Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het leukste aan moeder zijn?

+3
-Belle-
Ugly Betty
MamaDaan
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 6:55

Wat maakt voor jou het moeder zijn echt het allerleukste?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  MamaDaan vr 2 nov 2012 - 6:58

Dat is misschien wel de glimlach die ik bijna de hele dag op mijn gezicht heb als ik mijn zoontje zie! (vraag het over een jaar nog eens dan zeg ik waarschijnlijk iets heel anders!)
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 7:01

Zien dat de kindjes zich veilig voelen bij mij. Dat ze iets van mij leren.
Ze op te zien groeien tot 2 mooie, leuke, sociale en spontane kinderen.
Dat ik zie hoe intens gelukkig ze kunnen zijn met iets kleins.
Dat ze zo zichzelf kunnen zijn. Zich nu al zo goed kunnen uiten (in zoverre dat al ee rol speelt).

Ze geven me zo'n gelukkig gevoel. Eigenlijk kan ik het helemaal niet echt omschrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Ugly Betty vr 2 nov 2012 - 7:06

Het verliefde gevoel dat ik krijg elke keer als ik naar hem kijk of aan hem denk I love you
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  -Belle- vr 2 nov 2012 - 7:23

Dat blije gezichtje van d'r als je d'r 's morgens uit bed komt halen en even lekker kroelend wakker worden op de bank.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Fearie vr 2 nov 2012 - 7:34

Ugly Betty schreef:Het verliefde gevoel dat ik krijg elke keer als ik naar hem kijk of aan hem denk I love you

Same here, als ik 's ochtends zijn kamertje in kom en nog even kan kijken hoe hij slaapt/wakker wordt. Of hoe hij op mij afrent als ie me weer ziet op de kdv of thuis.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 7:36

Het onvoorwaardelijke gevoel van ik houd van jullie I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Parisienne vr 2 nov 2012 - 7:38

Het blije gezichtje van N. als ik elke ochtend weer haar kamer binnen kom en haar reactie bij het thuiskomen na een logeerpartijtje I love you
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  PapillonRose vr 2 nov 2012 - 7:42

De onvoorwaardelijke liefde die je voelt, en ook van je kindje terugkrijgt. Ze kan echt helemaal blij zijn om me te zien I love you Zo was ik afgelopen woensdag goed ziek en heb bijna de hele dag in bed gelegen. Haar vader was er en hield A. bezig. Maar elke keer als ze even bij me kwam kijken was het 'mammmaaaaaa' met een big smile. Zo lief!

Ik vind het echt bijzonder hoeveel liefde je kunt voelen voor je kindje en hoe je van het moeder zijn kunt genieten. Zij maakt mijn leven echt mooier!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Parel vr 2 nov 2012 - 7:50

Dat er inderdaad iemand is die onvoorwaardelijk van je houdt, en zich helemaal blootstelt voor je, helemaal zichzelf is. Het vertrouwen wat daaruit spreekt, is niet te beschrijven.

En het feit dat je dingen weer door de ogen van een kind leert zien, en dat je dus beter leert relativeren en geniet van de kleine dingen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 7:55

De onvoorwaardelijke liefde van beide kanten. Ik houd van mijn kinderen meer dan van wie dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukste aan moeder zijn? Empty Re: Wat is het leukste aan moeder zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum