Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Langste tijd in relatie zonder seks

+51
Muppetje
Le Chat Noir
Burn
BJA
Joli86
Verona
Yare
Magenta
Phileine
Caresses
luenca
Mamsie
Ilovethe90s
Ellebel
Parel
MacLiberty
Caroow
Linda
Roxi3
SuzieQ
Rouxxxe
Hoochie
Parisienne
Pompoen
Bliss
Paper Crown
blondje1313
Atelier Madame
vlinder-19
Sterrin_
Viva
Tania
RioolSpook
Creabea_28
RYW
Caro
kajaka88
Floor
VeryCherry
SarahKey
bolus26
M-G
Highway
Rose
Rush
_Cyn_
tuttebel
Truttebol
Jade
Shisha
Discordia
55 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 3 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  blondje1313 vr 2 nov 2012 - 4:58

Ongeveer een maand na de bevalling, toen hadden we daar allebei nog geen behoefte aan. Zo'n bevalling werkt voor beide kanten toch behoorlijk lustverminderend volgens mij. (En eerder had het ook niet gemogen, dus niet erg dat hij ook geen zin had).
Buiten dat is het langste af en toe wel een week of 2, misschien zelfs 3. Vermoeidheid 's avonds en dat is met zo'n kleintje toch eigenlijk wel het makkelijkste moment terwijl wij 's morgens juist meer zin hebben, helaas!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 3 Empty Re: Langste tijd in relatie zonder seks

Bericht  Paper Crown vr 2 nov 2012 - 5:13

Man scheer je van top tot teen, trek een stout pakje aan en torenhoge hakken en doe een keukenschort om en ga eens iets voor hem 'koken'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 5:14

Mijn vriend zou me dan echt keihard uitlachen PC nerd

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 2 nov 2012 - 5:17

Een maand, toen hij op vakantie was. Lang!! Daarna de schade wel ff ingehaald. Verder zit er ook wel eens twee weken tussen, als we elkaar weinig zien en ik bijv. net ongesteld ben, maar dat vind ik ook al te lang Langste tijd in relatie zonder seks - Pagina 3 3079029344

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Pompoen vr 2 nov 2012 - 5:18

Pippa schreef:Mijn vriend zou me dan echt keihard uitlachen PC nerd

Nou die van mij ook! En de hele buurt zou meegenieten want onze keuken zit met grote ramen zonder gordijnen aan de voorkant en daar loopt de hele dag een hoop volk langs!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parisienne vr 2 nov 2012 - 5:26

Hier zeker wel een maand of 5/6
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Hoochie vr 2 nov 2012 - 5:38

Langste is 10 dagen geweest toen hij met vakantie was.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Rouxxxe vr 2 nov 2012 - 5:43

Een week of 4 a 5 ongeveer. We hebben twee periodes daarvan gehad in onze relatie. De eerste keer zat ik onder de huiduitslag en was ik verre van sexy. De tweede keer hadden we relatie issues.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342

Bericht  SuzieQ vr 2 nov 2012 - 7:42

Elke keer ongeveer een maand. Dan gebeurt het weer eens en zeggen we, dat moeten we vaker doen. Maar vervolgens zoeken we het allebei niet echt. We hebben het druk, zijn nooit allebei een avond thuis en gaan zelden tegelijk naar bed. Ik vind het ook niet zo bijzonder (ligt niet aan hem, heb er nooit heel veel van gevonden eigenlijk). Dus ik vind het niet zo erg, maar zou het voor hem wel vaker mogen doen. Oraal/handwerk doen we eigenlijk nooit. Bij mezelf vind ik dat echt niet fijn, en bij hem is het ook al een tijd niet gebeurt.

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Bericht  Rose vr 2 nov 2012 - 8:33

Rush schreef:Maar wat bedoelen jullie precies met 'geen seks' ? Ook geen handwerk of oraal bij 1 van beide?

Want zo na een bevalling kan ik me prima voorstellen dat penetratie echt niet gaat/mag/kan, maar staat je partner dan ook zo lang 'droog'? Of als je blaasonsteking hebt.

In mijn geval, blaasontsteking, houd dat in geen penetratie dus geen 'echte' sex.
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Bericht  Floor vr 2 nov 2012 - 9:07

Rush schreef:Maar wat bedoelen jullie precies met 'geen seks' ? Ook geen handwerk of oraal bij 1 van beide?

Want zo na een bevalling kan ik me prima voorstellen dat penetratie echt niet gaat/mag/kan, maar staat je partner dan ook zo lang 'droog'? Of als je blaasonsteking hebt.

Gewoon helemaal niks gebeurde er hier in die maanden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Roxi3 vr 2 nov 2012 - 9:14

3 maanden (in het tweede jaar van onze relatie), omdat mijn man toen in het buitenland zat. Daarbuiten zit er eigenlijk nooit meer dan 1 week tussen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Linda vr 2 nov 2012 - 9:53

Tijdens deze zwangerschap is het wel erg gesteld. De keren dat we het tot nu gedaan hebben is denk ik wel op 1 hand te tellen. Dat was tijdens m'n vorige zwangerschap niet zo.
Ik verwen man wel. Kan hem niet aan doen om helemaal seksloos te zijn.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577

Bericht  Caroow vr 2 nov 2012 - 10:03

Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en daarna 2 weken ziek in bed, 3 weken dus.
Ik heb ook een keer zoveel kiespijn gehad, toen wilde ik de hele dag als afleiding Laughing

Nu ik zwanger ben heb ik wel minder vaak zin, en als we het wel doen krijg ik harde buiken, dat is wel iets wat mij tegenhoudt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  MacLiberty vr 2 nov 2012 - 19:56

7 maanden maar dat was omdat ik thuis woonde en hij woonde ook thuis en dat betekende dat we heeeeeeeeeel ver uit elkaar zaten.

MacLiberty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 2:20

Zo ongeveer 9 maanden Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 2:21

3 weken. En dat is te lang!

Gast
Gast

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 2:21

Linda schreef:Tijdens deze zwangerschap is het wel erg gesteld. De keren dat we het tot nu gedaan hebben is denk ik wel op 1 hand te tellen. Dat was tijdens m'n vorige zwangerschap niet zo.
Ik verwen man wel. Kan hem niet aan doen om helemaal seksloos te zijn.

Props voor jou!
Dat is het laatste waar ik aan dacht.
Kon zijn adem of knuffels al niet verdragen, ik ging echt niet verder.
Sowieso vond ik, ik niet, dan hij ook niet.
Hij loost het maar lekker in het doucheputje Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 3 nov 2012 - 2:22

Floor schreef:

Hij zei altijd dat 'we' zwanger waren..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parisienne za 3 nov 2012 - 3:49

Floor schreef:

Hier gebeurde er ook helemaal niks.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 3:51

Caroow schreef:Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en daarna 2 weken ziek in bed, 3 weken dus.
Ik heb ook een keer zoveel kiespijn gehad, toen wilde ik de hele dag als afleiding Laughing

Nu ik zwanger ben heb ik wel minder vaak zin, en als we het wel doen krijg ik harde buiken, dat is wel iets wat mij tegenhoudt.
Dat is niet erg of schadelijk hoor. Hoort er een beetje bij. Maar niet iets om je zorgen over te maken. Seks is heel gezond voor de baby smile

Gast
Gast

Bericht  Ellebel za 3 nov 2012 - 8:01

Vorig jaar hebben een dipje gehad en vrij weinig sex gehad. Denk een keer of 10 het hele jaar? Langste tijd ertussen was toen 10 weken.

Dit jaar is dat weer goed gekomen en hebben gemiddeld eens per 1,5 week - 2 weken sex, dat vinden wij beide voldoende (iets vaker in de vruchtbare weken Wink). Sinds ik zwanger ben hebben we het nog niet gedaan. Beide geen zin in gehad. Denk dat we het binnenkort eens gaan proberen, want geloof dat manlief er wel zin begint te krijgen.

Maar ik weet dus hoe het is om een periode minder sex te hebben en hier heeft dat ook aan mijn man gelegen. Wees me ook steeds af dus na een afwijzing of 5 had ik ook wel genoeg van het initiatief nemen. Praten erover wilde hij ook niet, want er was volgens hem niets om over te praten. Toen we besloten om voor een kindje te gaan moest hij natuurlijk wel en ik kan je vertellen de eerste maanden was het geen pretje. Ik moest steeds zeuren en stampvoeten voor sex, waardoor er natuurlijk niets aan was en hij niet klaar kwam. Toen hebben we het een paar maanden laten rusten en daarna is bij hem de knop omgegaan en hadden we 4-5 keer per maand sex. Goede, ongedwongen sex waar we beide weer veel plezier aan beleefden. Dus hopelijk voor jou komt het vanzelf weer goed. Dat weekendje weg is denk ik wel een goede stap!
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 8:05

Eucalypta schreef:
Caroow schreef:Ik heb een week in het ziekenhuis gelegen en daarna 2 weken ziek in bed, 3 weken dus.

Dat is niet erg of schadelijk hoor. Hoort er een beetje bij. Maar niet iets om je zorgen over te maken. Seks is heel gezond voor de baby smile

Heel gezond of het maakt niks uit? Echt niks? Ik durf het niet aan de verloskundige te vragen Embarassed
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Ilovethe90s za 3 nov 2012 - 8:13

Hier een paar weken, geen bijzondere reden overigens.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:32

* aangepast, vraag verkeerd begrepen*

2 maanden ofzo. Door het krijgen van een kindje, vermoeidheid en drukte in het dagelijks leven.

Laatst aangepast door Deugniet op za 3 nov 2012 - 8:35; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: