Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Langste tijd in relatie zonder seks

+51
Muppetje
Le Chat Noir
Burn
BJA
Joli86
Verona
Yare
Magenta
Phileine
Caresses
luenca
Mamsie
Ilovethe90s
Ellebel
Parel
MacLiberty
Caroow
Linda
Roxi3
SuzieQ
Rouxxxe
Hoochie
Parisienne
Pompoen
Bliss
Paper Crown
blondje1313
Atelier Madame
vlinder-19
Sterrin_
Viva
Tania
RioolSpook
Creabea_28
RYW
Caro
kajaka88
Floor
VeryCherry
SarahKey
bolus26
M-G
Highway
Rose
Rush
_Cyn_
tuttebel
Truttebol
Jade
Shisha
Discordia
55 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 4 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:32

Caroow schreef:
Eucalypta schreef:
Caroow schreef:Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en daarna 2 weken ziek in bed, 3 weken dus.
Ik heb ook een keer zoveel kiespijn gehad, toen wilde ik de hele dag als afleiding Laughing

Nu ik zwanger ben heb ik wel minder vaak zin, en als we het wel doen krijg ik harde buiken, dat is wel iets wat mij tegenhoudt.
Dat is niet erg of schadelijk hoor. Hoort er een beetje bij. Maar niet iets om je zorgen over te maken. Seks is heel gezond voor de baby Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 4 561177

Heel gezond of het maakt niks uit? Echt niks? Ik durf het niet aan de verloskundige te vragen Embarassed

Gewoon vragen, is niets raars aan. En seks an sich is gezond voor de baby, zorgt namelijk voor een goede doorbloeding van de baarmoeder. En harde buiken zijn gewoon een reactie op de activiteit of het klaarkomen. Kan ook echt geen kwaad. Als het nou héél extreem is en het houdt lang aan, ja, dan wordt het anders, maar harde buiken an sich kunnen echt geen kwaad. En je kunt het ook gewoon aan de verloskundige vragen, die kijkt daar niet van op.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 4 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Ilovethe90s za 3 nov 2012 - 8:34

Deugniet schreef:2 maanden. Hij was mijn eerste vriendje en met hem had ik ook voor de eerste keer seks.

Bij mijn huidige vriend was het na een maand.

Oh, daar had ik helemaal niet meer bij stil gestaan maar de eerste 3 maanden van de relatie ook niet.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 8:35

Mijn verloskundige had mijn oma kunnen zijn, ik voel me echt ongemakkelijk als ik dat moet vragen Neutral

Edit: maar ik geloof jou wel, het is niet pijnlijk of langdurig, alleen een vreemd gevoel, dus dan kan het dus geen kwaad.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Mamsie za 3 nov 2012 - 8:38

Caroow schreef:Mijn verloskundige had mijn oma kunnen zijn, ik voel me echt ongemakkelijk als ik dat moet vragen Neutral

Edit: maar ik geloof jou wel, het is niet pijnlijk of langdurig, alleen een vreemd gevoel, dus dan kan het dus geen kwaad.

Nee hoor, gewoon lekker sexen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 8:40

Mamsie schreef:
Caroow schreef:Mijn verloskundige had mijn oma kunnen zijn, ik voel me echt ongemakkelijk als ik dat moet vragen Neutral

Nee hoor, gewoon lekker sexen.

Ik denk dat mijn vriend jullie vanavond wil bedanken Cool
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:43

3 weken geen penetratie,omdat het nogal pijnlijk was na het bevallen.

Gast
Gast

Bericht  luenca za 3 nov 2012 - 9:51

4-6 weken niet door depressie/stress , gelukkig begint het nu weer te komen Laughing
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Floor za 3 nov 2012 - 9:55

Parel schreef:
Floor schreef:
Rush schreef:Maar wat bedoelen jullie precies met 'geen seks' ? Ook geen handwerk of oraal bij 1 van beide?

Want zo na een bevalling kan ik me prima voorstellen dat penetratie echt niet gaat/mag/kan, maar staat je partner dan ook zo lang 'droog'? Of als je blaasonsteking hebt.

Gewoon helemaal niks gebeurde er hier in die maanden.

Hij zei altijd dat 'we' zwanger waren..

Je hebt het nu tegen mij?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Caresses za 3 nov 2012 - 10:09

Floor, ik denk dat ze het tegen Rush heeft Wink

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Floor za 3 nov 2012 - 10:20

Oke, ik ben niet meer echt wakker (zoon wil niet slapen maar ik wel heeeeel graag). drunken
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Truttebol za 3 nov 2012 - 21:06

[quote="Rush"]Maar wat bedoelen jullie precies met 'geen seks' ? Ook geen handwerk of oraal bij 1 van beide?

Hier dus ook helemaal niks.

Grappig trouwens om die uiteenlopende antwoorden te zien. Hoe sommige dagen tot weken al lang vinden, en anderen maanden droog hebben gestaan.
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 21:09

Ik denk 3 weken. Dat was een opeenstapeling van verschillende factoren.

Gast
Gast

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 21:38

Floor schreef:
Parel schreef:
Floor schreef:
Rush schreef:Maar wat bedoelen jullie precies met 'geen seks' ? Ook geen handwerk of oraal bij 1 van beide?

Want zo na een bevalling kan ik me prima voorstellen dat penetratie echt niet gaat/mag/kan, maar staat je partner dan ook zo lang 'droog'? Of als je blaasonsteking hebt.

Gewoon helemaal niks gebeurde er hier in die maanden.

Hij zei altijd dat 'we' zwanger waren..

Je hebt het nu tegen mij?

Tegen rush, hij zei altijd dat we samen zwanger waren, hij wilde geen seks, niks bij mij doen zeg maar, dan doe ik het ook niet bij hem. Zo bedoelde ik het meer.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 10:13

Ik wilde zeggen; zo'n 3 weken, gewoon door drukte, stress, je kent het wel.

Maar nu bedenk ik me dat het record natuurlijk wat hoger ligt omdat ik een half jaar in het buitenland heb gewoond zonder hem! Ik denk dat het een maand of 3 is geweest.

Gast
Gast

Bericht  Phileine zo 4 nov 2012 - 10:20

Dat is in mijn vorige relatie bijna een jaar geweest. Daar kon ik niet mee omgaan en de behoefte om vreemd te gaan was heel groot. Dat is uiteindelijk niet gebeurd, omdat ik dat gewoon niet toe wilde staan, maar dit is wel een van de redenen geweest waar de relatie op stuk is gelopen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Magenta ma 5 nov 2012 - 7:05

Krap twee weken. Toen zat mijn vriend in het buitenland.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Yare ma 5 nov 2012 - 21:54

De laatste maanden zat er wel eens 3 weken tussen, maar ja die relatie is ook niet voor niks over denk ik dan maar.....
Yare
Yare
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12

Bericht  Verona ma 5 nov 2012 - 22:19

Ik denk 2 weken ivm ziekte. Maar als het langer zou duren, dan zou ik dat zeker wel bespreekbaar maken. Ik zou dat echt niet kunnen. Hoe moe je ook bent, vaak heb je toch wel even 10 min? Doe je af en toe een vluggertje en als je vrij bent het uitgebreidere werk.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Joli86 do 8 nov 2012 - 3:50

Ik denk een week of 3/4
Ik zat toen een periode echt met mezelf in de knoop.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Truttebol do 8 nov 2012 - 4:34

Wat ik nog even wil toevoegen is: woehoee Very Happy Need I say more? Very Happy Embarassed
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Bericht  BJA vr 9 nov 2012 - 4:26

Wij hebben een beetje een ander probleem. Ik loop te rommelen met anticonceptie. Sinds ik de merkloze variant van Microgynon heb gehad kon ik er niet meer tegen en heb ik erna nog een andere pil gehad maar die beviel ook niet. Dus een paar periodes niet een de pil geweest en nu ben ik eindelijk ongesteld geweest dus binnenkort weer naar de dokter om iets anders te proberen.
Een condoom werkt voor geen meter bij beiden! Sad Dus all the way zijn we al 3 maanden niet geweest. Ik baal er wel ontzettend van.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Rush vr 9 nov 2012 - 4:27

Heb je wel het goede formaat condooms? Een echt goed passend condoom zou je in principe geen last van moeten hebben.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Burn vr 9 nov 2012 - 4:28

Truttebol schreef:Wat ik nog even wil toevoegen is: woehoee Very Happy Need I say more? Very Happy Embarassed
HAhaha!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Le Chat Noir vr 9 nov 2012 - 4:28

En dachten jullie achteraf niet..waarom hebben we t zo lang niet gedaan?? smile

Ik denk bij ons een week of 4 a 5? Tijdens de icsi pogingen; ik kreeg op een gegeven moment teveel last van eierstokken, daarna punctie en daarna ruim 2 wk vieze vaginale capsules/hormonen gebruiken..vervolgens ongesteld. Niet echt handig/lustopwekkend!
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  BJA vr 9 nov 2012 - 4:31

Rush schreef:Heb je wel het goede formaat condooms? Een echt goed passend condoom zou je in principe geen last van moeten hebben.
Mmm het probleem is dat ik er erg droog van word, ook met glijmiddel. Het glijd voor geen meter en volgens mij is de kans op scheuren ook groter.
Heel in het begin ging het wel goed, maar nu gaat het echt niet meer.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: