Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

+33
Bloem86
Le Chat Noir
Liz
Fearie
Paper Crown
Rovine
RYW
Alias
Bliss
Silver
TNMN
Evalynn
Tiana
SleepingBeauty
Feline
Kabouter
Zora
Isis
Sorella
Tinus
girli
Arwyn
Mermaid
PluDan
Tsjip
Marin
Raindrop
Alex
tuttebel
Caresses
Blond
Shisha
Jeanette
37 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:13

Ik bedacht me namelijk net dat ik het zo heerlijk vind om dan naar de wc te kunnen zonder de deur op slot te hoeven doen lol!

Hahaha, het is maar net wat je fijn vind Wink en ik vind het heerlijk om ongestoord te kunnen tukken en in bed te blijven liggen....hele bed voor mezelf alleen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Jeanette do 5 jan 2012 - 6:15

Dat ik lekker lui op de bank ga hangen met een lekker filmpje er bij, veel chocola erbij, heerlijk! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:17

Jeanette schreef:Dat ik lekker lui op de bank ga hangen met een lekker filmpje er bij, veel chocola erbij, heerlijk! Very Happy

Ik ook!
Meisjesfilms kijken Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Shisha do 5 jan 2012 - 6:17

Als ik alleen thuis ben ga ik meestal forummen of tv kijken. Dan kijk ik zinloze dingen waar mijn vriend anders om de 10sec commentaar op heeft omdat hij niet snapt waarom ik daar naar kijk. En mijn vriend kan nogal een kletskop zijn dus dan gaat hij er doorheen praten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:18

Wat vind ik niet leuk als ik alleen thuis ben.

Uitgebreid de Viva lezen terwijl ik op het toilet zit.
Domme programma's kijken, terwijl ik gestrekt op de bank lig.
Cola light drinken uit de fles en om de tien minuten een slok nemen.
Mijn schoenen uitdoen, omdat ik warme voeten heb. (Ik heb toch een stinkmajoren, word er zelf weleens misselijk van laughcry )
Op bed liggen en een boek lezen. Ook al is het drie uur in de middag.
Spelletjes op mijn mobiel spelen in de nacht, net zolang tot mijn ogen dichtvallen. Heerlijk zo'n mobiel op de kussen naast mij.
De afwas even laten staan, omdat ik nog even wil uitbuiken, geen zin heb om het op te ruimen.
Gerust even achter bij tafel zitten om in mijn dagboek te schrijven. Of om mijn boodschappenbonnetjes te analyseren.
Bedenken dat ik moet stofzuigen, maar het gewoon even niet doen.
De hele dag in mijn joggingbroek en trui lopen met vervlekken en weten dat ik moet douchen, maar toch niemand me ruikt. :face:

Wat niet eigenlijk. In dat opzicht ben ik zoooooo blij dat ik alleen woon. Geniet nog te veel van dingen alleen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Blond do 5 jan 2012 - 6:25

Marco Borsato of Guus Meeuwis opzetten en meezingen
Tv series kijken die niemand leuk vindt
Met de kat kletsen
Als mijn jurkjes uit de kast halen, ze aantrekken met mooie pumps eronder, een rondje dansen en ze dan weer netjes in mijn kast leggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:26

Radio aanzetten of you-tube en dan door de hele kamer te dansen en lekker gek te doen. Even alle energie kwijt. Forummen, Met de poes uhm kat spelen Wink En als ik echt een lui gevoel heb, op de bank nestelen met een filmpje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Caresses do 5 jan 2012 - 6:29

Dagboek schrijven, lezen met een pot thee en chocolade, naar de toilet gaan, dansen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  tuttebel do 5 jan 2012 - 6:36

Ik hou ervan om dan lekker in m'n bed te stinken of lekker op mn luie reet te zitten
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Alex do 5 jan 2012 - 6:37

_Leaf_ schreef:Ik bedacht me namelijk net dat ik het zo heerlijk vind om dan naar de wc te kunnen zonder de deur op slot te hoeven doen lol!

Ik doe de deur nooit op slot laughcry

Als ik alleen thuis ben kijk ik mijn opgenomen series, zit ik op het forum of speel ik The Sims. En als het even kan speel ik ook nog Wordfeud.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 6:38

Ik heb net grondoefeningen gedaan, dat vind ik fijner als ik alleen ben haha. En ik zit nu met mijn laptop op schoot tv te kijken, dat vind ik ook fijn! Maar dat doe ik eigenlijk ook wel als er iemand bij is haha.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Raindrop do 5 jan 2012 - 6:38

Uitgebreid mijn haren en make-up doen zonder te horen dat ik er veeeel te lang over doe.
Mijn favo programma's/series/films kijken met iets lekkers.
Mijn favo muziek lekker hard zetten en ongestoord meezingen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Marin do 5 jan 2012 - 6:45

_Leaf_ schreef:Ik bedacht me namelijk net dat ik het zo heerlijk vind om dan naar de wc te kunnen zonder de deur op slot te hoeven doen lol!

Haha dat doe ik eerlijk gezegd ook als ik met m'n vriend ben, en deur echt open bij 't plassen Embarassed

Ik vind het heerlijk om op de bank te hangen met makkelijk eten (zoals nu: Kipfilet en paprikareepjes met tomaten-yoghurt dip) en de laptop op schoot en tv aan op een makkelijk programma. Dat vind ik van die heerlijke avonden!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Tsjip do 5 jan 2012 - 6:55

Op de dagen dat ik alleen thuis ben lig ik eerst heel lang in bed, dan rustig douchen en daarna lekker internetten. En soms doe ik ook nog wat in huis Wink Maar als ik weet dat ik de dag erna ook nog vrij ben doe ik niets in huis eigenlijk laughcry

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  PluDan do 5 jan 2012 - 6:58

Als ik alleen thuis ben vind ik het heerlijk om uitzending gemist te kijken of te internetten.
Ook vind ik het heerlijk om leuke en mooie muziek te luisteren en heel hard mee te zingen of te dansen laughcry .
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Mermaid do 5 jan 2012 - 6:59

Schoonmaken, vind ik veel fijner om te doen als ik alleen ben. laughcry
Muziekjes luisteren die mijn vriend niet leuk vind, lezen zulke dingetjes.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Raindrop do 5 jan 2012 - 7:03

Lizardje schreef:Schoonmaken, vind ik veel fijner om te doen als ik alleen ben. laughcry
Muziekjes luisteren die mijn vriend niet leuk vind, lezen zulke dingetjes.

Haha dat heb ik ook! laughcry
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Arwyn do 5 jan 2012 - 7:14

Meezingen en dansen met (foute) muziek terwijl ik dat totaal niet kan Very Happy
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  girli do 5 jan 2012 - 7:25

Schoonmaken, want mijn vriend kijkt altijd op mn vingers en dat kan ik niet hebben. Ook studeren gaat beter als hij niet in de buurt is haha. Voor de rest kan ik heerlijk genieten van lekker op de bank zitten met een film die hij nooit zou kijken.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Marin do 5 jan 2012 - 7:25

Oh ik vind het trouwens ook heerlijk om echt heel erg lang te gaan douchen als ik alleen ben. Als ik een bad zou hebben, zou ik in bad gaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Mermaid do 5 jan 2012 - 7:28

Marin schreef:Oh ik vind het trouwens ook heerlijk om echt heel erg lang te gaan douchen als ik alleen ben. Als ik een bad zou hebben, zou ik in bad gaan.

Oja lang douchen idd. Gezichtmasker, haarmasker enzo erbij.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Tinus do 5 jan 2012 - 7:29

Kan erg van de avond genieten. Lekker languit op de bank voor de tv met wat lekkers erbij. Of 's middags met een kop thee lekker een boek lezen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:30

Schoonmaken en opruimen doe ik 't liefst als ik alleen ben, maar ik ruim niet 't liefst op als ik alleen ben. Snappie? Very Happy

Haha meestal lees ik en zet ik muziek ff lekker hard of douchen met de deur wagenwijd open, gewoon omdat 't kan. En ik ga dan vaak dingen uit proberen in de keuken of m'n kamer omgooien, omdat ik dan niet moeders goed bedoelde 'Zou je dat nou wel doen?' clichés of aan te horen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Sorella do 5 jan 2012 - 7:31

- Met een boek op de bank met een pot thee en iets te snaaien.
- Muziek luisteren en meezingen.
- Schoonmaken.
- Heel gek met mijn vogel zingen, dansen en fluiten (vindt het vogeltje erg leuk).
- Forummen.
- Programma gemist kijken.

Sowieso ben ik graag alleen maar deze dingen doe ik dan het liefst!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast do 5 jan 2012 - 7:33

Schoonmaken
Lekker janken bij een film
Door de kamer dansen of foute muziek


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat vind jij heerlijk om te doen als je alleen thuis bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum