Ga jij nog wekelijks op stap?
+39
Marin
Mida4you
Rush
SarahKey
studiebol
Japie
Slakje
Bazinga
Bliss
Bay
Rouxxxe
Thunder
sanne-84
Benthe
Burn
SoGood
bolus26
Lenthe
Arwyn
Sterre
Bacio
Kowalski
GeKKiE
Raindrop
Lejow
Livine
mezzoforte
Lady Starstruck
Toet
luenca
Ibbeltje
Ella
_Lacey_
Antibes
Star007
Caresses
Ilovethe90s
Caroow
Roza
43 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Ga jij nog wekelijks op stap?
Ik merk om me heen dat de meeste mensen om mij heen niet meer echt op stap gaan. Alleen nog als er echt feestjes zijn of festivals.
En jullie? Zijn jullie nog met regelmaat in de kroeg/discotheek etc. te vinden?
En jullie? Zijn jullie nog met regelmaat in de kroeg/discotheek etc. te vinden?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Ga jij nog wekelijks op stap?
Nope, al jaren niet.. niet mijn ding
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Je bent nog zo jong.
Kijk ik ben oud. Werd uren geleden nog voor een 'u' aangezien in mijn eigen portiek door een studente en dus ga ik ook nooit meer uit, omdat ik het in mijn eigen portiek al schaamtelijk genoeg vond.
Kijk ik ben oud. Werd uren geleden nog voor een 'u' aangezien in mijn eigen portiek door een studente en dus ga ik ook nooit meer uit, omdat ik het in mijn eigen portiek al schaamtelijk genoeg vond.
Gast- Gast
Voordat ik zwanger was ging ik ongeveer 1 keer per twee maanden. Nu ga ik niet meer uit, ik heb geen zin om de hele avond nuchter in de rook te staan.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Vorige week vrijdag en zaterdag weggeweest en vanavond weer. Zolang het nog kan ...
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Nee, ik heb maar een paar jaar gehad dat ik het leuk vond om regelmatig op stap te gaan.
Nu blijft het bij wat festivals (wat ik toch heel anders vind dan stappen) en een enkele keer eens uit. Maar dat uitgaan is dan ook meer omdat mijn vriend en vriendinnen het heel leuk vinden dat ik weer eens mee ga.
Nu blijft het bij wat festivals (wat ik toch heel anders vind dan stappen) en een enkele keer eens uit. Maar dat uitgaan is dan ook meer omdat mijn vriend en vriendinnen het heel leuk vinden dat ik weer eens mee ga.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Voor mijn zwangerschap werd het al ietsje minder ( gemiddeld 1 x per maand) en na mijn zwangerschap nog minder ( gemiddeld 1 x per 3 maanden) Mis het soms wel hoor, lekker een avond met de meiden opstap. Maar dat we niet vaker gaan komt ook door ons onregelmatige werk en ook omdat ik er niet meer altijd het geld voor over heb ( maak zo 75 euro met een stapavond op!) .
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik ben nooit wekelijks op stap geweest.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Nee, maar heb dat ook nooit gedaan.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Nee al jaren niet meer, mis het ook niet.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Nee al jaren niet meer. Beetje ontgroeid of zo denk ik. Ben meer een huismusje.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
nee al jaren niet meer en ik mis het totaal niet
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik ga meestal donderdag de stad in, vrijdag naar de kroeg (klein dorpskroegje) met vriendinnen, tenzij er een feestje is en zaterdag 'echt' op stap, meestal is er dan wel ergens een leuk feestje of festival en anders gaan we gewoon de stad in.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nou toen ik "jonger" was (klink nu als een oma maar dat terzijde) zat ik 3 dagen in de kroeg van vrijdag t/m zondag. Maar dat trek ik niet meer, en ik heb daar ook geen zin meer in eigenlijk, ik ga nog wel naar de kroeg maar meer maandelijks. Dus nee ik ga veel minder op stap. Maar dat betekent niet dat ik geen borreltjes meer lust, dat gaat er nog steeds wel in. Alleen dan meer thuis, vind het wel lekker zo op mijn eigen bank haha.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik probeer toch wel iedere week een keer te gaan! Dan gaat het wel van borrelen in de kroeg tot tot diep in de nacht dansen, maar ik wil eigenlijk elke week wel even 'los'. Ik merk dat het goed voor me is
Ik dacht altijd dat het niks voor mij zou zijn, stappen, feesten, drinken, maar ik weet nu dat het komt omdat ik net rond die leeftijd dat het allemaal begon ziek ben geworden. Toen ging ik dus eigenlijk nooit (op een periode van ik-ben-mezelf-helemaal-kwijt na), maar toen ik aan het opkrabbelen was merkte ik dat het eigenlijk wel iets voor mij is. Ik vind het heerlijk om lekker de hele avond en nacht te dansen en te feesten, op zijn tijd
Beetje jammer dat de studie momenteel het onmogelijke vraagt
Ik dacht altijd dat het niks voor mij zou zijn, stappen, feesten, drinken, maar ik weet nu dat het komt omdat ik net rond die leeftijd dat het allemaal begon ziek ben geworden. Toen ging ik dus eigenlijk nooit (op een periode van ik-ben-mezelf-helemaal-kwijt na), maar toen ik aan het opkrabbelen was merkte ik dat het eigenlijk wel iets voor mij is. Ik vind het heerlijk om lekker de hele avond en nacht te dansen en te feesten, op zijn tijd
Beetje jammer dat de studie momenteel het onmogelijke vraagt
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Eigenlijk al langere tijd niet meer. Wil wel weer vaker gaan eigenlijk, maar ja heb het issue dat vriendinnen minder vaak (willen) gaan en doordat ik zwanger ben, ben ik nu vaker nogal vroeg moe. Helpt niet echt als je wil uitgaan
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Nee, maar dat heb ik eigenlijk ook nooit gedaan. Heb hier geen behoefte aan. Als ik om mij heen vertel dat ik nog nooit 'in de grote stad' op stap ben geweest, word ik wel eens uitgelachen.
Oh ik lieg. Ik ben wel eens op Stratumseind uit geweest. Maar dus niet in mijn eigen stad.
Oh ik lieg. Ik ben wel eens op Stratumseind uit geweest. Maar dus niet in mijn eigen stad.
Livine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12
Nee, maar dat doe ik al lang niet meer. Ik denk dat ik 15/16 was toen ik elke week ging.
Gast- Gast
Overigens lust ik vrijwel geen alcohol, heb ik een hekel aan dronken mensen en vind ik het echt belachelijk zonde om je voor tig euro's helemaal lam te zuipen, en vervolgens zo bezopen te zijn dat je al die tig euro's er buiten in de goot weer uit kotst. Om de volgende ochtend wakker te worden met knallende koppijn en niet eens meer te weten wat je uberhaupt gedaan hebt..
Geef mij maar avondje bowlen, of uit eten gaan, of bioscoopje ofzo.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee, maar ik ging sowieso al bijna nooit op stap. Heb er nooit echt van gehouden.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik doe dat al jaren niet meer.
Heb het geld er niet meer voor over. Merk dat ik door alle herrie bijna niemand meer versta.
En ik vind het zonde van mijn weekend... Want de dag erna heb ik dan teveel tijd nodig om weer bij te slapen.
Heb het geld er niet meer voor over. Merk dat ik door alle herrie bijna niemand meer versta.
En ik vind het zonde van mijn weekend... Want de dag erna heb ik dan teveel tijd nodig om weer bij te slapen.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Lejow schreef:Overigens lust ik vrijwel geen alcohol, heb ik een hekel aan dronken mensen en vind ik het echt belachelijk zonde om je voor tig euro's helemaal lam te zuipen, en vervolgens zo bezopen te zijn dat je al die tig euro's er buiten in de goot weer uit kotst. Om de volgende ochtend wakker te worden met knallende koppijn en niet eens meer te weten wat je uberhaupt gedaan hebt..
Haha dat klinkt ook wel heel logisch Maar je hoeft natuurlijk niet persé tig euros op te maken, je lam te zuipen, te kotsen, met een kater wakker te worden! De leukste avondjes zijn die dat je 's ochtends wakker wordt, nergens last van hebt, nog aan het nagenieten bent van de avond ervoor en, als je even je broekzak voelt, je maar 5 euro opgemaakt blijkt te hebben Al kan dat genieten natuurlijk ook op een andere manier, das waar!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ga 1 a 2x per week. Vroeger ging ik 2 a 3 keer per week. Er gaat geen week voorbij dat ik niet ga. Sinds mn 15e zijn de weken dat ik niet ui ben geweest wel op 1 hand te tellen denk ik.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Echt stappen doe ik nog maar een paar keer per jaar. Borrelen in de kroeg wel regelmatiger, en soms naar een feestje/festival/concert. Ik denk dat ik gemiddeld twee keer per maand 's avonds borrel of naar een feestje ga.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik ben sowieso niet echt lang wekelijks op stap geweest eigenlijk.
Moet al bijna 6 jaar regelmatig op zondag werken en om dan de avond ervoor goed te gaan stappen vind ik toch niet zo handig
De vrienden met wie het in de kroeg het gezelligst is, gaan ook niet zo vaak meer stappen, bij iemand thuis zitten is net zo gezellig. Andere vrienden willen wel elke week, maar die zijn gewoon saai.. Dat is echt alleen maar aan de bar hangen, beetje praten soms en verder niks.
Moet al bijna 6 jaar regelmatig op zondag werken en om dan de avond ervoor goed te gaan stappen vind ik toch niet zo handig
De vrienden met wie het in de kroeg het gezelligst is, gaan ook niet zo vaak meer stappen, bij iemand thuis zitten is net zo gezellig. Andere vrienden willen wel elke week, maar die zijn gewoon saai.. Dat is echt alleen maar aan de bar hangen, beetje praten soms en verder niks.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)
» Plaats hier je (favoriete) foto volgens een wekelijks thema!
» Op stap
» Op stap in Eindhoven
» Stap vriendinnen Amsterdam
» Plaats hier je (favoriete) foto volgens een wekelijks thema!
» Op stap
» Op stap in Eindhoven
» Stap vriendinnen Amsterdam
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: