Zouden hier BN-ers komen?
+9
Caroow
Raindrop
SoGood
Lady4
Makamba
mzcharlotte
JD
Roze Roos
Zininzon
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zouden hier BN-ers komen?
Naar aanleiding van de recente topics over BN-ers en alle andere dingen die hier over muzikanten, filmsterren etc soms worden geschreven, bedacht ik me: 'goh, ze zouden het maar lezen'...
Ben dus benieuwd of hier ook wat meer bekendere Nederlands zitten of dat jullie iemand kennen die wat bekender is
Ben dus benieuwd of hier ook wat meer bekendere Nederlands zitten of dat jullie iemand kennen die wat bekender is
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zouden hier BN-ers komen?
Ik ben ook wel benieuwd! Los van de BN'ers vraag ik mij ook wel eens af of er veel bekenden van mij op het forum komen!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Inderdaad, ik vraag me dat laatste ook wel eens af, of hier bekenden van mij komen. Ik dacht eerst altijd dat het wel een enorm toeval zou moeten zijn als hier ook mensen zouden komen die ik ken. Tot ik hier laatst ineens iemand herkende die de naam van haar pasgeboren baby noemde. Ook lees ik hier vaker dat mensen hier klasgenoten / kennissen / familie treffen. Ik ben heel benieuwd wie ik hier eigenlijk allemaal ken.
Gast- Gast
niet echt een bekende nederlander ofzo....mar hoorde laatst iemand zeggen dat die leonie van the voice of holland hier altijd komt/kwam? maar echt een bner is ze (nog) niet...
ik denk hier ook altijd veeeeeel anoniemer te zijn dan ik in werkelijkheid misschien ben....verwacht niet dat er bekenden komen, maar eigenlijk zit die kans er best in....
ik denk hier ook altijd veeeeeel anoniemer te zijn dan ik in werkelijkheid misschien ben....verwacht niet dat er bekenden komen, maar eigenlijk zit die kans er best in....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik zou het eigenlijk niet echt willen weten van bekenden van mijzelf. Afhankelijk van wie het zou zijn, denk ik dat ik misschien toch wat terughoudener zou worden.
Naar BN'ers ben ik niet echt nieuwsgierig eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat er misschien wel iemand tussen zitten. Als ik het relaxt vind om hier rond te struinen en zinloze topics te lezen waarom zou een BN'er dat dan niet hebben?
Naar BN'ers ben ik niet echt nieuwsgierig eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat er misschien wel iemand tussen zitten. Als ik het relaxt vind om hier rond te struinen en zinloze topics te lezen waarom zou een BN'er dat dan niet hebben?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik denk dat een BN-er echt wel iets beters te doen heeft dan op het Yesforum rondhangen.....
Gast- Gast
Ik weet van een aantal mensen uit mijn omgeving dat zij hier ook komen. Van BN-ers weet ik het niet, ken er ook geen (persoonlijk).
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
zegmaar_ schreef:Ik zou het eigenlijk niet echt willen weten van bekenden van mijzelf. Afhankelijk van wie het zou zijn, denk ik dat ik misschien toch wat terughoudener zou worden.
ja ik open/reageer ook wel eens op topics hier, en ben openhartiger dan dat ik in het echt zou zijn tegen mensen....en heb het hier over onderwerpen waar ik normaal niet eens met mn beste vriendinnen over zou praten....
maar tegelijkertijd post ik ook wel eens een foto in een fototopic.....dus ja als bekenden hier zouden komen, en bij een of andere sekstopic dan mijn reactie zien.....is dat wel ongemakkelijk haha!
JD- Ratel
Storm schreef:Ik denk dat een BN-er echt wel iets beters te doen heeft dan op het Yesforum rondhangen.....
Waarom? Een BN'er heeft toch ook weleens een moment voor een zinloze tijdsbesteding?
Ik heb eigenlijk ook wel betere dingen te doen
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
+1Roze Roos schreef:Ik ben ook wel benieuwd! Los van de BN'ers vraag ik mij ook wel eens af of er veel bekenden van mij op het forum komen!
Ik zou het trouwens wel fijn vinden als ze mij dit zouden melden, als het zo zou zijn..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Storm schreef:Ik denk dat een BN-er echt wel iets beters te doen heeft dan op het Yesforum rondhangen.....
Haha volgens mij hebben we allemaal wel wat beters te doen toch? Het is gewoon leuk vermaak/afleiding voor tussendoor. Volgens mij maakt het dan niet uit of je BN-er bent of niet.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Storm schreef:Ik denk dat een BN-er echt wel iets beters te doen heeft dan op het Yesforum rondhangen.....
Haha volgens mij hebben we allemaal wel wat beters te doen toch? Het is gewoon leuk vermaak/afleiding voor tussendoor. Volgens mij maakt het dan niet uit of je BN-er bent of niet.
haha ja ik zit ook vaak genoeg hier terwijl ik echt zoooooooooooooveel meer te doen heb....
en daarbij...hoeveel BNers zitten er wel niet de hele dag te twitteren enzo.....? dat vind ik nog nuttelozer dan dit;)
JD- Ratel
Oh zijn ze dan specialer ofzo? Het zijn toch ook mensen zoals ons ;-)
Maar ik heb eigenlijk geen idee of hier BN-ers rondhangen, heb er ook nooit bij stilgestaan eigenlijk.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Grappig, dat vroeg ik me gister ook af.
En bekenden van mij ben ik nog niet tegengekomen hier. Ik heb wel eens iemand "in het echt" (niet bij een meeting ofzo) gezien die ik ken van het forum
En bekenden van mij ben ik nog niet tegengekomen hier. Ik heb wel eens iemand "in het echt" (niet bij een meeting ofzo) gezien die ik ken van het forum
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Alix van BNTM kwam ook op het Yes forum heb ik wel eens gelezen (voor ze mee deed)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Caroow schreef:Grappig, dat vroeg ik me gister ook af.
Nou, ik vroeg het me afgelopen week ook af!
Ot: Waarom niet? Het zijn ook gewoon mensen, zou dus prima kunnen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
oehh ben ik ook wel benieuwd naar!
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Wie weet lezen Monique Smit, de meiden van Spangas en kandidaten van The Voice, Idols of whatever allemaal wel mee
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ik ben ook wel benieuwd al denk ik niet dat ze het dan bekend zouden maken
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» nav wat zou je ervan vinden als je vriend hier zou komen?
» Wat zouden jullie hier opzetten?
» Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?
» Wat zouden jullie hier mee doen? Marktplaats
» Zouden de buren hier blij mee zijn?
» Wat zouden jullie hier opzetten?
» Wat zouden ze uit het buitenland, ook hier in moeten voeren?
» Wat zouden jullie hier mee doen? Marktplaats
» Zouden de buren hier blij mee zijn?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: