Ga jij nog wekelijks op stap?
+39
Marin
Mida4you
Rush
SarahKey
studiebol
Japie
Slakje
Bazinga
Bliss
Bay
Rouxxxe
Thunder
sanne-84
Benthe
Burn
SoGood
bolus26
Lenthe
Arwyn
Sterre
Bacio
Kowalski
GeKKiE
Raindrop
Lejow
Livine
mezzoforte
Lady Starstruck
Toet
luenca
Ibbeltje
Ella
_Lacey_
Antibes
Star007
Caresses
Ilovethe90s
Caroow
Roza
43 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Ga jij nog wekelijks op stap?
Kowalski schreef:Ik probeer toch wel iedere week een keer te gaan! Dan gaat het wel van borrelen in de kroeg tot tot diep in de nacht dansen, maar ik wil eigenlijk elke week wel even 'los'. Ik merk dat het goed voor me is
Helemaal +1. Alleen mijn vriendinnen willen niet zo vaak op stap, dus ik probeer het ieder weekend zo te regelen dat ik wel iemand heb die met me mee wil
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
nee niet meer zo vaak.
inderdaad wel naar feestjes/festivals/carnaval en tot 5 maanden zwangerschap ging ik nog meestal 1 keer per maand naar de 25+ wat altijd erg leuk is.Mijn man is al helemaal lang niet meer opstap geweest!
inderdaad wel naar feestjes/festivals/carnaval en tot 5 maanden zwangerschap ging ik nog meestal 1 keer per maand naar de 25+ wat altijd erg leuk is.Mijn man is al helemaal lang niet meer opstap geweest!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Een paar jaar geleden kon ik me niet voorstellen om niet meer wekelijks op stap te gaan, mijn weekend was echt niet compleet zonder een stapavond. Nu moet ik er vaak niet meer aan denken. Soms gezellig een avondje vind ik geweldig, binnenkort ga ik weer naar een groot feest en dat vind ik dan ook weleens leuk maar verder.. Ik hou ook weleens van rustige avondjes.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ga bijna nooit op stap, ik mis het wel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee helaas niet meer. Er zijn wel periodes geweest dat ik iedere week ging, maar tegenwoordig vrijwel nooit meer. Ik vind het wel jammer en zou wel vaker uit willen gaan, maar ik heb ook een beetje het gevoel dat het niet meer hetzelfde is als een paar jaar geleden; sowieso dat er niet meer dezelfde gelegenheden als toen open zijn/dezelfde mensen uitgaan en dat maakt het voor mij een stuk minder leuk.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Laatste keer is mijn vrijgezellenfeest geweest (half jaar geleden) en daarvoor was t ook ff geleden.
Voor mij hoeft dat niet meer. De keren had ik t na 2 uur wel weer gezien.
Voor mij hoeft dat niet meer. De keren had ik t na 2 uur wel weer gezien.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wekelijks niet meer, maar 1x per maand kom ik wel aan.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ongeveer 1 keer per 1 à 2 maanden. Maar dat is eigenlijk meer gewoon de kroeg in en altijd met de zelfde vriend omdat hij het zo graag wil. Zelf vind ik het niet meer zo boeiend, ga liever een avondje uit eten of gezellig ergens thuis ofzo.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Echt opstap tot minstens 4:00uur en steeds naar een andere club dat doe ik al een paar jaar niet meer. Aan die jaren heb ik wel veel goede herinneringen!
Voordat ik een relatie kreeg ging ik bijna elke week wat drinken (kroeg) en dan meestal tot een uur of 2:00uur. Nu ga ik eens in de zoveel maanden. Ik zou wel vaker willen gaan maar ik zie mijn vriend alleen in het weekend en wil die tijd dan samen met hem doorbrengen. Het zal straks wel gaan veranderen als we gaan samenwonen!
Voordat ik een relatie kreeg ging ik bijna elke week wat drinken (kroeg) en dan meestal tot een uur of 2:00uur. Nu ga ik eens in de zoveel maanden. Ik zou wel vaker willen gaan maar ik zie mijn vriend alleen in het weekend en wil die tijd dan samen met hem doorbrengen. Het zal straks wel gaan veranderen als we gaan samenwonen!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik ging 'vroeger' wekelijks op stap, het liefst zelfs twee keer per week. Ik was altijd bang dat ik iets miste en was echt onrustig als ik niet ff de stad in ging. De afgelopen jaren is het steeds minder geworden, ik trek het gewoon niet meer zo goed. Vind t nog wel heel leuk, maar moet tegenwoordig een paar dagen bijkomen als ik flink ben wezen stappen Ga nu dus niet meer zo vaak, eens per 1-2 maanden denk ik. Ik vermaak me dan wel altijd opperbest en drink dan ook te veel, met als gevolg dat ik de volgende dag de hele dag brak in bed en op de bank lig. Daarom ga ik tegenwoordig liever een avondje borrelen (geen nachtwerk) of lekker uit eten.
Heb net wel met m'n beste vriendin afgesproken dat ze een weekend naar mij komt binnenkort en dan gaan we weer ff lekker los, nu al zin in!
Heb net wel met m'n beste vriendin afgesproken dat ze een weekend naar mij komt binnenkort en dan gaan we weer ff lekker los, nu al zin in!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bay schreef:Ik zou wel vaker willen gaan maar ik zie mijn vriend alleen in het weekend en wil die tijd dan samen met hem doorbrengen. Het zal straks wel gaan veranderen als we gaan samenwonen!
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen, maar bovenstaande speelt bij mij idd ook wel mee
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ben nooit van 't wekelijkse uitgaan geweest! Althans.. Ik ga wel regelmatig naar de kroeg, maar da's gewoon, om te hangen met vrienden. Ik drink er niet, dansen doe je er ook niet (hardrock) en als 't aan 't einde van de maand is, doen we 't zelfde maar dan bij iemand thuis
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Ik ga elke zaterdagavond rustig iets drinken met mijn vriendinnen, maar dan ben ik over het algemeen wel voor 12u thuis.
Misschien 1 keer per maand?
Misschien 1 keer per maand?
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Nee, ik ga niet meer elke week uit. Soms ga ik een paar keer achter elkaar en soms ga ik maanden niet. Naar de kroeg ga ik wat vaker, maar ook niet elke week.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Nee,
Voor ik zwanger was ging ik nog wel elke week anders sowieso 1x in de twee weken. Tijdens mijn zwangerschap ging ik ook nog wel... zeker de eerste weken, na 20 weken werd het minder. Nu vind ik dat ik te weinig ga eigenlijk ik moet het echt vaker doen. Maar ja wil niet steeds oppas vragen en mijn vriend is te onregelmatig en onbekend thuis dus als ik het dan weet dan hebben vriendinnen vaak al andere plannen helaas.
Ik ga wel nog af en toe naar grotere feestjes, die staan ver van te voren gepland dus kan ik ook op tijd oppas regelen en dat vind ik ook heel gezellig.Maar merk wel dat ik het echt niet meer zo lang vol houd als anders en de dag daarna moet ik altijd echt bijkomen... ben gewoon een oud wijf geworden
Voor ik zwanger was ging ik nog wel elke week anders sowieso 1x in de twee weken. Tijdens mijn zwangerschap ging ik ook nog wel... zeker de eerste weken, na 20 weken werd het minder. Nu vind ik dat ik te weinig ga eigenlijk ik moet het echt vaker doen. Maar ja wil niet steeds oppas vragen en mijn vriend is te onregelmatig en onbekend thuis dus als ik het dan weet dan hebben vriendinnen vaak al andere plannen helaas.
Ik ga wel nog af en toe naar grotere feestjes, die staan ver van te voren gepland dus kan ik ook op tijd oppas regelen en dat vind ik ook heel gezellig.Maar merk wel dat ik het echt niet meer zo lang vol houd als anders en de dag daarna moet ik altijd echt bijkomen... ben gewoon een oud wijf geworden
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
nee, al jaren niet meer. Vond het op een gegeven moment vreselijk duur worden en voelde me als begin 20 gewoon oud worden tussen de kinderen van 14-16. Terwijl ik dat zelf ook ooit gedaan heb toen ik zo oud was.
Ik ga nog wel eens met een vriendin af en toe naar de kroeg als ik weer eens in mijn oude stadje ben. Dat vind ik dan wel erg gezellig want zie dan geregeld oude bekenden. Maar naar een disco ofzo nee daar ga ik niet meer heen.
Ik ga nog wel eens met een vriendin af en toe naar de kroeg als ik weer eens in mijn oude stadje ben. Dat vind ik dan wel erg gezellig want zie dan geregeld oude bekenden. Maar naar een disco ofzo nee daar ga ik niet meer heen.
Nee. Voorheen ging ik wekelijks meerdere keren 'op stap'. Vrijdags en zaterdag tot laat en door de week kwam ik ook regelmatig in de kroeg.
Nu hebben we een bruine kroeg aan huis en zitten we daar meestal in het weekend. Als m`n vriend alleen de mannen op visite heeft zit ik lekker in de woonkamer voor de TV. Ongeveer eens per maand gaan we op stap naar een discotheek ofzo, dan maken we het ook laat.
Nu hebben we een bruine kroeg aan huis en zitten we daar meestal in het weekend. Als m`n vriend alleen de mannen op visite heeft zit ik lekker in de woonkamer voor de TV. Ongeveer eens per maand gaan we op stap naar een discotheek ofzo, dan maken we het ook laat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee bij mij is het ook over gegaan toen ik een jaar of 18 á 19 was. Nu Z. er is helemaal niet meer. Laatste keer was naar Sensation White in 2011
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Toen ik 18-20 jaar was ging ik wel 2 keer per week diehard op stap. Sinds ik zwanger ben geweest is dat steeds minder geworden, en nu ga ik af en toe nog wel stappen, maar ik heb er gewoon minder zin in en ik ben gelijk zo brak de volgende dag dat vind ik minder leuk.
Ik vind het leuker om een terrasje te pakken, te borrelen bij iemand thuis, of uit eten te gaan ofzo.
Ik vind het leuker om een terrasje te pakken, te borrelen bij iemand thuis, of uit eten te gaan ofzo.
Gast- Gast
Haha Hell no.
Nee niet zo vaak meer. Ben ook echt zo brak na zo'n feestje. Het is echt helemaal uit m'n systeem.
Nee niet zo vaak meer. Ben ook echt zo brak na zo'n feestje. Het is echt helemaal uit m'n systeem.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Nee, al een paar jaar niet meer. Ik ben de enige in mijn vriendengroep die geen kinderen heeft. Toen de kindertjes allemaal 'verschenen' haakte de één na de ander af. In het begin vond ik het ontzettend jammer, maar nu vind ik het wel best eigenlijk.
Gast- Gast
Ja hoor. Ik ga vrijwel elke donderdag, en soms op dinsdag of zaterdag. Op vrijdag bijna nooit, maar het is weleens gebeurd. En eens per maand op woensdag met mijn vereniging.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Nee, al een paar jaar niet meer, ik heb er nu geen behoefte meer aan. Vind het heerlijk om thuis te zijn nu.
Eerder ging ik echt ieder weekend stappen tot een uur of 6 in de morgen.
Nu denk ik echt wel eens, hoe heb ik dat vol gehouden.
Toch ben ik wel blij dat ik die periode wel heb gehad, want als ik er zo op terug kijk was het een mooie tijd uit mijn verleden.
Eerder ging ik echt ieder weekend stappen tot een uur of 6 in de morgen.
Nu denk ik echt wel eens, hoe heb ik dat vol gehouden.
Toch ben ik wel blij dat ik die periode wel heb gehad, want als ik er zo op terug kijk was het een mooie tijd uit mijn verleden.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Ik ga niet meer wekelijks op stap, mijn vrienden doen dat ook niet meer. We moeten echt afspreken met elkaar als we willen meeten. Wel gaan we jaarlijks met z'n allen een weekend naar een festival toe en met speciale feesten/dagen zijn we ook standaard in de kroeg te vinden (oud en nieuw, carnaval, halloween etc). Ik vind het wel goed zo, we hebben elkaar altijd wel iets te vertellen omdat we niet zo vaak meer samen zijn.
Gast- Gast
Nee, ik ga al een paar jaar niet meer wekelijks op stap. Het spreekt me absoluut niet meer aan. Een keer in de zoveel tijd gaan we wel nog eens uit en dan blijven we meestal wel tot het laatste ook omdat het wel erg gezellig is, maar ik zou het niet elke week meer willen/kunnen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)
» Plaats hier je (favoriete) foto volgens een wekelijks thema!
» Op stap
» Op stap in Eindhoven
» Stap vriendinnen Amsterdam
» Plaats hier je (favoriete) foto volgens een wekelijks thema!
» Op stap
» Op stap in Eindhoven
» Stap vriendinnen Amsterdam
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: