Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij als je alleen thuis bent?

+17
Printje
Rouxxxe
Marin
Parisienne
Poubelle
Bliss
SarahKey
Zwerver
Paper Crown
Arwyn
Tania
LDJ
Gympie
Elliot
Rush
Shisha
Carra
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Caroow vr 2 nov 2012 - 11:27

Ik heb een aantal programma's wat ik altijd terugkijk op tv, ik zit een beetje te niksen op het forum, ik lees graag en ik doe soms een spelletje op de computer.
Verder doe ik natuurlijk gewoon het huishouden en nu ik zwanger ben lig ik ook vaak op de bank te niksen of ik ga even op bed.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 19:57

Zorgen dat het huis opgeruimd en nejes is en dan lekker lezen, filmpjes kijken of gewoon lekker "bij" slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 20:52

Huishouden, studie, beetje internetten, met vrienden afspreken of ik ga bij familie kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 3:03

Ik doe altijd eerst iets in het huishouden of eerst de boodschappen. En probeer ook lekker tijd voor mezelf te maken, bankhangen, wat lezen, of met vrienden wat doen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 23:27

Slapen, tv kijken, Lezen, internetten, wat rommelen in huis, uitgebreid douchen en tussendoor wat huishouden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Raindrop zo 4 nov 2012 - 8:52

Het huishouden, knuffelen met de kat, series/film/tv kijken, internetten, uitgebreid douchen/in bad gaan, lezen, bakken.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum