Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Langste tijd in relatie zonder seks

+51
Muppetje
Le Chat Noir
Burn
BJA
Joli86
Verona
Yare
Magenta
Phileine
Caresses
luenca
Mamsie
Ilovethe90s
Ellebel
Parel
MacLiberty
Caroow
Linda
Roxi3
SuzieQ
Rouxxxe
Hoochie
Parisienne
Pompoen
Bliss
Paper Crown
blondje1313
Atelier Madame
vlinder-19
Sterrin_
Viva
Tania
RioolSpook
Creabea_28
RYW
Caro
kajaka88
Floor
VeryCherry
SarahKey
bolus26
M-G
Highway
Rose
Rush
_Cyn_
tuttebel
Truttebol
Jade
Shisha
Discordia
55 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  M-G vr 2 nov 2012 - 1:06

Nu tijdens de zwangerschap is het weleens voorgekomen dat we een week geen sex hebben gehad.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:22

Het langste bij ons was denk ik een maand. En dat ook tijdens de periode dat we gingen verhuizen/klussen.
We hadden na de verhuizing wel het probleem dat we zo met onze eigen dingen bezig waren, dat we langs elkaar gingen leven. Gelukkig zagen we dit wel op tijd en we hebben afspraken gemaakt dat we paar avonden per week echt voor ons samen inplannen. Misschien dat zoiets ook voor jou iets is TO? Gezellig op de bank hangen, drankje en een hapje. Dan komt de juiste sfeer er wel in.


Laatst aangepast door Peachy op za 3 nov 2012 - 4:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  bolus26 vr 2 nov 2012 - 1:36

Nu zo n 2 weken geen peneratie meer( ik vind het niet meer zo lekker en hij eng ivm zwangerschap/bekkeninstabiliteit) andere dingen nu andeUtrhalve week geleden. Frequentie ligt lager als normaal en initiatief moet wat meer van mij komen,hij is nu wat voorzichtiger.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  SarahKey vr 2 nov 2012 - 1:44

Paar weken voor de bevalling en 4,5 week na de bevalling is voor ons het langst geweest.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  VeryCherry vr 2 nov 2012 - 1:53

4 dagen is toch wel het langst zonder sex.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Floor vr 2 nov 2012 - 2:08

Een aantal maanden (ik denk een maand of 10).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  kajaka88 vr 2 nov 2012 - 2:18

Momenteel 2,5 week. Ik heb er om onverklaarbare reden gewoon helemaal geen zin in. Nu pas gestopt met de pil. We hopen dat het daardoor beter wordt.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Caro vr 2 nov 2012 - 2:18

In mijn vorige relatie was het in totaal een jaar. Dat was ook een van de redenen uiteindelijk dat het niet meer ging..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  RYW vr 2 nov 2012 - 2:29

In deze relatie? Een week denk ik, toen we allebei zonder elkaar op vakantie waren. Bij ons zijn die perioden van droogstand er eigenlijk nooit. Ook niet in tijden van drukte of stress of verdriet ofzo. Onze seksuele relatie is voor ons juist een andere manier om te voelen dat we er voor elkaar zijn, samen te zijn en intimiteit te hebben zonder het zoveelste zware gesprek over alle moeilijkheden die er zijn, en gewoon even juist een ongedwongen momentje van genieten te hebben. Dat is in de zwaarste stormen echt een uitlaatklep geweest, echt even iets van ons tweetjes. Ik had dat echt niet willen missen, in die zware tijd.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Creabea_28 vr 2 nov 2012 - 2:34

bolus26 schreef:Nu zo n 2 3 weken geen peneratie meer( ik vind het niet meer zo lekker en hij eng ivm zwangerschap/bekkeninstabiliteit) andere dingen nu andeUtrhalve week geleden. Frequentie ligt lager als normaal en initiatief moet wat meer van mij komen,hij is nu wat voorzichtiger.

+1, gelukkig zijn er nog genoeg andere manieren om te genieten van sex buiten penetratie Wink

Buiten de zwangerschap is de langste periode zonder sex denk ik een week/twee weken maximaal. Ik wordt dan echt chagerijnig als we een tijdje geen sex hebben gehad. Heb dat echt nodig.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  RioolSpook vr 2 nov 2012 - 2:36

In vorige relatie iets van een half jaar.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Tania vr 2 nov 2012 - 2:40

9,5 maand

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 2:43

Oh bij een ex van mij trouwens iets van een maand ofzo. Totdat het uitging inieder geval.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Viva vr 2 nov 2012 - 2:47

6 weken geloof ik, na de bevalling van onze dochter...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Sterrin_ vr 2 nov 2012 - 2:49

Hier ook hooguit 6 weken, na de bevallingen. Een ramp vond ik het! Mad

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 2:50

Maar wat bedoelen jullie precies met 'geen seks' ? Ook geen handwerk of oraal bij 1 van beide?

Want zo na een bevalling kan ik me prima voorstellen dat penetratie echt niet gaat/mag/kan, maar staat je partner dan ook zo lang 'droog'? Of als je blaasonsteking hebt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Sterrin_ vr 2 nov 2012 - 2:57

Rush schreef:Maar wat bedoelen jullie precies met 'geen seks' ? Ook geen handwerk of oraal bij 1 van beide?

Want zo na een bevalling kan ik me prima voorstellen dat penetratie echt niet gaat/mag/kan, maar staat je partner dan ook zo lang 'droog'? Of als je blaasonsteking hebt.

Hier niet veel meer dan wat gefriemel die 6 weken, waren beide best wel heel erg moe de 1e weken en ik kon gewoon lichamelijk niet zoveel, maar ik vond het echt niet leuk!

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 3:00

Nee wel begrijpelijk en met een bevalling is dat ook wel heel anders natuurlijk (al duurt dat soms ook maanden). Maar bij blaasonsteking of als 1 van beide niet zo goed in z`n vel zit, vraag ik me dat vooral af. Ik heb ook wel eens geen zin, maar ik vind het wel leuk om m`n vriend een plezier te doen. Het is voor hem ook wel extra speciaal als hij eens alle aandacht heeft zeg maar.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Sterrin_ vr 2 nov 2012 - 3:05

Ik heb ook wel eens geen zin, maar vaak komt de zin vanzelf wel! Soms moet je je er gewoon toezetten vind ik persoonlijk.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Pompoen vr 2 nov 2012 - 3:09

5 maanden laughcry, maar ja eigen schuld dikke bult. Ik ging 5 maanden in the middle of knowwhere van Paraguay wonen...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  vlinder-19 vr 2 nov 2012 - 3:09

Een maand of 8.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Atelier Madame vr 2 nov 2012 - 3:10

Week of 3/4? In hele drukke afstudeerperiodes met stress. En ik merk dat we soms gewoon langs elkaar heen leven daarin. Dat als we in het weekend dan niet samen uitslapen of naar bed gaan het ook echt niet gebeurt. Het lijkt zon patroon. Sowieso is mijn libido echt vreselijk gedaald. Zou het zo graag opkrikken maar hoe? Het is nier dat ik onbevredigd ben want als we het doen is het fijn en leuk. Maar 1x Pw of per 2 weken is voor m'n gevoel zo weinig. Aan de andere kant op vakantie neuken we wel de sterren van de hemel angel Zouden we gewoon meer tijd voor elkaar moeten maken?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 3:10

Rush schreef:Nee wel begrijpelijk en met een bevalling is dat ook wel heel anders natuurlijk (al duurt dat soms ook maanden). Maar bij blaasonsteking of als 1 van beide niet zo goed in z`n vel zit, vraag ik me dat vooral af. Ik heb ook wel eens geen zin, maar ik vind het wel leuk om m`n vriend een plezier te doen. Het is voor hem ook wel extra speciaal als hij eens alle aandacht heeft zeg maar.

haha ik word dan jaloers laughcry .. Ik wil dan veel te graag sex hebben maar dat kan niet. Nu vind ik sex zonder penetratie ook echt minder leuk. Nee ik ga mijzelf niet lopen ophitsen om vervolgens (letterlijk Wink ) af te druipen haha. Dan wacht hij ook nog maar 5 dagen, bouwt die spanning ook nog even lekker op.

Het langste bij ons is 4 maanden.. Het moment dat we wat kregen tot ons eerste keer sex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 3:11

Hahaha Punk'd dat heb ik ook wel eens, maar als seks echt niet kan, zoals wanneer ik blaasontsteking heb, dan verwen ik hem wel. Vind ik leuk! Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 2474380249
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Viva vr 2 nov 2012 - 4:51

Rush schreef:
Want zo na een bevalling kan ik me prima voorstellen dat penetratie echt niet gaat/mag/kan, maar staat je partner dan ook zo lang 'droog'?
Dit weet ik eigenlijk niet meer... Misschien dat ik een enkele keer hem wel een plezier gedaan heb, maar ik kan het me niet meer herinneren. Sowieso de 1e 3 weken niet :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 2 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum