Wat is het leukste aan moeder zijn?
+3
-Belle-
Ugly Betty
MamaDaan
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is het leukste aan moeder zijn?
Wat maakt voor jou het moeder zijn echt het allerleukste?
Gast- Gast
Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?
Dat is misschien wel de glimlach die ik bijna de hele dag op mijn gezicht heb als ik mijn zoontje zie! (vraag het over een jaar nog eens dan zeg ik waarschijnlijk iets heel anders!)
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Zien dat de kindjes zich veilig voelen bij mij. Dat ze iets van mij leren.
Ze op te zien groeien tot 2 mooie, leuke, sociale en spontane kinderen.
Dat ik zie hoe intens gelukkig ze kunnen zijn met iets kleins.
Dat ze zo zichzelf kunnen zijn. Zich nu al zo goed kunnen uiten (in zoverre dat al ee rol speelt).
Ze geven me zo'n gelukkig gevoel. Eigenlijk kan ik het helemaal niet echt omschrijven.
Ze op te zien groeien tot 2 mooie, leuke, sociale en spontane kinderen.
Dat ik zie hoe intens gelukkig ze kunnen zijn met iets kleins.
Dat ze zo zichzelf kunnen zijn. Zich nu al zo goed kunnen uiten (in zoverre dat al ee rol speelt).
Ze geven me zo'n gelukkig gevoel. Eigenlijk kan ik het helemaal niet echt omschrijven.
Gast- Gast
Het verliefde gevoel dat ik krijg elke keer als ik naar hem kijk of aan hem denk
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Dat blije gezichtje van d'r als je d'r 's morgens uit bed komt halen en even lekker kroelend wakker worden op de bank.
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Ugly Betty schreef:Het verliefde gevoel dat ik krijg elke keer als ik naar hem kijk of aan hem denk
Same here, als ik 's ochtends zijn kamertje in kom en nog even kan kijken hoe hij slaapt/wakker wordt. Of hoe hij op mij afrent als ie me weer ziet op de kdv of thuis.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Het onvoorwaardelijke gevoel van ik houd van jullie .
Gast- Gast
Het blije gezichtje van N. als ik elke ochtend weer haar kamer binnen kom en haar reactie bij het thuiskomen na een logeerpartijtje
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
De onvoorwaardelijke liefde die je voelt, en ook van je kindje terugkrijgt. Ze kan echt helemaal blij zijn om me te zien Zo was ik afgelopen woensdag goed ziek en heb bijna de hele dag in bed gelegen. Haar vader was er en hield A. bezig. Maar elke keer als ze even bij me kwam kijken was het 'mammmaaaaaa' met een big smile. Zo lief!
Ik vind het echt bijzonder hoeveel liefde je kunt voelen voor je kindje en hoe je van het moeder zijn kunt genieten. Zij maakt mijn leven echt mooier!
Ik vind het echt bijzonder hoeveel liefde je kunt voelen voor je kindje en hoe je van het moeder zijn kunt genieten. Zij maakt mijn leven echt mooier!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Dat er inderdaad iemand is die onvoorwaardelijk van je houdt, en zich helemaal blootstelt voor je, helemaal zichzelf is. Het vertrouwen wat daaruit spreekt, is niet te beschrijven.
En het feit dat je dingen weer door de ogen van een kind leert zien, en dat je dus beter leert relativeren en geniet van de kleine dingen.
En het feit dat je dingen weer door de ogen van een kind leert zien, en dat je dus beter leert relativeren en geniet van de kleine dingen.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
De onvoorwaardelijke liefde van beide kanten. Ik houd van mijn kinderen meer dan van wie dan ook.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Hoe is het om moeder te zijn?
» een goede moeder zijn.
» Moeder zijn als bijkomstigheid.
» "Jong" moeder zijn
» Hoe is het om moeder te zijn?
» een goede moeder zijn.
» Moeder zijn als bijkomstigheid.
» "Jong" moeder zijn
Pagina 1 van 1