Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

+43
Ibbeltje
Mida4you
Hoochie
Mermaid
Middleme
Mariposa
Poubelle
Happydobby
Raindrop
Parisienne
Bisq
_Lacey_
Rush
Arwyn
Inge
Schaapke
Lady Starstruck
Paper Crown
Gympie
Coco
Bimbam
Cow
Floor
Shisha
Kikou
TukTuk
Sugarfall
luisa
Caribbeanlover
Jeanette
Marin
Minx
Novalee
Twellie
Kowalski
Travelgurly
Dora
Atelier Madame
Jade
Elliot
Lonely Goatherd
GreenGrass
Lejow
47 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Coco vr 2 nov 2012 - 1:09

Lonely Goatherd schreef:Ik zou ook denken dat je brioche bedoelt Coco:Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 3677

Dat vind ik ook heerlijk en laat ik wel 's door familie meenemen uit Belgie.

Jaaa, maar dan hadden wij altijd een andere kleur verpakking. Roze/rood geloof ik. Ik zal eens kijken of het vanuit Belgie opgestuurd kan worden. Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 1:12

Die ik bedoelde is verse brioche. Echt superlekker en inderdaad zoet. Maar hier hebben ze dat gewoon bij de AH. Staat dan wat meer tussen de luxere broden/koeken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Lady Starstruck vr 2 nov 2012 - 1:15

Charlie schreef:Ik vind dat mensen hier in de rij zouden moeten gaan staan om in de bus of trein in te stappen. En netjes wachten tot iedereen is uitgestapt. Doen ze in engeland ook, vee fatsoenlijker.

Ik vind ze in Engeland sowieso een stuk fatsoenlijker als in Nederland.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Coco vr 2 nov 2012 - 1:19

Shisha schreef:Die ik bedoelde is verse brioche. Echt superlekker en inderdaad zoet. Maar hier hebben ze dat gewoon bij de AH. Staat dan wat meer tussen de luxere broden/koeken.

Die heb ik ook al weleens gehad, maar vind het toch heel anders smaken en vind sneetjes ervan toch fijner.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 1:21

Coco schreef:
Shisha schreef:Die ik bedoelde is verse brioche. Echt superlekker en inderdaad zoet. Maar hier hebben ze dat gewoon bij de AH. Staat dan wat meer tussen de luxere broden/koeken.

Die heb ik ook al weleens gehad, maar vind het toch heel anders smaken en vind sneetjes ervan toch fijner.

Dan ben ik daar wel benieuwd naar. Als ik een keer in de buurt van belgie ben maar eens even kijken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:27

Charlie schreef:Ik vind dat mensen hier in de rij zouden moeten gaan staan om in de bus of trein in te stappen. En netjes wachten tot iedereen is uitgestapt. Doen ze in engeland ook, vee fatsoenlijker.

In spanje staan de oudere personen ook op voor een zwangere persoon. Toen wij daar waren stond m`n zusje op voor een oudere mevrouw (leeftijd +/- 65-70) en ze was gewoon beledigd want dat hoefde niet haha. En ze bleef ook stug staan.
Ook toen we bij een halte kwamen en er een vrouw instapte met een behoorlijke zwangere buik stond er ook een ouder vrouwtje op zodat die zwangere kon zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:28

Lady Starstruck schreef:
Charlie schreef:Ik vind dat mensen hier in de rij zouden moeten gaan staan om in de bus of trein in te stappen. En netjes wachten tot iedereen is uitgestapt. Doen ze in engeland ook, vee fatsoenlijker.

Ik vind ze in Engeland sowieso een stuk fatsoenlijker als in Nederland.

Ja ik ook, ook hartstikke vriendelijk in winkels enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Schaapke vr 2 nov 2012 - 1:47

Charlie schreef:
Lady Starstruck schreef:
Charlie schreef:Ik vind dat mensen hier in de rij zouden moeten gaan staan om in de bus of trein in te stappen. En netjes wachten tot iedereen is uitgestapt. Doen ze in engeland ook, vee fatsoenlijker.

Ik vind ze in Engeland sowieso een stuk fatsoenlijker als in Nederland.

Ja ik ook, ook hartstikke vriendelijk in winkels enzo.
En dat mensen aan één kant van de roltrap gaan staan, hoe druk het ook is.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Inge vr 2 nov 2012 - 3:07

De 7 eleven

Bij het eten altijd gratis water verstrekken / inschenken
In Hong Kong kregen we bij elke maaltijd gratis thee (of een hele pot voor 1 dollar ongeveer) en / of gratis (warm) water -> Ideaal

Die eetpleinen in shoppingmalls is echt ideaal ja

Aan 1 kant van de roltrap stil staan zodat de lopers de andere kant er langs kunnen



Qua eten
pindakaas m&m's
Salt & Vinegar Snack a jacks
Kaneel kauwgom of van die hete kaneelsnoepjes
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Arwyn vr 2 nov 2012 - 3:11

GreenGrass schreef:Jaaaa die eetpleinen zijn echt een uitkomst. Ik zag het voor het eerst in australië! Wel heel handig als je met een groep bent.

Ik mis de overheerlijke tim tam koekjes uit Australië hier wel... Die zijn zo lekker! Alleen de pakken die ik mee had waren zo op aan vrienden/familie die ze ook overheerlijk vonden...

Jaaa, Tim Tams!!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 3:13

Coupons haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  GreenGrass vr 2 nov 2012 - 3:15

Arwyn schreef:

Jaaa, Tim Tams!!

Voor wie ze niet kent:
Het is een soort biscuit koekje met ertussen chocolademousse en de buitenkant is ook met chocolade bedekt. Er zijn verschillende soorten, met mint, pure chocolade, witte chocolade. GODDELIJK! en VERSLAVEND!

Het water loopt me nu al weer in de mond!

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Tim-tam
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 3:17

O mijn god dat klinkt en ziet er lekker uit... Ik wil! Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 1270000679
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 3:18

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Timbits1

Timbits van Tim Hortons haha. Hmmmmmm!! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Kikou vr 2 nov 2012 - 3:30

Inge schreef:
In Hong Kong kregen we bij elke maaltijd gratis thee (of een hele pot voor 1 dollar ongeveer) en / of gratis (warm) water -> Ideaal

In de wat kleinere restaurants gebruiken de Hongkongers de gratis thee om hun chopsticks en bestek voordat ze gaan eten schoon te maken Wink
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  _Lacey_ vr 2 nov 2012 - 3:48

GreenGrass schreef:
Arwyn schreef:

Jaaa, Tim Tams!!

Voor wie ze niet kent:
Het is een soort biscuit koekje met ertussen chocolademousse en de buitenkant is ook met chocolade bedekt. Er zijn verschillende soorten, met mint, pure chocolade, witte chocolade. GODDELIJK! en VERSLAVEND!

Het water loopt me nu al weer in de mond!

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Tim-tam
Ja, TimTams! Je kunt ze wel online bestellen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Lonely Goatherd vr 2 nov 2012 - 4:00

Ohja en pastrami sandwiches... kwijl. Je hebt hier bij de appie to go ook wel broodjes pastrami, maar dat is koud en weinig op een klef bolletje. Ik wil flinke hompen warme, vers gesneden pastrami op stevig brood.Cry

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 24419390_fbdfdd05c5
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Bisq vr 2 nov 2012 - 4:27

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Duitse_rollade
Duitse rollade, zó lekker!
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 4:38

Van die grote supermarkten waar je een groot aanbod hebt van van alles.
Waren van de zomer in duitsland en dat was erg fijn shoppen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 4:47

Caroline. schreef:Ik wil van die mega-supermarkten waar je gewoon een hele dag in kan shoppen. Een beetje zoals de Maxis in Muiden vroeger, maar die bestaat niet meer Sad

Edit; en Lilt, zo'n ananas grapefruit frisdrank. Dat mis ik hier ook!

Daar kwam ik vroeger heel vaak, bij de Maxis in Muiden. Dat vond ik echt super leuk altijd! :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 4:47

Rush schreef:Coupons haha!

Ja! En dan het hele huis volbouwen met allemaal spullen die je ermee kan kopen :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Parisienne vr 2 nov 2012 - 5:00

De hele grote schappen met koekjes die ze bij de mega-supermarkten in o.a. Frankrijk hebben. Heel veel soort koekjes, biscuits, cake, etc. Altijd leuk om dat gangpad door te lopen daar.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Raindrop vr 2 nov 2012 - 5:04

[quote="Teigertje"]
Jade schreef:
Chipp schreef:Oasis, limonade uit zuidelijker Europa[/quote

Jaaaa heerlijk! :cheering:


Als je bij de grens van België woont, bij de Carrefour te vinden!
En bij andere supermarkten in België ook. Behalve bij de Aldi dan.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Happydobby vr 2 nov 2012 - 5:21

Floor schreef:Als ik het aan mijn man vraag weet ik al wat hij zegt, de frisdrank die we in Amerika veel dronken (konden we daar in de supermarkt kopen maar ook uit de automaten in de hotels halen). Ik kan natuurlijk nu niet op de naam komen Rolling Eyes
\
Mountain dew Very Happy de jumbo schijnt het wel te hebben.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Poubelle vr 2 nov 2012 - 5:21

Ik wil Ribena! Zó lekker!
Heb nu Oasis in de koelkast staan maar dat haalt 't er niet bij.

En de kindersurprises met een plastic ei waar je een soort chococréme uit moet lepelen, die wil ik ook.
En Lays chips met BBQ smaak.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 3 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum