Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat denken jullie: vindt hij me leuk?

+10
Janelie
Atelier Madame
Bay
Caro
Toet
May
Rumble
mzcharlotte
Sneeuwvlok
MarySun
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat denken jullie: vindt hij me leuk? Empty Wat denken jullie: vindt hij me leuk?

Bericht  MarySun ma 1 okt 2012 - 8:27

Hoi!

Ik wil graag even iets aan jullie voorleggen. Ik werk op een kantoor en bij mij in dezelfde kantoorruimte (is best groot) zit een leuke mannelijke collega van mijn leeftijd (zelf ben ik vrouw, begin 30). Hem ken ik sinds een tijdje. We zitten best ver van elkaar vandaan, maar onze bureaus staan hemelsbreed wel naast elkaar, maar dan zitten er nog wat collega's tussen. De laatste tijd merk ik dat hij vaak naar mij kijkt. Door de vrij grote afstand is het soms wat lastig te zien of hij nu echt naar mij kijkt. Maar de laatste tijd begint het er nu wel op te lijken dat dit wel zo is. Als ik bijv. naar iemand toe loop en daarna weer ga zitten en dan voor me kijk, zie ik dat hij mijn richting op kijkt. Vorige week ook weer; ik liep naar voren een beetje zijn richting op om vervolgens naar links te lopen om wat in een kast te leggen. Terwijl ik dus die kant op kwam lopen, volgden zijn ogen mij weer. Ook dacht ik een keer toen hij weer mijn kant op keek terwijl we allebei achter ons bureau zaten, een kleine glimlach te bespeuren bij hem. Een paar dagen eerder probeerde ik toen hij keek, terug te kijken. Hij hield zijn blik toen vast en ik keek na een paar seconden weg. Da's verlegenheid bij mij, haha. Qua werk heb ik overigens niets met hem van doen en we spreken elkaar niet veel.

Een tijdje geleden liep ik samen met een vrouwelijke collega buiten en we kwamen hem tegen. Bij het groeten zag ik heel duidelijk dat hij alleen naar mij keek.

Verder reageert hij behoorlijk snel (zo niet als eerste) op m'n mails wanneer ik een zakelijke meeting (met een groep) probeer te plannen. Dat was eerder niet echt zo.

Wat denken jullie bij het lezen van dit verhaal? Zou hij me leuk vinden of denk ik dit alleen maar? ik weet dat jullie geen glazen bol hebben, haha, maar ik ben wel benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik moet toegeven dat ik hem erg leuk vind stiekem.

Graag niet quoten, want ik wil het nog weg kunnen halen.

Groetjes

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 132
Registratiedatum : 10-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denken jullie: vindt hij me leuk? Empty Re: Wat denken jullie: vindt hij me leuk?

Bericht  Sneeuwvlok ma 1 okt 2012 - 8:54

Het zou best wel eens kunnen dat hij interesse in je heeft zoals dit klinkt! Ik zou proberen wat meer oogcontact te maken, te lachen, te flirten. Aan zijn reactie kan je dan hopelijk meer aflezen. Jullie zien elkaar dus wel eens op die zakelijke meetings? Kan je dan niet proberen wat meer contact te leggen?
Ik zou het nu nog niet aandurven om hem mee uit te vragen oid, eerst nog wat meer ontdekken wat hij nu van je vind!
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Wat denken jullie: vindt hij me leuk? Empty Re: Wat denken jullie: vindt hij me leuk?

Bericht  MarySun di 2 okt 2012 - 6:49

Hoi, hier ben ik weer. Sneeuwvlok: ik durf het inderdaad ook (nog) niet aan om hem mee uit te vragen. Kan hem niet zo erg peilen. Ik zie spreek hem dus af en toe, maar ik ga proberen wat meer contact te zoeken met hem.

Ik baal momenteel een beetje, ben er wat sjaggie door. Zag hem net namelijk op een bekende datingsite..... Dat hij vrijgezel is, wist ik al. Af en toe kijk ik op die datingsite, maar ben zelf (nog) geen lid. Gewoon ff kijken wat voor soort mannen er op staan. Maar ik zag hem dus daarop....waarschijnlijk heeft hij kortgeleden een profiel aangemaakt, want ik heb hem daar nog niet eerder gezien. Ene kant is het positief dat hij een datingprofiel heeft: dan weet je dat hij openstaat voor een relatie. Aan de andere kant steekt dit me: als hij op een datingsite staat, ziet hij mij dus kennelijk niet zo staan. Ben bang dat ik hem echt al heel leuk vind, want het zit me totaal niet lekker dat hij aan het daten is geslagen. Maar hij is wel een beetje een verlegen persoon, dus het zou ook kunnen dat hij het eng vindt om in real life op een vrouw af te stappen en al helemaal op het werk.... ik vind dat zelf ook eng.

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mzcharlotte di 2 okt 2012 - 6:59

Dat hij op een datingsite staat, zegt echt helemaal niks over of hij jou wel of niet leuk vindt (anders had ik nooit getrouwd kunnen zijn haha). Jullie hebben helemaal nog geeneens een date gehad. En zolang jullie (allebei?) het lef niet hebben om elkaar op een date te vragen, zou ik ook gewoon een profiel hebben.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  MarySun di 2 okt 2012 - 7:24

mzcharlotte schreef:Dat hij op een datingsite staat, zegt echt helemaal niks over of hij jou wel of niet leuk vindt (anders had ik nooit getrouwd kunnen zijn haha). Jullie hebben helemaal nog geeneens een date gehad. En zolang jullie (allebei?) het lef niet hebben om elkaar op een date te vragen, zou ik ook gewoon een profiel hebben.

O.k, haha. Jij hebt dit dus ook gehad? Een relatie met iemand gekregen die op datingsite stond, maar jij zelf toen niet?

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rumble di 2 okt 2012 - 8:36

Misschien denkt hij wel dat jij hem niet ziet staan en heeft hij daarom een profiel aangemaakt op een datingsite. Zegt helemaal niks vind ik.

Ik zou hem gewoon gaan peilen, of laat een collega voor je peilen. Ik denk dat wij het vanaf hier moeilijk kunnen bepalen of hij je leuk vindt.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  May di 2 okt 2012 - 9:01

Dat zegt idd helemaal niks dat hij op een datingsite staat, ik spreek uit ervaring. Verder sluit ik me aan bij Rumble.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Toet di 2 okt 2012 - 10:49

Ik denk dat jij iets teveel nadenkt! Hij heeft duidelijk interesse in je. Ik zou gewoon met hem gaan flirten. Ja, dat is eng maar lijkt me wel de beste optie.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 2 okt 2012 - 22:06

Ik zou inderdaad gewoon een beetje aftastend flirten bij het koffieapparaat ofzo!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 2:37

Ik zou me aanmelden bij die datingsite en dan heeeel nonchalant een berichtje sturen met 'wat grappig dat ik jou hier tegen kom!' Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Caro wo 3 okt 2012 - 2:41

Carrie schreef:Ik zou me aanmelden bij die datingsite en dan heeeel nonchalant een berichtje sturen met 'wat grappig dat ik jou hier tegen kom!' Very Happy

Dit zou ik idd ook doen. Dan heb je toch allebei een ingang? En dat hij daarop staat en niet iemand aan kan kijken tegelijkertijd is natuurlijk beetje onzin!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Bay wo 3 okt 2012 - 4:59

Caro schreef:
Carrie schreef:Ik zou me aanmelden bij die datingsite en dan heeeel nonchalant een berichtje sturen met 'wat grappig dat ik jou hier tegen kom!' Very Happy

Dit zou ik idd ook doen. Dan heb je toch allebei een ingang? En dat hij daarop staat en niet iemand aan kan kijken tegelijkertijd is natuurlijk beetje onzin!

Dit zou ik ook doen en niet alles teveel over analyseren. Of hem een mailtje op het werk sturen en laten weten dat je hem daar hebt gezien maar dat je zelf wel interesse hebt oid.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Atelier Madame wo 3 okt 2012 - 5:00

Jaaa dat is denk ik de beste manier :cheering:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Janelie wo 3 okt 2012 - 5:32

Atelier Madame schreef:

Jaaa dat is denk ik de beste manier Wat denken jullie: vindt hij me leuk? 281626781

Ja! Wat denken jullie: vindt hij me leuk? 3079029344 En als je dat niet durft zou je toch zelf meer actie moeten ondernemen als je hem ziet. Super eng, maar als je dat niet doet dan wordt het misschien ook nooit wat. Dat zou toch nog erger zijn dan dat je een blauwtje loopt?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  MarySun ma 8 okt 2012 - 8:10

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Ik moet inderdaad niet te veel nadenken en analyseren....vermoeiend...ik word af en toe zo moe van mezelf. Ben er op dit moment ook een beetje klaar mee...Wat denken jullie: vindt hij me leuk? 878948377 Ik denk toch dat ik te veel hoop op signalen van zijn kant en daardoor misschien denk dat dit zo is. Vandaag de hele dag niets vanaf zijn kant gemerkt. Ik weet het af en toe niet meer. Ene dag kijkt hij wel (of het lijkt er zo op) en andere dag weer niet. Mannen....pff

Zo, moest dit ff kwijt....

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Caro ma 8 okt 2012 - 21:38

Tja, ik ga nu even terugzeggen: vrouwen. Je verwacht blikken, je verwacht aandacht maar geeft nik terug? Dan snapt die kerel het toch ook niet meer? Trek nu de stoute schoenen aan en praat met hem. Stuur hem desnoods een mailtje over een onzinonderwerp, praat met hem bij het koffiezet apparaat en kijk eens zijn kant op. Dat is veel vruchbaarder dan zuchten 'mannen'..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Chocoholic di 9 okt 2012 - 23:45

Caro schreef:Tja, ik ga nu even terugzeggen: vrouwen. Je verwacht blikken, je verwacht aandacht maar geeft nik terug? Dan snapt die kerel het toch ook niet meer? Trek nu de stoute schoenen aan en praat met hem. Stuur hem desnoods een mailtje over een onzinonderwerp, praat met hem bij het koffiezet apparaat en kijk eens zijn kant op. Dat is veel vruchbaarder dan zuchten 'mannen'..

Dikke +1. Je zult toch echt zelf iets moeten ondernemen, wil je weten of er ook daadwerkelijk die klik is.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Tabbert wo 10 okt 2012 - 0:11

Ben ik het ook helemaal mee eens!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Chocoholic vr 19 okt 2012 - 21:15

Weet je al iets meer MarySun?
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  MarySun di 23 okt 2012 - 8:04

Chocoholic schreef:Weet je al iets meer MarySun?

Hoi! Hmm, ja, nog niet echt..., denk ik. We waren onlangs met een groepje wat gaan drinken / eten. Hij was er ook bij. Was echt supergezellig. Ik merkte wel dat telkens als wij met elkaar praatten, hij enthousiast op mij reageerde (volgens mij wel duidelijk meer dan een tijdje terug was). Toen heb ik ook steeds best veel naar hem gelachen. Ik probeer nu wel telkens als hij naar mij kijkt, leuk terug te kijken.

MarySun
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rumble di 23 okt 2012 - 9:39

Niet lullig bedoeld maar alleen met kijken bereik je niet zoveel. Waarom ga je niet gewoon eens een praatje maken?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Caro di 23 okt 2012 - 9:44

Rumble schreef:Niet lullig bedoeld maar alleen met kijken bereik je niet zoveel. Waarom ga je niet gewoon eens een praatje maken?

Ik wilde niet gemeen doen, maar dit was ook mijn eerste idee... Met kijken alleen bereik je niet heel veel..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Bericht  Sushi do 22 nov 2012 - 9:24

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er nu voor staat? Al meer contact gehad?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  suikerspin vr 23 nov 2012 - 5:23

Sushi schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er nu voor staat? Al meer contact gehad?

Jaa, ik ben ook benieuwd!!! Very Happy

suikerspin
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 13
Registratiedatum : 09-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: