoor)
* Groentjes ipv groente
* 'Moeder de vrouw' over je vrouw zeggen. KOTS! (als in, dat moet ik even aan moeder de vrouw vragen)
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:02

pippeloentje schreef:Manlief,vriendlief,zuslief,broerlief.....

Printje!

Gast
Gast

Bericht  Mari ma 5 nov 2012 - 4:10

kids, we zijn in nederland noem het maar gewoon onze kinderen.

Als iemand zegt onze kids, dan krijg ik het idee alsof het over voorwerpen gaat.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:16

Ik erger mezelf niet vaak aan woorden/zinnen volgens mij.

Vriendinnetje zeg ik wel eens maar meer omdat ik het dan over een lieve actie van iemand heb haha.. En dan maakt vriendinnetje het af I love you

En Harrison of Goochem heeft volgens mij eens laten vallen op het forum dat ze het irritant vond als mensen tegen andere volwassen mijn pappa/mamma zeiden haha.. Daar ben ik op gaan letten en ik doe dat soms ook laughcry .. (Behalve bij mensen die ik echt niet ken of in formele situaties.. maar bij vrienden of famillie zeg ik gewoon 'papa zei.. blabla')

Mijn vader maakt trouwens altijd verkleinwoorden in elke zin.. Als ik vraag 'Wat heb je gegeten?' dan krijg ik altijd als antwoord.. Worteltjes, met aardappeltjes en een biefstukje :P hahaha.. Mijn moeder zeurt er altijd om.. misschien veranderd hij het daarom wel niet silent

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:23

Mari schreef:kids, we zijn in nederland noem het maar gewoon onze kinderen.

Als iemand zegt onze kids, dan krijg ik het idee alsof het over voorwerpen gaat.
Ik typ bijna altijd kids, kinderen is zo lang laughcry

Gast
Gast

Bericht  Elliot ma 5 nov 2012 - 4:41

Haha mijn moeder krijgt nog altijd van een vriendin van haar een kerstkaart ondertekend met 'naam vriendin, naam man vriendin & kids'.. Haar kinderen zijn 26 en 24 en de oudste is getrouwd en woont niet eens meer thuis!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Sugarfall ma 5 nov 2012 - 4:48

Manlief, vriendlief en die hele zooi met stip op nummer 1. "Buiten de box denken", "helemaal jezelf zijn", en inderdaad "helemaal leuk!" Vind ik ook erg. Ohja en als mensen alles "Super!" vinden, maar dat is een beetje hetzelfde als "helemaal leuk".
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Mandy ma 5 nov 2012 - 5:04

Meis vind ik ook zo verschrikkelijk.

En vriendinnetje zoals al vaker genoemd.

Mandy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 37
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  SuperGrover ma 5 nov 2012 - 5:05

Koning/Lelijk in de zin van: Dat feestje was vet koning/lelijk. Gelukkig is het allebei alweer uit de mode. Wreed en bruut in die zin vind ik trouwens ook vreselijk.

Iets een plekje geven, in de zin van: Dat trauma moet je een plekje geven. Leuk gezegd, maar wat bedoel je nou praktisch? Dit soort taal is de reden van mijn afkeer voor psychologen, haha.

Mensen die 'omg' zeggen, niet oh my god, maar echt omg. Dat vind ik echt dom klinken.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 5:53

Punk'd schreef:Ik erger mezelf niet vaak aan woorden/zinnen volgens mij.

Vriendinnetje zeg ik wel eens maar meer omdat ik het dan over een lieve actie van iemand heb haha.. En dan maakt vriendinnetje het af I love you

En Harrison of Goochem heeft volgens mij eens laten vallen op het forum dat ze het irritant vond als mensen tegen andere volwassen mijn pappa/mamma zeiden haha.. Daar ben ik op gaan letten en ik doe dat soms ook Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels? - Pagina 3 394967 .. (Behalve bij mensen die ik echt niet ken of in formele situaties.. maar bij vrienden of famillie zeg ik gewoon 'papa zei.. blabla')

Mijn vader maakt trouwens altijd verkleinwoorden in elke zin.. Als ik vraag 'Wat heb je gegeten?' dan krijg ik altijd als antwoord.. Worteltjes, met aardappeltjes en een biefstukje Van welke woorden/uitdrukkingen krijg jij de kriebels? - Pagina 3 253468018 hahaha.. Mijn moeder zeurt er altijd om.. misschien veranderd hij het daarom wel niet silent

Dit doe ik ook echt veel, krijg het ook niet 1,2,3 afgeleerd. Echt erg eigenlijk, haha.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 5 nov 2012 - 6:12

SuperGrover schreef:Koning/Lelijk in de zin van: Dat feestje was vet koning/lelijk. Gelukkig is het allebei alweer uit de mode. Wreed en bruut in die zin vind ik trouwens ook vreselijk.

En alle andere dingen die je daarvoor in de plaats kunt zetten: vet, master, etc...
Verder vind ik woorden als 'like' en 'awkward' in een Nederlandse zin echt vreemd.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  tienie31 ma 5 nov 2012 - 6:15

Juist dat ja, of we gaan shoppen/hebben geshopt.
Super irritant we wonen nog steeds in NL, en dat het dan gewoon op de nederlandse televisie word overgenomen.
Alles word tegenwoordig zo "verengelst" (is dat een woord?) Laughing

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 6:16

'Wacht maar tot je zelf kinderen hebt', dan krijg ik echt agressie-neigingen. Ja, tuurlijk is zélf een kind hebben anders dan voor kids van een ander zorgen. Logisch. (kids gebruik ik wel vaak).

Uitdrukkingen als 'm'n vrouwtje', of erger nog, 'me vrouwtje' of 't vrouwtje'.

Verder kan ik niets bedenken. Ohja, ik ken een vrouw, over de 50, beetje een stoffig typetje, die roept geregeld "Waaattt the fackkk"... Klinkt voor geen meter.

Gast
Gast

Bericht  Muus ma 5 nov 2012 - 6:27

Punk'd schreef:
En Harrison of Goochem heeft volgens mij eens laten vallen op het forum dat ze het irritant vond als mensen tegen andere volwassen mijn pappa/mamma zeiden haha..

Hier irriteer ik me ook altijd aan Very Happy

Net als het woord hubbie en klussen

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: