Wat doet je vriend als hij alleen thuis is?
+29
studiebol
Ilovethe90s
Zwerver
Dennenappel
LDJ
Lejow
Aziraphale
kwebbeltje
Ella
bolus26
kwak
Mermaid
ExpressoB
Rouxxxe
Shisha
Inge
Zonnetje
Paper Crown
Arwyn
Silver
Pompoen
loura
Cow
Printje
mezzoforte
Rush
Roxi3
Caroow
Atelier Madame
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat doet je vriend als hij alleen thuis is?
Hij is dan vooral aan het wachten tot ik weer thuis ben geloof ik. Komt niet zo vaak voor dat hij alleen thuis is.
Maar hij houdt zich dan vooral bezig met uitslapen, klussen, schoonmaken, tv kijken, boodschappen doen en onze cavia's.
Maar hij houdt zich dan vooral bezig met uitslapen, klussen, schoonmaken, tv kijken, boodschappen doen en onze cavia's.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
x-boxen, meer doet hij niet.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
klussen in en om het huis, als hij het op zn heupen krijgt het huishouden en als hij erg moe/gaar is tv kijken.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Dan doet hij eerst iets in het huishouden, daarna gaat hij douchen en iets voor hem zelf doen, bank hangen of op de laptop
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Dan gaat hij opruimen, schoonmaken, evt een grote klus als dakgoten schoonmaken, uitgebreid douchen en dan lekker gamen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Hier ook Gamen
Verder wandelen met B, en (als het zijn 'beurt' is) stofzuigen en de kattenbak.
Oh ja en we hebben afgesproken dat ik de bovenverdieping schoonhoud (badkamer, slaapkamer van ons en B) en hij de beneden verdieping (keuken, woonkamer enz).
Dus zo heel af en toe doet hij daar iets aan
Verder wandelen met B, en (als het zijn 'beurt' is) stofzuigen en de kattenbak.
Oh ja en we hebben afgesproken dat ik de bovenverdieping schoonhoud (badkamer, slaapkamer van ons en B) en hij de beneden verdieping (keuken, woonkamer enz).
Dus zo heel af en toe doet hij daar iets aan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Stofzuigen, afwassen, koffie drinken, gamen, film kijken, tv kijken, hond uitlaten, schuur opruimen, auto wassen.
Bij zijn ouders op de koffie.
Dit zijn eigenlijk wel de dingen die hij doet als hij alleen thuis is.
Bij zijn ouders op de koffie.
Dit zijn eigenlijk wel de dingen die hij doet als hij alleen thuis is.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Afwassen, stofzuigen, boodschappen doen, de was en de keuken of wc schoonmaken als het nodig is. Verder computeren (gamen, nieuws lezen en series kijken), eten koken en uitgebreid eten en soms gaat hij ook nog even fitnessen.
Gast- Gast
Urenlang surfen op internet, op de bank hangen en tv kijken. Hij gaat zeker niet schoonmaken of opruimen.
Gast- Gast
Nerden, bier drinken, chips en pizza eten!
Ik vertelde aan mijn vriend dat ik lees dat er hier veel gaan schoonmaken, mocht ik een van jullie mannen/vrienden uitkiezen om mee verder te gaan als ik dat liever wilde. Gek!
Ik vertelde aan mijn vriend dat ik lees dat er hier veel gaan schoonmaken, mocht ik een van jullie mannen/vrienden uitkiezen om mee verder te gaan als ik dat liever wilde. Gek!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Opruimen en schoonmaken. Als hij zijn huisje aan de kant heeft gaat hij gamen of filmpje kijken.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Ik heb dat ook opgeschreven, maar dat wil niet zeggen dat als hij een hele week thuis is (zoals afgelopen week) dat hij dan elke dag iets schoonmaakt hoor! Maar hij doet wel elke dag de afwas en kookt elke dag. Dat 'verwacht' ik ook wel een beetje en zou geen vriend willen die zulke dingen niet uit zichzelf doet.Dennenappel schreef:Nerden, bier drinken, chips en pizza eten!
Gast- Gast
Computeren, strijken, de vaatwasser leegruimen, op de bank hangen en tv kijken.
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Jente schreef:Haha Ik heb dat ook opgeschreven, maar dat wil niet zeggen dat als hij een hele week thuis is (zoals afgelopen week) dat hij dan elke dag iets schoonmaakt hoor! Maar hij doet wel elke dag de afwas en kookt elke dag. Dat 'verwacht' ik ook wel een beetje en zou geen vriend willen die zulke dingen niet uit zichzelf doet.Dennenappel schreef:Nerden, bier drinken, chips en pizza eten!
Mijn vriend laat geen dag voorbij gaan zonder iets schoon te maken, dat is echt zoooo fijn. Helemaal toen ik net zwanger was en te misselijk om iets te doen, hij doet alles zonder problemen en ik hoef het ook echt niet te vragen.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Aan zijn auto klussen, in de tuin bezig, achter de laptop zitten, de klusjes doen die ik hem gevraagd heb.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
-soms heeft hij zn poets tik en ruimt van alles op
- air craft investigation kijken
- op zijn laptop bezig
- air craft investigation kijken
- op zijn laptop bezig
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
hee wat leuk, heb je een nieuwe vriend?Zwerver schreef:Opruimen en schoonmaken. Als hij zijn huisje aan de kant heeft gaat hij gamen of filmpje kijken.
Mijn vriend doet dan de afwas, de was en gaat strijken. Verder kijkt hij series en eet koekjes met melk of koffie haha.
Gast- Gast
PS3, klussen en/of stofzuigen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Mijn vriend zou de hele dag achter de computer hangen om rond te surfen en om te leren.
Hij zou alleen wat aan het huishouden doen als ik het hem vraag.
Hij zou alleen wat aan het huishouden doen als ik het hem vraag.
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Tja, dan moet ik het vaak wel vragen. Uit zichzelf doet hij het helaas niet zo snel, tenzij er visite komt. De afwas doet hij nu wel steeds vaker en komt er een ritme in! Koken als we samen eten ook regelmatig, wanneer hij alleen moet eten is het vaak pizza.Jente schreef:Haha Ik heb dat ook opgeschreven, maar dat wil niet zeggen dat als hij een hele week thuis is (zoals afgelopen week) dat hij dan elke dag iets schoonmaakt hoor! Maar hij doet wel elke dag de afwas en kookt elke dag. Dat 'verwacht' ik ook wel een beetje en zou geen vriend willen die zulke dingen niet uit zichzelf doet.Dennenappel schreef:Nerden, bier drinken, chips en pizza eten!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Slapen, tv kijken (voetbal), surfen en spelletjes spelen op de iPad, wat rommelen in huis of buiten.
Gast- Gast
Harrison schreef:hee wat leuk, heb je een nieuwe vriend?Zwerver schreef:Opruimen en schoonmaken. Als hij zijn huisje aan de kant heeft gaat hij gamen of filmpje kijken.
Mijn vriend doet dan de afwas, de was en gaat strijken. Verder kijkt hij series en eet koekjes met melk of koffie haha.
Ja, sinds kort. 2 maandjes nu ongeveer
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Rejoy. schreef:Mijn man is denk ik zo'n twee jaar niet alleen thuis geweest. De kinderen of ik zijn altijd wel thuis als hij thuis is.
Daar moet je toch ook niet aan denken zeg. Neem je de kinderen nooit mee zodat hij even tijd voor zichzelf heeft?
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Kat alleen thuis
» Alleen thuis
» Wat doet je vriend in het huishouden?
» Wat doe jij als je alleen thuis bent?
» Je kind alleen thuis laten
» Alleen thuis
» Wat doet je vriend in het huishouden?
» Wat doe jij als je alleen thuis bent?
» Je kind alleen thuis laten