Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke stap na Clomid?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Welke stap na Clomid? Empty Welke stap na Clomid?

Bericht  Knillis wo 23 jan 2013 - 2:14

Hoi,

Toen ik zwanger wilde worden van de 1e is bij mij PCOS geconstateerd. Uit mezelf heb ik (met geluk) 1x in de 4 maanden een eisprong. Uiteindelijk ben ik zowel bij mijn zoontje als bij mijn dochtertje met Clomid 100mg zwanger geworden, gelijk de 1e ronde al.

Nu hebben we een hele sterke wens voor een derde. Ik ben weer begonnen met Clomid 100mg, deze sloeg de 1e keer wel aan (cyclus van 34 dagen), de 2e ronde echter niet. Toen overgestapt op Clomid 150mg, zojuist het ziekenhuis aan de telefoon gehad en het heeft niet gewerkt, ik heb geen eisprong gehad helaas. Maandag heb ik een vervolgafspraak staan, maar hier zitten vast wel wat ervaringsdeskundigen Welke stap na Clomid? 561177 Wat werd bij jullie de vervolgstap? Is dit hormonen spuiten? En mocht je het nog wel op de natuurlijke manier proberen of werd het nu wel een heel medisch verhaal?

Ik voel me echt een beetje rot nu. Op de een of andere manier denk ik al vanaf het begin dat het niet zou gaan lukken, een 3e kindje, en ondanks dat ik deze maand ovulatietesten gehaald had en al wel wist dat ik geen eisprong heb gehad, was het toch een klap toen ik belde voor de uitslag. Bah!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke stap na Clomid? Empty Re: Welke stap na Clomid?

Bericht  Twellie wo 23 jan 2013 - 8:13

Geen ervaring mee, maar de normale vervolgstap is inderdaad hormonen spuiten. Soms hoor je dat vrouwen een ovariele drilling krijgen.

Sterkte ermee!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  *Lookie* wo 23 jan 2013 - 8:29

Ons is destijds verteld dat IUI de vervolgstap zou worden. Het hoefde gelukkig zover niet te komen, ik raakte toch nog zwanger.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Thunder wo 23 jan 2013 - 9:00

Maar na 1 ronde Clomid 150mg is dat toch nog helemaal niet aan de orde? Je mag volgens mij 6 maanden achtereen Clomid gebruiken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes wo 23 jan 2013 - 9:16

Bij mij was de vervolgstap een ovariële drilling (operatie).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Knillis wo 23 jan 2013 - 9:19

Rataplan dat klopt alleen de 150mg heeft geen eisprong opgewekt, het doet dus niets voor mijn lichaam. Het schijnt dat ik er resistent voor geworden ben helaas.
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Thunder wo 23 jan 2013 - 9:28

Knillis schreef:Rataplan dat klopt alleen de 150mg heeft geen eisprong opgewekt, het doet dus niets voor mijn lichaam. Het schijnt dat ik er resistent voor geworden ben helaas.

Mijn eerste dosis 100 mg deed ook niets, de tweede dosis had ik een overstimulatie en de derde dosis was ik zwanger. Ik zou het denk ik nog een keer proberen.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: