Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

+43
Ibbeltje
Mida4you
Hoochie
Mermaid
Middleme
Mariposa
Poubelle
Happydobby
Raindrop
Parisienne
Bisq
_Lacey_
Rush
Arwyn
Inge
Schaapke
Lady Starstruck
Paper Crown
Gympie
Coco
Bimbam
Cow
Floor
Shisha
Kikou
TukTuk
Sugarfall
luisa
Caribbeanlover
Jeanette
Marin
Minx
Novalee
Twellie
Kowalski
Travelgurly
Dora
Atelier Madame
Jade
Elliot
Lonely Goatherd
GreenGrass
Lejow
47 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Lejow do 1 nov 2012 - 18:54

Een bepaalde winkel, een manier van winkelen, een kledingstuk, iets te eten?
Wat ken jij uit het buitenland wat je hier ook wel zou willen?

Mij is opgevallen, dat ze in Portugal en bijv ook Duitsland in een winkelcentrum een compleet eetplein hebben. Op dat plein zitten dan alle eettentjes, en een hele hoop stoelen en tafels. Je mag zelf kiezen waar je aan die stoelen en tafels wilt gaan zitten. Het is niet zo dat er per eettentje een stuk is afgezet om te zitten. Erg handig dit, als de ene bijvoorbeeld een pizza wilt, en de ander mac donalds!
Vind dat een stuk beter geregeld dan hier. Al die eettentjes overal en nergens, en als ze dan naast elkaar zitten, is er compleet afgeschermd welk stuk 'terras' bij hen hoort.

Oh en Sumol, een frisdrank uit Portugal, zou ik hier ook wel willen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  GreenGrass do 1 nov 2012 - 19:27

Jaaaa die eetpleinen zijn echt een uitkomst. Ik zag het voor het eerst in australië! Wel heel handig als je met een groep bent.

Ik mis de overheerlijke tim tam koekjes uit Australië hier wel... Die zijn zo lekker! Alleen de pakken die ik mee had waren zo op aan vrienden/familie die ze ook overheerlijk vonden...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Lonely Goatherd do 1 nov 2012 - 19:45

Een fastfoodketen uit de VS: Popeyes Louisiana Kitchen! Echt de allerlekkerste kipnuggets ooit, yummieyummie biscuits (soort hartige scone maar dan anders) en overheerlijke mashed potatoes met gravy.

En Whole Foods (gigantische biologische supermarkt) mis ik ook.

Die eetpleinen in malls in het buitenland zijn inderdaad handig.


Laatst aangepast door Lonely Goatherd op do 1 nov 2012 - 19:54; in totaal 1 keer bewerkt
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 19:51

Ik wil van die mega-supermarkten waar je gewoon een hele dag in kan shoppen. Een beetje zoals de Maxis in Muiden vroeger, maar die bestaat niet meer Sad

Edit; en Lilt, zo'n ananas grapefruit frisdrank. Dat mis ik hier ook!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 19:55

Oasis, limonade uit zuidelijker Europa

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Jade do 1 nov 2012 - 20:19

[quote="Chipp"]Oasis, limonade uit zuidelijker Europa[/quote

Jaaaa heerlijk! :cheering:


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Kikou do 1 nov 2012 - 20:22

In Nederland mis ik de 7-Eleven! Ik kan 24u per dag op elke hoek van de straat nog gauw een brood, een flesje wijn of iets anders kleins halen. Wat een uitvinding.
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Atelier Madame do 1 nov 2012 - 20:24

Ik wil ruimere openingstijden. Ook op zondag gewoon boodschappen kunnen doen. Nu kan ik in mijn dorp gewoon nergens terecht. Lekker handig als je door de wees weg bent en op zaterdag vaak ook.

Liever geen hypermarches aan de randen. In Nederland zijn de stadscentra daardoor juist lekker levendig, i.t.t. Veel buitenlandse steden waar die vervallen zijn. Je krijgt dan ook steeds meer uitwaaiering dat wil je echt niet.

En uit Frankrijk wil ik de cheeseburger chips I love you
En echte pizza's en ijs zoals ze het in Italië maken.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  GreenGrass do 1 nov 2012 - 20:29

Kikou schreef:In Nederland mis ik de 7-Eleven! Ik kan 24u per dag op elke hoek van de straat nog gauw een brood, een flesje wijn of iets anders kleins halen. Wat een uitvinding.

Jaa... vergelijkbare hier is AH to Go of de avondsuper, maar die haalt het niet bij de lekkere & handige dingen van de 7-Eleven!

GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Atelier Madame do 1 nov 2012 - 20:30

GreenGrass schreef:
Kikou schreef:In Nederland mis ik de 7-Eleven! Ik kan 24u per dag op elke hoek van de straat nog gauw een brood, een flesje wijn of iets anders kleins halen. Wat een uitvinding.

Jaa... vergelijkbare hier is AH to Go of de avondsuper, maar die haalt het niet bij de lekkere & handige dingen van de 7-Eleven!


Qua prijs is de ah to go ook wel iets hoger volgens mij :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  GreenGrass do 1 nov 2012 - 20:31

De overdekte markten/hallen in het buitenland vind ik ook ideaal! Je kan in ieder geval niet natregenen, en er zijn zoveel aanbieders met ongeveer hetzelfde product. Het loont dan ook gewoon om eerst even een rondje te lopen, om vervolgens je inkopen te doen. Daarbij vond ik de sfeer op die markten erg fijn.

Het enige wat wat vergelijkbaar is, is de Zwarte Markt in Beverwijk. Alleen die is een beetje ver weg vanaf hier...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  GreenGrass do 1 nov 2012 - 20:32

Atelier Madame schreef:
GreenGrass schreef:
Kikou schreef:In Nederland mis ik de 7-Eleven! Ik kan 24u per dag op elke hoek van de straat nog gauw een brood, een flesje wijn of iets anders kleins halen. Wat een uitvinding.

Jaa... vergelijkbare hier is AH to Go of de avondsuper, maar die haalt het niet bij de lekkere & handige dingen van de 7-Eleven!


Qua prijs is de ah to go ook wel iets hoger volgens mij :p

Het ligt er denk ik aan wat je wil hebben.. ik heb veel 7-Eleven voedsel gegeten in Denemarken en ik heb het ook een paar keer in Australië bezocht. Australië vond ik het wel vrij prijzig na omrekenen naar euro's.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 20:39

Lonely Goatherd schreef:Een fastfoodketen uit de VS: Popeyes Louisiana Kitchen! Echt de allerlekkerste kipnuggets ooit, yummieyummie biscuits (soort hartige scone maar dan anders) en overheerlijke mashed potatoes met gravy.

En Whole Foods (gigantische biologische supermarkt) mis ik ook.

Die eetpleinen in malls in het buitenland zijn inderdaad handig.


Ik sluit me gewoon direct maar even bij jou aan..

Hmm Whole Foods. Daar ging ik zelfs vaak gewoon avondeten. Kan je voor minder dan een tientje een lekkere maaltijd kopen.

Nerd:

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? 6400_237154605155_994232_n


En die food courts zijn idd erg handig! Wel vaak slecht eten. Tegenwoordig in malls probeer ik dan wat meer bij de restaurants te eten, daar kan je vaak net iets gezonder eten, zoals de Cheesecake Factory (ja naam doet anders vermoeden maar kan je best gezond eten en hebben ze speciale gezonde menu's).


Verder wat ik écht heel graag zou willen is zo'n gigantische 24-7 supermarkt. Dat mis ik soms best nog wel uit Engeland.

Kikou, ik vind 't altijd zo grappig dat Scandinavie ook vol zit met 7/11s. Moest ik erg om lachen de eerste keer dat ik dat zag. Sta er wederom uiteraard ook weer zo mega enthousiast mee op de foto in Kopenhagen Wink


Verder mis ik niet echt iets. Nederland wordt steeds Amerikaanser. Eigenlijk bijna al mijn favoriete merken en dingen (Starbucks, Abercrombie, Burts Bees etc) zijn gewoon tegenwoordig hier te krijgen. Is wel leuk, maar daardoor wordt 't wel minder speciaal. De Gap is ook favoriet bij mij, maar mag van mij wel gewoon in Engeland blijven.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Dora do 1 nov 2012 - 20:46

[quote="Jade"]
Chipp schreef:Oasis, limonade uit zuidelijker Europa[/quote

Jaaaa heerlijk! :cheering:


Als je bij de grens van België woont, bij de Carrefour te vinden!
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Happydobby do 1 nov 2012 - 21:54

Cinnabon I love you

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Shisha do 1 nov 2012 - 21:57

In Egypte hadden de stoplichten een timer die aftelde. Je wist dan hoe lang het stoplicht nog op rood of op groen staat. Dat was best wel handig.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 21:58

Shisha schreef:In Egypte hadden de stoplichten een timer die aftelde. Je wist dan hoe lang het stoplicht nog op rood of op groen staat. Dat was best wel handig.

Die heb ik in NL ook wel gezien, maar dan vooral bij voetgangerslichten. Super handig idd!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Travelgurly do 1 nov 2012 - 22:10

Past misschien niet helemaal in dit topic aangezien het over producten gaat maar ik vind de regels om Australie in te mogen wel goed eigenlijk en vind dat nederland dat best over mag nemen:oops:
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Kowalski do 1 nov 2012 - 22:14

Caroline. schreef:
Shisha schreef:In Egypte hadden de stoplichten een timer die aftelde. Je wist dan hoe lang het stoplicht nog op rood of op groen staat. Dat was best wel handig.

Die heb ik in NL ook wel gezien, maar dan vooral bij voetgangerslichten. Super handig idd!

Die hebben ze hier inderdaad ook, voor fietsers vooral!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Twellie do 1 nov 2012 - 22:15

Idly: da's een ontbijt / tussendoortje in India en zo ontzettend lekker.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Shisha do 1 nov 2012 - 22:17

Kowalski schreef:
Caroline. schreef:
Shisha schreef:In Egypte hadden de stoplichten een timer die aftelde. Je wist dan hoe lang het stoplicht nog op rood of op groen staat. Dat was best wel handig.

Die heb ik in NL ook wel gezien, maar dan vooral bij voetgangerslichten. Super handig idd!

Die hebben ze hier inderdaad ook, voor fietsers vooral!

Dan mogen ze dat hier in Arnhem ook wel eens gaan instaleren! We hebben hier wel een soort van timer voor fietsers maar op dat ding is geen pijl te trekken.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Novalee do 1 nov 2012 - 22:17

Old Navy, daar hebben ze zulke leuke kinderkleding en voor mooie prijzen. De site van de VS verstuurt ook wel naar NL maar die verzendkosten zijn me veel te hoog.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Minx do 1 nov 2012 - 22:20

/Ik vond het in de vs heerlijk dat zodra je daar binnen komt je een glas water krijgt als je ergens gaat eten smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Marin do 1 nov 2012 - 22:35

Minx schreef:/Ik vond het in de vs heerlijk dat zodra je daar binnen komt je een glas water krijgt als je ergens gaat eten smile

Ja dat vind ik zo'n fijne service in restaurants zeker gezien ik altijd water drink! Refills ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Caribbeanlover do 1 nov 2012 - 23:02

Lejow, ik denk dat dat eettentjesplein uit Amerika komt en dat anderen landen dat zeg maar gejat hebben. In Zweden hebben ze dat ook, heel handig idd alleen voel ik me zo bekeken. Ik ga veel liever een restaurant in zoals La Place ofzo om ff snel wat te eten.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum