Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?

+48
_Summer
Annemoontje
Snoes
SarahKey
Ooh La La!
SoGood
mii_joyce
Sjaantje
Joli86
SleepingBeauty
Silver
Elliot
Rush
Marin
CCC
Puggle
Rouxxxe
Sam
Oasis
RYW
Carmen_
Dennenappel
GeKKiE
Zonnetje
Sterre
TukTuk
VanillaRose
Paper Crown
Parel
mezzoforte
xxDila
Star007
Coccinelle
Zora
PapillonRose
Parisienne
Tania
Ibbeltje
Ella
Roxi3
Caresses
Floor
Printje
Caramba
Ilovethe90s
Lejow
Caroow
Roza
52 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt? - Pagina 2 Empty Re: Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?

Bericht  VanillaRose za 3 nov 2012 - 22:01

Op dit moment omdat het moet, omdat ik anders niet rond kan komen. Vind mijn werk momenteel echt niet leuk meer, maar stoppen is geen optie.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt? - Pagina 2 Empty Re: Werk jij omdat het moet, of omdat je het leuk vindt?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 22:09

Ik werk in de eerste plaats voor het geld. Ik werk om 'mee te doen' in de maatschappij, voor mijn eigen financiële onafhankelijkheid (dus als mijn partner zoveel zou verdienen dat ik niet meer hoef te werken, dan zou ik alsnog niet willen stoppen, vind het geen prettig idee om op iemand anders z'n zak te 'teren').

Gast
Gast

Bericht  TukTuk za 3 nov 2012 - 22:13

Nu omdat het moet, vind het werk van mijn bijbaan verre van leuk.
Ik hoop en ga er van uit dat ik na mijn afstuderen kan zeggen dat ik ook werk omdat ik het leuk vind. Heb het er wel eens met mijn vriend over, dat ook al zou het financieel niet nodig zijn, ik wel zou willen blijven werken. Het werk lijkt me zo mooi om te doen, dat ik echt niet thuis zou kunnen gaan zitten dan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Sterre za 3 nov 2012 - 22:19

Beide. Maar als ik geen geld nodig zou hebben om mijn leven(sstijl) te kunnen financieren zou ik 24 uur per week werken wel welletjes vinden smile. Nu werk ik graag 40 uur.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Zonnetje za 3 nov 2012 - 22:22

Allebei wel. Ik vind het heel leuk om te doen, maar het is ook fijn dat ik er geld mee verdien. Als ik de loterij zou winnen, dan zou ik minder dagen in de week gaan werken, maar er niet mee stoppen.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  GeKKiE za 3 nov 2012 - 22:24

Ik werk wel omdat het moet.
En gelukkig doe ik werk dat ik leuk vind.
Maar als ik een paar miljoenen op mijn bankrekening zou hebben staan zou ik er meteen mee stoppen.
Dan zou ik werk zoeken voor minder uren en in een andere sector.

Ik werk nu in het onderwijs en ik heb daar na werktijd ('s avonds en in het weekend) nog veel extra werk aan.
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 22:30

Helaas omdat het moet.

Gast
Gast

Bericht  Dennenappel za 3 nov 2012 - 22:34

Beide, ik vind het leuk en heb inkomen nodig.

Voor mijn gezondheid en sociale leven zou het wel beter zijn als ik een dag minder kon werken. Ik hoop dit in de toekomst te kunnen doen (helemaal als er een kleine is).
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Carmen_ za 3 nov 2012 - 22:58

Omdat ik wil. Het hoeft niet maar daarvoor is mn werk te leuk.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Bericht  RYW za 3 nov 2012 - 23:00

Nou, het moet wel, anders hebben we een groot probleem, maar ik vind mijn werk ook erg leuk!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Oasis zo 4 nov 2012 - 2:45

Nu werk ik omdat het moet, maar over een aantal jaren (na studie) hoop ik werk te hebben die ik ook echt leuk vind.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Sam zo 4 nov 2012 - 2:52

Ik vind mijn werk heel leuk!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Rouxxxe zo 4 nov 2012 - 8:20

In de eerste plaats omdat het moet. Maar ik vind m'n werk ook erg leuk, dus ook wel omdat ik het wil!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 9:08

Sam schreef:Ik vind mijn werk heel leuk!

Dat klinkt enthousiast! Wat doe je voor werk? (als je dat wilt zeggen)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 9:20

allebei. Ik vind mijn werk heel erg leuk, maar als ik er niks voor zou krijgen, zou ik per vandaag nog stoppen.

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 4 nov 2012 - 9:41

Ik werk omdat het moet. Ik ben nu 3 dagen gaan werken, maar als het zou kunnen dan zou ik stoppen of een dag ofzo blijven werken misschien.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC zo 4 nov 2012 - 10:53

Op dit moment omdat het moet. Ik werk 24 uur over vier dagen, maar als ik thuis zou kunnen blijven bij N. zou ik dat zeker doen. Een paar dagen minder zou ik ook prima vinden.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin zo 4 nov 2012 - 21:47

Allebei. In essentie werk ik voor het geld, maar ik ben wel erg blij dat ik iets gevonden heb wat ik ook nog erg leuk vind.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush zo 4 nov 2012 - 21:49

Ik zal wel moeten, want zonder werk, geen geld. Maar ik vind m`n werk leuk en ik vind het ook leuk om te gaan werken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Elliot zo 4 nov 2012 - 22:13

Ik werk omdat het moet. Als het financieel zou kunnen zou ik liever thuis zijn. Maar het is niet zo dat ik het vreselijk vind, ik vind het niet vervelend om te werken. Ik vind het wel jammer dat het nodig is dat ik fulltime werk, ik zou liever 3 of 4 dagen werken. Maargoed, dat is nou eenmaal niet anders.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Silver zo 4 nov 2012 - 22:34

Ik werk omdat ik zelf ook wel wat geld om handen wil hebben, niet financieel afhankelijk wil zijn van mijn vriend. En daarnaast vind ik het ook leuk om te werken, het contact met de mensen buiten vrienden en fam etc om. Een doel voor de dag hebben.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  SleepingBeauty zo 4 nov 2012 - 22:45

Ik vind mijn werk leuk, maar toch voelt het als een verplichting.
Denk als ik echt de keus had ik zou stoppen. Alleen besef ik me dat ik dan wel een zinnige dagbesteding moet hebben.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Joli86 zo 4 nov 2012 - 22:51

Lejow schreef:Ik werk vooral omdat het moet, vanwege het geld inderdaad.
Gelukkig vind ik het ook wel leuk om te doen, maar ik dénk dat als ik de keuze had, ik zou stoppen... Embarassed

Mee eens Lejow!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Sjaantje zo 4 nov 2012 - 22:53

Ik 'werk' omdat ik het leuk vind! Sinds mijn 18e ben ik al volledig afgekeurd maar ik voel er niets voor om achter de geraniums te gaan zitten. Dus doe ik vrijwilligerswerk, momenteel in de kinderopvang en in een soort 'maatjes-project' maar ik heb ook al met ouderen gewerkt, met psychiatrisch patiënten en met kinderen in de basisschool-leeftijd.
Nu ik na mijn operatie tijdelijk uitgeschakeld ben, mis ik mijn 'werk' ook echt!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  mii_joyce zo 4 nov 2012 - 23:23

Als ik straks over 2 jaar ga werken is dat deels natuurlijk omdat het financieel nodig is, daarnaast zou ik het echt niet kunnen om altijd in en om huis bezig te zijn en vind ik de sociale contacten erg belangrijk smile Bovendien denk ik ook dat het beter voor je relatie zou zijn om niet 24/7 op elkaars lip te zitten
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: