Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?
+48
_Summer
Annemoontje
Snoes
SarahKey
Ooh La La!
SoGood
mii_joyce
Sjaantje
Joli86
SleepingBeauty
Silver
Elliot
Rush
Marin
CCC
Puggle
Rouxxxe
Sam
Oasis
RYW
Carmen_
Dennenappel
GeKKiE
Zonnetje
Sterre
TukTuk
VanillaRose
Paper Crown
Parel
mezzoforte
xxDila
Star007
Coccinelle
Zora
PapillonRose
Parisienne
Tania
Ibbeltje
Ella
Roxi3
Caresses
Floor
Printje
Caramba
Ilovethe90s
Lejow
Caroow
Roza
52 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?
Omdat het moet en omdat ik van thuis zitten een depresief hoopje ellende werd en omdat ik mezelf te jong vind om niks te doen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik werk nu omdat het moet en omdat ik het fijn vind om iets te doen te hebben en ik vind het eigenlijk ook wel leuk (maar dat is meer omdat het gezellig is). Maar ik wil als ik klaar ben met studeren ook wel werken omdat ik het werk echt leuk vind.
Gast- Gast
Momenteel werk ik echt omdat het moet. Ga dan ook echt met tegenzin naar kantoor.
Ik moet nog 3 weekjes doorzetten
Daarna ga ik hard op zoek naar een baan waar ik heen ga omdat ik het echt leuk vind!
Ik moet nog 3 weekjes doorzetten
Daarna ga ik hard op zoek naar een baan waar ik heen ga omdat ik het echt leuk vind!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik werk omdat het moet (al is het niet zoveel uur) maar ik doe werk wat ik ook heel leuk vind. Al is mijn gevoel qua werk wel anders geworden sinds ik moeder ben. Werkte ik voor mijn zwangerschap veel meer uren en veel overwerk puur omdat ik het leuk vond. Nu werk ik soms ook over, maar meer voor het geld.
Mijn werk is toch wel een beetje mijn roeping ofzo. Ik werk omdat ik iets wil bijdragen, omdat ik vind dat ik goed werk doe, omdat ik het leuk vindt om te doen. Ook voor het geld hoor, natuurlijk, als ik niet betaald zou krijgen zou ik niet werken, of minder werken.
Gast- Gast
Allebei, al vind ik mijn werk wel erg leuk. Het lijkt me ideaal om halftijds te gaan werken, wat ik ook ga doen na de geboorte van ons kindje.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werk omdat het moet. Als ik de kans had zou ik zo stoppen!
Nu moet ik wel erbij zeggen, dat ik in mijn vrije tijd een cursus doe en ik daar wel wat mee zou doen (omdat het mijn droom is) als ik verder helemaal zou stoppen met werken. Het leven moet nog wel een doel hebben, iets om naar toe te werken, anders zou ik het wel saai gaan vinden dat dan weer wel.
Nu moet ik wel erbij zeggen, dat ik in mijn vrije tijd een cursus doe en ik daar wel wat mee zou doen (omdat het mijn droom is) als ik verder helemaal zou stoppen met werken. Het leven moet nog wel een doel hebben, iets om naar toe te werken, anders zou ik het wel saai gaan vinden dat dan weer wel.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik vind het leuk om te werken en zo een doel te hebben maar het moet ook voor het geld.
_Summer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 97
Punten : 105
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind mijn werk echt heel leuk, ga bijna nooit met tegenzin er heen, en tja geld moet er wel komen dus ergens ook wel om de vaste lasten enzo te betalen, maar ik zou niet kunnen stoppen met werken, ik vind het echt leuk en vind het fijn dat ik mezelf ook ontwikkel op deze manier.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik vind mn werk leuk maar ben blij dat ik straks minder kan werken,qua financien.
Mochten we veel geld winnen zou ik wel stoppen met wat ik nu doe en voor mezelf beginnen.
Mochten we veel geld winnen zou ik wel stoppen met wat ik nu doe en voor mezelf beginnen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Omdat ik het leuk vind.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
x-justme-x schreef:Lejow schreef:Ik werk vooral omdat het moet, vanwege het geld inderdaad.
Gelukkig vind ik het ook wel leuk om te doen, maar ik dénk dat als ik de keuze had, ik zou stoppen...
Mee eens Lejow!
ook mee eens
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Nav Wat vindt je vriend leuk aan jou?
» Wat denken jullie: vindt hij me leuk?
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Hoe ver moet jij naar je werk?
» Vriendschap en werk...hoe moet ik dit plaatsen?
» Wat denken jullie: vindt hij me leuk?
» Wat zou jij niet dragen, maar vindt je wel leuk
» Hoe ver moet jij naar je werk?
» Vriendschap en werk...hoe moet ik dit plaatsen?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: