Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

+25
Fiwen
M@niek
Lonely Goatherd
Océane
strawberry
CCC
Happydobby
Slakje
_Lana_
hellowkitty
Tania
Printje
diddie
Susan
Flip Fluitketel
PapillonRose
Amber-
studiebol
Aimee
Teddyaapje
Parel
SarahKey
Lejow
Caroow
Ella
29 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 6:11

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Of wat zouden jullie bij een eventueel volgend kindje anders willen doen?

Met betrekking op zwangerschap, bevalling en/of kraamtijd.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Lejow za 3 nov 2012 - 6:23

Ik zou de echo's filmen, zodat je die ook op bewegend beeld hebt.
En ik vind het idee van PC erg leuk. Elke week een stukje filmen, vertellen wat er die week gebeurd is, de buik opmeten enz.

Qua bevalling zou ik die graag rond de 40 weken willen hebben, waardoor ik het kindje (hopelijk dan) ook gelijk bij me mag houden op mijn buik en op de kamer. En dan lekker naar huis, in bed blijven liggen en verwend worden door vriend, B en de kraamverzorgster.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 6:33

De tweede keer had ik alleen direct de kraamhulp de deur moeten wijzen, verder is alles precies gegaan zoals gewenst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Teddyaapje za 3 nov 2012 - 7:05

Ik zou mn kindje in de kraamweek meer bij me houden ipv in zn wieg te leggen omdat hij (aldus de kraamhulp) rust nodig heeft. Verder hoop ik dat ik fulltime zelf mag voeden ipv kolven en dat ik niet word opgenome of ingeleid.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  SarahKey za 3 nov 2012 - 7:44

Lejow schreef:Ik zou de echo's filmen, zodat je die ook op bewegend beeld hebt.
En ik vind het idee van PC erg leuk. Elke week een stukje filmen, vertellen wat er die week gebeurd is, de buik opmeten enz.

Qua bevalling zou ik die graag rond de 40 weken willen hebben, waardoor ik het kindje (hopelijk dan) ook gelijk bij me mag houden op mijn buik en op de kamer. En dan lekker naar huis, in bed blijven liggen en verwend worden door vriend, B en de kraamverzorgster.

Dit mag helaas niet overal. In ons ziekenhuis mocht dit niet, omdat ze voorheen wel eens mensen hadden die hun aangeklaagd hebben toen.
Mijn man filmde twee keer stiekem Wink

Mijn kraamweek zou ik de volgende keer anders willen. Sowieso gaat er dan meteen een fles in, ipv bv geven en je kind steeds zieker zien worden. En met deze keuze hoop ik een hele fijne kraamtijd te krijgen. Ooit Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? 827601
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 7:46

SarahKey schreef:
Lejow schreef:Ik zou de echo's filmen, zodat je die ook op bewegend beeld hebt.
En ik vind het idee van PC erg leuk. Elke week een stukje filmen, vertellen wat er die week gebeurd is, de buik opmeten enz.

Qua bevalling zou ik die graag rond de 40 weken willen hebben, waardoor ik het kindje (hopelijk dan) ook gelijk bij me mag houden op mijn buik en op de kamer. En dan lekker naar huis, in bed blijven liggen en verwend worden door vriend, B en de kraamverzorgster.

Dit mag helaas niet overal. In ons ziekenhuis mocht dit niet, omdat ze voorheen wel eens mensen hadden die hun aangeklaagd hebben toen.
Mijn man filmde twee keer stiekem Wink

Wij kregen een dvd van de 20weken echo Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  studiebol za 3 nov 2012 - 7:50

Ik zou willen dat mijn vriend van te voren wist hoe leuk het was en dat hij daardoor meer betrokken was bij de zwangerschap.

Maar verder niks, tja mijn kids zijn te vroeg geboren, ik wist dat ze eerder zouden komen maar niet zoveel eerder. Het was heftig maar ergens ook een mooie periode. Mijn vriend en ik waren vanaf het moment dat ik in het ziekenhuis kwam, een team wij gingen het voor elkaar krijgen dat gevoel hadden we beiden. Ik heb geen kraamweek gehad, ik heb het ook niet gemist. Wij hebben de kraamvisite goed verdeeld, ik vond het heerlijk dat iedereen langs wilde komen. Het is voor de meiden goed geweest dat ik langer verlof heb gehad..

Nee ik zou niks anders doen eigenlijk.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Lejow za 3 nov 2012 - 7:56

Huh, waarover zou je een ziekenhuis kunnen aanklagen dan, als je de echo filmt?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  SarahKey za 3 nov 2012 - 8:00

Lejow schreef:Huh, waarover zou je een ziekenhuis kunnen aanklagen dan, als je de echo filmt?

Zij legde het even zo simpel uit: stel je kind heeft bij de geboorte maar 3 vingers maar ze zeiden in het ziekenhuis dat 'alles' er ok uit zag.

Er zijn dan mensen die dan het ziekenhuis gaan aanklagen want ja zij zeiden dat alles er goed uit zag.

Wij hebben trouwens wel een dvd van de 3d echo's.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Lejow za 3 nov 2012 - 8:08

SarahKey schreef:
Lejow schreef:Huh, waarover zou je een ziekenhuis kunnen aanklagen dan, als je de echo filmt?

Zij legde het even zo simpel uit: stel je kind heeft bij de geboorte maar 3 vingers maar ze zeiden in het ziekenhuis dat 'alles' er ok uit zag.

Er zijn dan mensen die dan het ziekenhuis gaan aanklagen want ja zij zeiden dat alles er goed uit zag.

Wij hebben trouwens wel een dvd van de 3d echo's.

Maar.. ehm.. wat heeft daar het filmen mee te maken dan?
Dat je het de echoscopiste zwart op wit hoort zeggen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 8:08

Ik zou mijn bevalling filmen, that´s it.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Teddyaapje za 3 nov 2012 - 8:20

Parel schreef:Ik zou mijn bevalling filmen, that´s it.

ohja, dat zou ik ook willen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Aimee za 3 nov 2012 - 8:25

Ik zou mijn moeder bij de bevalling willen, zodat er van de hele bevalling foto's gemaakt worden. Nu heb ik pas foto's van toen Luuk al een paar minuten op mijn buik lag.

Ook zou ik eerder naar mijn eigen gevoel luisteren. Vanaf dat Luuk een week oud was, heeft hij zich eigenlijk altijd overstrekt en heeeeeeel veel gehuild. Als ik tegen iemand zei dat ik dacht dat er iets niet goed zat, dan zeiden ze dat alle baby's huilen en wat knap dat het zo'n sterk mannetje was dat met een week zijn hoofdje al helemaal op kon tillen Rolling Eyes
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Amber- za 3 nov 2012 - 8:29

Aimee schreef:Ik zou mijn moeder bij de bevalling willen, zodat er van de hele bevalling foto's gemaakt worden. Nu heb ik pas foto's van toen Luuk al een paar minuten op mijn buik lag.

Ook zou ik eerder naar mijn eigen gevoel luisteren. Vanaf dat Luuk een week oud was, heeft hij zich eigenlijk altijd overstrekt en heeeeeeel veel gehuild. Als ik tegen iemand zei dat ik dacht dat er iets niet goed zat, dan zeiden ze dat alle baby's huilen en wat knap dat het zo'n sterk mannetje was dat met een week zijn hoofdje al helemaal op kon tillen Rolling Eyes

Aimee wat bleek dat overstrekte etc achteraf te zijn?
Onze l.uuk doet/deed dit ook. Ook was hij vanaf het begin heel sterk in zijn hoofd/nek. En huilde hij hele middagen en avonden.
Hij heeft reflux en ben ook twee keer met hem bij een osteopaat geweest, die constateerde veel spanning in zijn nek.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Tania za 3 nov 2012 - 8:30

Aimee schreef:Ik zou mijn moeder bij de bevalling willen, zodat er van de hele bevalling foto's gemaakt worden. Nu heb ik pas foto's van toen Luuk al een paar minuten op mijn buik lag.

Ook zou ik eerder naar mijn eigen gevoel luisteren. Vanaf dat Luuk een week oud was, heeft hij zich eigenlijk altijd overstrekt en heeeeeeel veel gehuild. Als ik tegen iemand zei dat ik dacht dat er iets niet goed zat, dan zeiden ze dat alle baby's huilen en wat knap dat het zo'n sterk mannetje was dat met een week zijn hoofdje al helemaal op kon tillen Rolling Eyes
Wat war aan de hand dan? (Dit klinkt wel bekend namelijk)

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  studiebol za 3 nov 2012 - 8:31

Teddyaapje schreef:
Parel schreef:Ik zou mijn bevalling filmen, that´s it.

ohja, dat zou ik ook willen.

Ohja? Waarom zouden jullie dat willen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Printje za 3 nov 2012 - 8:32

Een andere tijd de laatste zwangerschapsweken en de kraamtijd, maar dit kwam door ziekte man dus.

Ik zou nu veel eerder ingrijpen als ik weer zo'n huilbaby zou krijgen als R. Bij R hebben we er vrijwel niets aan gedaan naast andere voeding maar nu zou ik toch ook andere stappen genomen hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:32

Het OK personeel foto's laten maken van de keizersnede voor mezelf.

En van de kraamtijd: eerder naar een osteopaat gaan. Nu hebben we daar relatief lang mee gewacht, terwijl hij er zo bij gebaat was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Printje za 3 nov 2012 - 8:32

studiebol schreef:
Teddyaapje schreef:
Parel schreef:Ik zou mijn bevalling filmen, that´s it.

ohja, dat zou ik ook willen.

Ohja? Waarom zouden jullie dat willen?

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik zou dat echt niet willen juist, de vk had foto's gemaakt en dat vond ik al vreselijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Aimee za 3 nov 2012 - 8:35

amber22 schreef:
Aimee schreef:Ik zou mijn moeder bij de bevalling willen, zodat er van de hele bevalling foto's gemaakt worden. Nu heb ik pas foto's van toen Luuk al een paar minuten op mijn buik lag.

Ook zou ik eerder naar mijn eigen gevoel luisteren. Vanaf dat Luuk een week oud was, heeft hij zich eigenlijk altijd overstrekt en heeeeeeel veel gehuild. Als ik tegen iemand zei dat ik dacht dat er iets niet goed zat, dan zeiden ze dat alle baby's huilen en wat knap dat het zo'n sterk mannetje was dat met een week zijn hoofdje al helemaal op kon tillen Rolling Eyes

Aimee wat bleek dat overstrekte etc achteraf te zijn?
Onze l.uuk doet/deed dit ook. Ook was hij vanaf het begin heel sterk in zijn hoofd/nek. En huilde hij hele middagen en avonden.
Hij heeft reflux en ben ook twee keer met hem bij een osteopaat geweest, die constateerde veel spanning in zijn nek.

Volgens de osteopaat idd veel spanning in zijn nek. Pas met zo'n zes maanden heeft de huisarts reflux gediagnostiseerd, ik denk dat dat ook heel erg mee heeft gespeeld. Het huilen en overstrekken werd pas minder toen hij kon gaan rollen (toen hij naar zijn buik kon rollen begon hij enorm veel te spugen, ik denk dat het voorheen wel omhoog kwam maar dat hij het niet kwijt kon)

Vervelend dat jullie L.uuk er ook zo'n last van heeft Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Amber- za 3 nov 2012 - 8:47

Aimee schreef:
amber22 schreef:
Aimee schreef:Ik zou mijn moeder bij de bevalling willen, zodat er van de hele bevalling foto's gemaakt worden. Nu heb ik pas foto's van toen Luuk al een paar minuten op mijn buik lag.

Ook zou ik eerder naar mijn eigen gevoel luisteren. Vanaf dat Luuk een week oud was, heeft hij zich eigenlijk altijd overstrekt en heeeeeeel veel gehuild. Als ik tegen iemand zei dat ik dacht dat er iets niet goed zat, dan zeiden ze dat alle baby's huilen en wat knap dat het zo'n sterk mannetje was dat met een week zijn hoofdje al helemaal op kon tillen Rolling Eyes

Aimee wat bleek dat overstrekte etc achteraf te zijn?
Onze l.uuk doet/deed dit ook. Ook was hij vanaf het begin heel sterk in zijn hoofd/nek. En huilde hij hele middagen en avonden.
Hij heeft reflux en ben ook twee keer met hem bij een osteopaat geweest, die constateerde veel spanning in zijn nek.

Volgens de osteopaat idd veel spanning in zijn nek. Pas met zo'n zes maanden heeft de huisarts reflux gediagnostiseerd, ik denk dat dat ook heel erg mee heeft gespeeld. Het huilen en overstrekken werd pas minder toen hij kon gaan rollen (toen hij naar zijn buik kon rollen begon hij enorm veel te spugen, ik denk dat het voorheen wel omhoog kwam maar dat hij het niet kwijt kon)

Vervelend dat jullie L.uuk er ook zo'n last van heeft Sad

Wat zielig dat het zo laat ontdekt is bij jullie. Ik heb heelmsnel doorgepakt, had er genoeg van dat luuk in zo'n korte tijd al zoveel moest mee maken. Zijn arm etc.
Gelukkig gaat het al wel een stuk beter, voor de reflux heeft hij medicatie. Ook lijken de behandelingen bij de osteopaat te helpen. Sinds een aantal dagen kan luuk gewoon rustig in de box liggen of in zijn wipstoel zonder meteen te gaan huilen. Ook lukt het nu om 's middags een tijd in zijn bedje te slapen, al gaat dit de ene keer beter dan de andere. Ook ligt hij nu de tweede avond achtereen heerlijk te slapen in de box, voor ons echt bijzonder smile
Gaat het nu met jullie luuk goed?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  PapillonRose za 3 nov 2012 - 9:00

Ik zou een hoop hetzelfde doen, maar ook wel dingen anders. Dit zou ik graag anders willen:
- echo's filmen (als het mogelijk is), al heb ik gelukkig nu wel een dvd van de 4d pretecho
- bewegende buik filmen (vorige keer niet aan gedacht, best jammer)
- buikomvang meten (ook niet aan gedacht, maar is wel leuk)
- nog vaker buikfoto's maken dan ik vorige keer deed
- als ik weer in het ZH moet blijven na de bevalling (was vorige keer vooraf al bekend), dan kijken of het in een ZH kan waar het kindje bij je op de kamer mag liggen, ook al ligt het zelf ook aan de monitor (weet niet of dat ergens mogelijk is)
- wel BV gaan geven, in elk geval alles proberen om er een succes van te maken. Nu moest ik meteen FV geven vanwege mijn medicatie, en toevallig las ik pas dat er nu genoeg onderzoek naar is gedaan en dat BV dus inmiddels wel mag..
- meer naar mijn eigen gevoel luisteren (soms denkt iedereen het beter te weten en daar kan je onterecht door gaan twijfelen)
- de baby nog meer bij me houden vanaf het begin en in plaats van na 2 maanden meteen beginnen met dragen in een doek/drager
- sch**t hebben aan het consultatiebureau Wink Die zijn echt meester in twijfel zaaien en je onzeker maken, alles onterecht is bij ons gebleken (lang leve de kinderarts!)

Dit is wel het belangrijkste wat ik graag anders zou doen, en wat ook allemaal wel haalbaar moet zijn hopelijk. Verder ook een heleboel wat ik graag hetzelfde zou doen, gelukkig!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 9:03

Ik zou wat meer van mijn zwangerschap willen genieten. Dat is nu iedere keer door omstandigheden niet gelukt. Mijn tweede bevalling is wel gegaan zoals ik wilde, alles waar ik van baalde bij de eerste bevalling, is nu anders gegaan. De tijd na de bevalling zou ik ook nog weleens over willen doen. Mijn zoontje is een huilbaby (nou ja, baby, hij is ondertussen al een jaar), het ging lichamelijk en geestelijk niet goed met mij en ik stond er behoorlijk alleen voor met twee kleine kinderen omdat mijn man niet weg kon bij zijn werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Flip Fluitketel za 3 nov 2012 - 9:08

Meer naar mezelf en mijn gevoel luisteren in vergelijking bij de 1e. En dan met name in de kraamweek en de betrokken kraamverzorgster toendertijd.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 9:19

Printje schreef:
studiebol schreef:
Teddyaapje schreef:
Parel schreef:Ik zou mijn bevalling filmen, that´s it.

ohja, dat zou ik ook willen.

Ohja? Waarom zouden jullie dat willen?

Daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik zou dat echt niet willen juist, de vk had foto's gemaakt en dat vond ik al vreselijk.

Als ik terugdenk naar de bevalling van L. weet ik gewoon bepaalde dingen niet meer.
Alles ging zo snel, het enige wat ik me nog herinner is dat ik het zó bijzonder vond.
Heb gewoon te weinig besef gehad, en ondanks alles te weinig genoten.

Ik weet niet hoe ik het vind als het zover is hoor, ik denk dat ik gewoon een camera laat draaien ergens op een kastje, hoef er nu niet perse iemand extra bij. Het lijkt me gewoon echt heel erg bijzonder om dat ooit eens terug te zien.

Mijn vriendin heeft foto´s van álles, we hebben ze samen gekeken, en dat vond ik ook heel erg bijzonder. Ik vind geboortes sowieso gewoon heel erg indrukwekkend, had eigenlijk gynaecoloog moeten worden haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hadden jullie achteraf anders willen doen? Empty Re: Wat hadden jullie achteraf anders willen doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum