Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

+27
Joli86
Bliss
M-G
Mermaid
Suus
Mamsie
xxDila
Elliot
bolus26
Floor
luenca
Ilovethe90s
Primrose
Zonnetje
Ella
Roxi3
Minx
Snoes
Printje
Marin
Merai
Lady4
Parisienne
Fearie
tuttebel
Middleme
Sam
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? - Pagina 3 Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  Gast di 20 nov 2012 - 6:49

Ja, als jij het meer voor je uit geschoven had, kan ik me sowieso voorstellen dat het niet klinkt alsof je het over je eigen relatie hebt Very Happy Hopelijk komen jullie eruit! En inderdaad, misschien duurt het even.. máár het kan ook over 10 maanden al zover zijn dat jullie een kindje mogen verwelkomen natuurlijk, daar moet je altijd rekening mee houden, of het dan wel 'kan'.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Denken jullie hetzelfde over de toekomst? - Pagina 3 Empty Re: Denken jullie hetzelfde over de toekomst?

Bericht  SoGood di 20 nov 2012 - 6:53

Het kan altijd, wat heeft een baby'tje nou nodig buiten liefde, aandacht van z'n papa en mama en eten en een dak boven z'n bolletje?

Ik heb zijn plan niet meteen van tafel geschoven (wekenplan wel), het is alleen zo 'raar'. Weet niet of ik er ooit 100% klaar voor kan zijn. Geloof het niet..
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Zonnetje di 20 nov 2012 - 6:58

Sogood schreef:Het kan altijd, wat heeft een baby'tje nou nodig buiten liefde, aandacht van z'n papa en mama en eten en een dak boven z'n bolletje?

Ik heb zijn plan niet meteen van tafel geschoven (wekenplan wel), het is alleen zo 'raar'. Weet niet of ik er ooit 100% klaar voor kan zijn. Geloof het niet..

Dat gevoel heb ik ook, maar mijn vriend ook. Wij willen allebei graag kinderen, maar hebben allebei zoiets van: wanneer komt dat moment dat je er allebei echt aan toe bent. Wij gaan gewoon afwachten wanneer dat gevoel ooit komt.

Maar het lijkt me wel lastig als je vriend het al heel graag wil en jij nog dat gevoel hebt van een jarenplan. Gelukkig kun je het er met hem wel over hebben.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: