Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

+43
Ibbeltje
Mida4you
Hoochie
Mermaid
Middleme
Mariposa
Poubelle
Happydobby
Raindrop
Parisienne
Bisq
_Lacey_
Rush
Arwyn
Inge
Schaapke
Lady Starstruck
Paper Crown
Gympie
Coco
Bimbam
Cow
Floor
Shisha
Kikou
TukTuk
Sugarfall
luisa
Caribbeanlover
Jeanette
Marin
Minx
Novalee
Twellie
Kowalski
Travelgurly
Dora
Atelier Madame
Jade
Elliot
Lonely Goatherd
GreenGrass
Lejow
47 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Marin vr 2 nov 2012 - 11:43

JaneDoe schreef:

- En van mij mogen ze hier het presidentsschap invoeren. Het koningshuis mag van mij weg, kost ons een hoop geld, en ze doen (naar mijn mening) weinig.

Dan hoop ik niet dat je wilt dat we zulke campagnes als in Amerika gaan voeren. Kost vast een hoop meer Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  JD vr 2 nov 2012 - 11:48

Marin schreef:
JaneDoe schreef:

- En van mij mogen ze hier het presidentsschap invoeren. Het koningshuis mag van mij weg, kost ons een hoop geld, en ze doen (naar mijn mening) weinig.

Dan hoop ik niet dat je wilt dat we zulke campagnes als in Amerika gaan voeren. Kost vast een hoop meer Wink

nee zo'n mediacircus hoeft van mij niet inderdaad. smile Maar ik vind een koningshuis echt geen toegevoegde waarde hebben.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Minx vr 2 nov 2012 - 11:50

Paper Crown schreef:
Minx schreef:Die eetpleinen zijn idd ook handig. En de openingstijden van de winkels mogen van mij wel wat soepeler. Het hoeft echt niet 24/7 maar bijvoorbeeld standaard open van 9 tot 9 ofzo. Dat zou ideaal zijn.

De AH in mijn woonplaats is van 07:00 tot 22:00 open! Echt ideaal!

dat is wel fijn idd, maar bedoelde vooral ook algemeen. Dat je bijvoorbeeld om 8 uur nog kan bedenken van shit mijn ibuprofen is op en dan nog ff naar de drogiste kan. Of gewoon nog ff lekker shoppen na het eten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Marin vr 2 nov 2012 - 11:51

Minx schreef:
Paper Crown schreef:
Minx schreef:Die eetpleinen zijn idd ook handig. En de openingstijden van de winkels mogen van mij wel wat soepeler. Het hoeft echt niet 24/7 maar bijvoorbeeld standaard open van 9 tot 9 ofzo. Dat zou ideaal zijn.

De AH in mijn woonplaats is van 07:00 tot 22:00 open! Echt ideaal!

dat is wel fijn idd, maar bedoelde vooral ook algemeen. Dat je bijvoorbeeld om 8 uur nog kan bedenken van shit mijn ibuprofen is op en dan nog ff naar de drogiste kan. Of gewoon nog ff lekker shoppen na het eten.

Ik moet daar nog steeds zo aan wennen dat dat niet overal is. Hier in m'n woonplaats is dat dus ook niet zo, tenminste niet hier in de buurt. Ook niet op zondag. Dat vergeet ik altijd! De AH bij m'n vorige huis was iig tot 10 uur open. Maar in Engeland ging ik gewoon om 12 uur 's nachts boodschappen doen of 's nachts na het uitgaan. Ik mis dat echt wel.


Laatst aangepast door Marin op vr 2 nov 2012 - 11:51; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gympie vr 2 nov 2012 - 11:51

Op een president na, helemaal met je eens JaneDoe!

@CBL, klopt dat vanillecola wel verkocht is hier...helaas hebben ze het uit het assortiment gehaald. Een collega van mijn vriend die in Duitsland woont, neemt het wel eens voor ons mee.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Minx vr 2 nov 2012 - 11:54

Marin schreef:
Minx schreef:
Paper Crown schreef:
Minx schreef:Die eetpleinen zijn idd ook handig. En de openingstijden van de winkels mogen van mij wel wat soepeler. Het hoeft echt niet 24/7 maar bijvoorbeeld standaard open van 9 tot 9 ofzo. Dat zou ideaal zijn.

De AH in mijn woonplaats is van 07:00 tot 22:00 open! Echt ideaal!

dat is wel fijn idd, maar bedoelde vooral ook algemeen. Dat je bijvoorbeeld om 8 uur nog kan bedenken van shit mijn ibuprofen is op en dan nog ff naar de drogiste kan. Of gewoon nog ff lekker shoppen na het eten.

Ik moet daar nog steeds zo aan wennen dat dat niet overal is. Hier in m'n woonplaats is dat dus ook niet zo, tenminste niet hier in de buurt. Ook niet op zondag. Dat vergeet ik altijd! De AH bij m'n vorige huis was iig tot 10 uur open. Maar in Engeland ging ik gewoon om 12 uur 's nachts boodschappen doen of 's nachts na het uitgaan. Ik mis dat echt wel.

Op zondag hoeft van mij dan weer niet perse, maar ik vind het wel gezellig om met mijn vriend te shoppen. Nu werkt hij 6 dagen van 7 tot half 4 en ik vaak van half 5 tot half 9 en dan is kunnen shoppen op zondag wel erg lekker smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Middleme vr 2 nov 2012 - 19:54

Mermaid schreef:oysho, stradivarius en blanco qua winkels en ik zou zo gelukkig zijn als ze hier oregon chai thee zouden verkopen..

Huh? Ben ik niu gek of bestaat Blanco gewoon in Nederland?
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  MacLiberty vr 2 nov 2012 - 20:09

Paprika chips
Fatsoenlijke mayonaise en pindakaas
Lekker brood
Meer smersels voor op brood

MacLiberty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Cow vr 2 nov 2012 - 20:12

MacLiberty schreef:Paprika chips
Fatsoenlijke mayonaise en pindakaas
Lekker brood
Meer smersels voor op brood

Ik denk dat jij andersom bedoeld?? smile
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  MacLiberty vr 2 nov 2012 - 20:18

Cow schreef:
MacLiberty schreef:Paprika chips
Fatsoenlijke mayonaise en pindakaas
Lekker brood
Meer smersels voor op brood

Ik denk dat jij andersom bedoeld?? Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 561177

Woon niet in Nederland Wink

MacLiberty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Cow vr 2 nov 2012 - 20:59

MacLiberty schreef:
Cow schreef:
MacLiberty schreef:Paprika chips
Fatsoenlijke mayonaise en pindakaas
Lekker brood
Meer smersels voor op brood

Ik denk dat jij andersom bedoeld?? Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 561177

Woon niet in Nederland Wink

Oh hahahahah, dat was de andere optie ja.
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  SoGood vr 2 nov 2012 - 21:05

In Belgie is het geloof ik de regeling dat je automatisch donor bent, tenzij je hier bezwaar tegen hebt. Dit moet je dan aangeven. Ik denk dat dit een veel betere regeling is dan de huidige regeling in Nederland. Als ik naar mezelf kijk bijvoorbeeld.. Ik wil graag donor worden, ik heb hier ook al enige tijd de benodigde papieren voor, alleen toen kwam er weer rompslomp met Digi-D en andere dingen waar ik toch wel over na moest denken. Toen heb ik het gemakkelijk even naast me neer gelegd om vervolgens zeer gemakzuchtig nooit meer naar die papieren te kijken. Het is een item op mijn 'Ooit nog eens te doen'-lijstje. Echt zo'n dingetje wat ik graag uitstel omdat ik het ook een akelig iets vind omdat het met mijn dood te maken heeft. Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Kikou vr 2 nov 2012 - 21:59

MacLiberty schreef:Paprika chips
Fatsoenlijke mayonaise en pindakaas
Lekker brood
Meer smersels voor op brood

Jaa, dat mis ik ook allemaal. En Nederlands kraanwater.
Waar woon jij, MacLiberty?
Kikou
Kikou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  MacLiberty za 3 nov 2012 - 1:43

Kikou schreef:
MacLiberty schreef:Paprika chips
Fatsoenlijke mayonaise en pindakaas
Lekker brood
Meer smersels voor op brood

Jaa, dat mis ik ook allemaal. En Nederlands kraanwater.
Waar woon jij, MacLiberty?

In het land van de timtams. Very Happy

MacLiberty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 52
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren? - Pagina 5 Empty Re: Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum