Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke extra's krijg jij bij je werk?

+19
Sarah1985
Linnie1985
Winegum
Beachgirl
teletascha
Marcellah89
Joli86
SuperGrover
studiebol
Mizz_S
Angela_1986
Rush
Aziraphale
Arwyn
Lejow
Toet
Snoopy
Kqip
mzcharlotte
23 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 6:18

Dus bijv telefoon van de zaak, auto, reiskosten vergoed etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 6:23

reiskosten en thuiswerken en vooral dat laatste is heerlijk. Ik ben daar zo aan gewend geraakt bij het vorige bedrijf waar ik werkte dat het nu nog net geen eis was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 6:26

Hoe vaak werk je thuis francaise?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  mzcharlotte vr 22 jul 2011 - 6:30

Auto van de zaak met benzinepas voor het binnenland, telefoon van de zaak met een x bedrag per maand, flexibiliteit en gebruik (in overleg) van bedrijfsbus indien nodig. Er zullen er vast wel meer zijn, maar dit zijn de voornaamsten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 6:32

Nu weet ik het nog niet omdat ik maandag begin maar ik wil in dit bedrijf minimaal 50% thuis gaan werken. In mijn vorige functie kwam ik alleen voor overleg naar het werk en was ik 20% aanwezig. Overigens miste ik toen de 'binding' met collega's wel omdat we alleen per mail contact hadden. Aangezien ik nu moet aansturen/herstructureren wil ik ook meer aanwezig zijn om de mening van de medewerkers te achterhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 6:32

Ik heb een telefoon van de zaak, reiskosten vergoeding, krijg kaarten voor festivals en feesten, mag altijd een auto gebruiken en de bedrijfs sloep. Als ik in het buitenland ben mag ik alles declareren. Het nadeel ervan is dat ik niet zoveel verdien :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Kqip vr 22 jul 2011 - 6:36

Erg veel extra's heb ik niet..heb een personeelspas waarmee ik diverse pretparken/ dierentuinen mee kan bezoeken en in eigen park krijg ik korting in restaurant en souvenirwinkel. Is al heel wat dat we die pas gehad hebben want wij zijn een ander bedrijf binnen het park waar ik werk.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Snoopy vr 22 jul 2011 - 6:50

Kqip schreef:Erg veel extra's heb ik niet..heb een personeelspas waarmee ik diverse pretparken/ dierentuinen mee kan bezoeken en in eigen park krijg ik korting in restaurant en souvenirwinkel. Is al heel wat dat we die pas gehad hebben want wij zijn een ander bedrijf binnen het park waar ik werk.

+1!
Reiskosten zou ik ook krijgen als ik verder weg woon, maar ik kan op de fiets, dus is niet nodig. Verder vaak maaltijden als ik 's avonds werk.


Laatst aangepast door Snoopy op vr 22 jul 2011 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Toet vr 22 jul 2011 - 6:50

Mag ik vragen wat je voor werk doet, Odilia?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:01

korting bij één bepaalde sportschool, verder niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:07

Lease auto + tankpas
Reiskosten (als je geen auto hebt)
Werkkleding
Korting bij de sportschool
Pasje van eigen personeelshop
Kortingen bij pretparken/dierentuinen met dat pasje
Zorgverzekering kan via het werk
En we krijgen vaak: pennen, petten, sleutelhangers, ballonnen en dat soort dingen.

Edit: oh ja in een leidinggevende functie een lekkere bonus aan het einde van het jaar. smile


Laatst aangepast door Purple op vr 22 jul 2011 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:12

Purple schreef: ballonnen
Doe mij zo'n baan! ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 7:14

Reiskosten, maar dat is inderdaad omdat ik 25 km van mijn werk af woon.
Verder niets..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:16

Reiskosten.
Paar tientjes voor eigen middelen inet.
Paar tientjes bedrag voor de zorgverzekering.
50% extra korting op bepaalde producten.
Bonus, wat gelijk staat aan mijn loon.
8% korting op mijn autoverzekering.
3% korting op mijn rechtsbijstandsverzekering.
5% korting op mijn inboedelverzekering.
Volgens mij 15% korting op mijn zorgverzekering.

En zo zijn er nog wel wat dingetjes waar ik momenteel nog geen gebruik van maak.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:16

Francaise_ schreef:
Doe mij zo'n baan! ;-)
Ik wist dat je jaloers zou zijn! Logisch ook! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Arwyn vr 22 jul 2011 - 7:22

20% korting als ik iets koop.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:31

Ik werk bij een media bedrijf

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 7:32

Purple schreef:Lease auto + tankpas
Reiskosten (als je geen auto hebt)
Werkkleding
Korting bij de sportschool
Pasje van eigen personeelshop
Kortingen bij pretparken/dierentuinen met dat pasje
Zorgverzekering kan via het werk
En we krijgen vaak: pennen, petten, sleutelhangers, ballonnen en dat soort dingen.

Edit: oh ja in een leidinggevende functie een lekkere bonus aan het einde van het jaar. smile
Dat zijn leuke bijkomstigheden!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 11:04

Elk kwartaal een bonus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 16:03

Fooi, reiskosten, eten en drinken. Oh en veel gezelligheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 16:22

Laptop, telefoon, reiskosten, bonus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gast vr 22 jul 2011 - 17:28

Reiskostenvergoeding, feestdagenbonus, winstuitkering, ik eet gratis op 't werk enn dat was 't wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Aziraphale vr 22 jul 2011 - 20:37

Ik heb toevallig en iPad gekregen van mijn nieuwe directrice maar dat is toevallig smile De kinderen gaan er mee werken na de vakantie en wij moeten er veprlicht mee 'oefenen' Very Happy
Verder krijg ik een 13e maand, reiskosten, eenmalig een mini-bonus van €100 als dag van de leerkracht, collectievenkorting bij mijn verzekering en heeel veel knuffels van m'n lieve kindjes uit de groep!!!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Lejow vr 22 jul 2011 - 20:46

Aziraphale schreef:Ik heb toevallig en iPad gekregen van mijn nieuwe directrice maar dat is toevallig smile De kinderen gaan er mee werken na de vakantie en wij moeten er veprlicht mee 'oefenen' Very Happy
Verder krijg ik een 13e maand, reiskosten, eenmalig een mini-bonus van €100 als dag van de leerkracht, collectievenkorting bij mijn verzekering en heeel veel knuffels van m'n lieve kindjes uit de groep!!!


Die vergat ik nog!! De eindejaarsuitkering en de dag van de leerkracht (het is weer bijna oktober, woehoe!).
Wat gaaf zeg, dat de kids met een iPad gaan werken!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Rush vr 22 jul 2011 - 23:15

Reiskostenvergoeding, telefoonkosten vergoeding van een x bedrag per maand, onbeperkt naar de Hanos en Makro met de bedrijfspasjes, gratis printerpapier.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke extra's krijg jij bij je werk? Empty Re: Welke extra's krijg jij bij je werk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum