Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

+17
Rev3rie
Chocolate Cookie
Supertalentje
Lady4
Cheesegirl
Atelier Madame
Coco
Ella
Jeanette
Sorella
Snoes
banjer49
Eliesje
Zwerver
Oasis
Shisha
Moonlight
21 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 4:44

...een eigen stek!!!

Na 7 jaar ingeschreven hebben te staan heb ik eindelijk een woning! Ik dacht oh even een paar dingen kopen hier en daar, en de grotere meubels en dan klaar. Maar wat zat ik fout :shock: wat komt er veel bij kijken!!!

Onwijs leuk natuurlijk, maar ook zo een gevoel van help mn hoofd loopt even over. En dan icm een fulltime baan is het helemaal druk druk druk! Gelukkig heb ik de kleuren eindelijk (sorry Nois! Laughing ) voor mijn huis wat ik wil in de gang, woon- en slaapkamer nu nog wachten tot een kennis van mn vader het schildert en dan tot de bank komt en de koelkast deze maand en dan kan ik beginnen als de kleuren erop zitten met lampen uitzoeken cheers

Foto's volgen snel hoe het nu is en hoe het wordt ook natuurlijk. Hoe is het bij jullie gegaan met kleuren uitzoeken? Ik wist toch echt even niet meer wat nou wel of niet leuk zou staan...

Foto's van hoe het was! Een kennis is druk bezig met schilderen enzo, dus fotos van hoe het is als het helemaal klaar is met schilderen volgen eind deze week hoop ik cheers

Woonkamer en uitzicht woonkamer

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050001v

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050009x

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Img00269201109051101

Hier in dit hoekje in de woonkamer komt de bank te staan en de TV smile

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Img00270201109051101

Keukenblokje

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050002

Slaapkamer en uitzicht slaapkamer

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050004

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050010

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050006

Badkamer fotos (wc is in de badkamer). Geen idee waarom mijn vader de foto zo heeft genomen, maar de tegels hebben dus de kleur zoals te zien is bij de WC alleen dan heel licht roze...

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050007n

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Pa050008j



Laatst aangepast door Moonlight op ma 5 dec 2011 - 8:01; in totaal 2 keer bewerkt
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Shisha do 6 okt 2011 - 5:16

Leuk! Gefeliciteerd! Ik ben benieuwd naar de foto's. smile

Wat voor een huis is het? En wanneer krijg je de sleutel?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Oasis do 6 okt 2011 - 5:22

Gefeliciteerd!! Very Happy Veel plezier met klussen, voor je het weet woon je in je eigen paleisje!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Zwerver do 6 okt 2011 - 5:27

Gefeliciteerd!! Super joh, het is je gegund!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 5:28

Ik heb het op 13 september te horen gekregen, Shisha, dat de woning toegewezen werd maar ging 2 weken op vakantie, dus ik heb 29 september getekend en meteen de sleutel gekregen Very Happy

Het is een appartementje, 47m2 1 slaapkamer en ik hoef eigenlijk alleen maar te laten schilderen en dan is het klaar. Laminaat lag er al in van de vorige bewoner en is nog in perfecte staat. Moet alleen sierplintjes leggen langs de muurplinten en het laminaat want dat hebben ze niet gedaan dus je ziet een kier tussen de muurplinten en het laminaat.

Dank je oasis en wc-eend! Very Happy ben ook ontzettend blij!!
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Zwerver do 6 okt 2011 - 5:43

Stiekem ben ik een beetje jaloers Embarassed
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 5:43

wc-eend schreef:Stiekem ben ik een beetje jaloers Embarassed

Hoezo dan? smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 5:44

wc-eend schreef:Stiekem ben ik een beetje jaloers Embarassed

Je woont toch samen? OF ben ik nou gek aan het worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Zwerver do 6 okt 2011 - 5:58

Ja ik woon samen inderdaad, maar wij moeten over een half jaar uit ons huisje en nu met spoed opzoek naar wat anders. We staan op plek 50+ via woningbouw terwijl wij al 4 jaar staan ingeschreven. Particulier kunnen wij niet betalen...

Ik hoop op een wondertje
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 6:00

Maar waar wonen jullie nu dan? En waarom moet je eruit? Je hebt het volgens mij al eens gezegd maar ben het vergeten denk...
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Zwerver do 6 okt 2011 - 6:04

Wij kwamen hier wonen met een anti kraak contract,dat is destijds omgezet naar tijdelijk wonen. Veranderde niet veel alleen het opzeg termijn van beide kanten. Voor ons 1 maand, en voor hun half jaar. Ons pand wordt helemaal gerenoveerd en wij moeten er dus gewoon uit, erg zonde want we wonen super leuk, het is wat klein maar de locatie is echt perfect.

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gast do 6 okt 2011 - 6:05

Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Eliesje do 6 okt 2011 - 6:07

Gefeliciteerd!

Veel plezier met de voorbereidingen smile
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  banjer49 do 6 okt 2011 - 6:11

wc-eend schreef:Wij kwamen hier wonen met een anti kraak contract,dat is destijds omgezet naar tijdelijk wonen. Veranderde niet veel alleen het opzeg termijn van beide kanten. Voor ons 1 maand, en voor hun half jaar. Ons pand wordt helemaal gerenoveerd en wij moeten er dus gewoon uit, erg zonde want we wonen super leuk, het is wat klein maar de locatie is echt perfect.


maar wat gaat er dan mee gebeuren als het gerenoveerd is?? kan je dan niet terug?
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 6:23

Thanks dames! smile

Wc-eend heeft de antikraak organisatie niets anders voor jullie dan? Ze weten nu dat jullie te vertrouwen zijn dus kunnen ze je daar niet mee helpen?
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Snoes do 6 okt 2011 - 6:36

Gefeliciteerd!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 6:39

Zo leuk allemaal! Kan niet wachten tot het schilderen klaar is, de rolgordijnen opgehangen zijn en de overgordijnen in de woonkamer hangen dan kan ik tenminste lekker lampen uitzoeken en dan is het al een heel ander gezicht! smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Sorella do 6 okt 2011 - 6:56

Gefeliciteerd!! En ik ben stiekem ook jaloers (sta 'pas' 5 jaar ingeschreven). Veel geluk!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 7:00

Sorella schreef:Gefeliciteerd!! En ik ben stiekem ook jaloers (sta 'pas' 5 jaar ingeschreven). Veel geluk!

Dank je Sorella smile ligt er ook aan in welke gemeente je staat ingeschreven. Ik had stadsregio Amsterdam en ja, dan duurt het wel even wat langer. Maar het was nog wel even zweten hoor, want ik had het bijna niet gekregen ivm die inkomenseis van die vervelende Donner
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Sorella do 6 okt 2011 - 7:02

Ik heb dezelfde regio, vandaar Wink ! 't Is balen want ik wil gewoon graag het huis uit, heb er nu toch wel ruimschoots de leeftijd voor laughcry !
In welk gebied ga je wonen? Oost, west enz?
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 7:06

Niet in Amsterdam zelf smile anders had ik nog wel 3jr+ moeten wachten. Hoe oud ben je? Ik ben 25 nu dus idd wel tijd haha.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Sorella do 6 okt 2011 - 7:08

Oh oke, pff 3 jaar langer.. Ik ben 26 en tegenwoordig schaam ik me gewoon om te zeggen dat ik nog thuis woon Embarassed
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 7:10

Waar woon je nu dan? En wil je niet in een plaats dichtbij de stad? Ik wilde ook eerst in Amsterdam maar toen stond ik steeds 40e, 50e soms 100+ toen dacht ik; oke laat maar. Ga wel lekker dichtbij mn vader en vrienden wonen smile
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Sorella do 6 okt 2011 - 7:15

Ik woon nu in D.iemen en reageer op woningen in D.iemen D.uivendrecht, oost zuidoost en soms in noord. Tot nu toe heb ik de beste kans in zuidoost. Heb laatst een woning bezichtigd wat op zich een heel leuk huisje was maar de slaapkamer was zo klein dat m'n tweepersoonsbed er niet inpaste en ik mijn kledingkast ook nergens kwijt zou kunnen Rolling Eyes . Ik wil graag het huis uit maar het hoeft niet persé, ik sta niet op straat dus ik wil wel een huisje waar ik happy mee ben en de komende jaren in kan blijven wonen.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Moonlight do 6 okt 2011 - 7:27

Oh oke ja dan snap ik wel dat je in Amsterdam wilt blijven. Jammer dat je niet meteen per je 18e bent ingeschreven smile

Hoeveelste sta je nu? Ik stond ook heel hoog in zuidoost maar ja daar wilde ik echt niet zitten. Zat ik helemaal ver van alles en iedereen af.
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos) Empty Re: Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum