Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het meest waardevolle in je huis?

+20
Printje
Lejow
Caroow
Fayebella
Lady Starstruck
Ella
Linda
Mouse10
-Belle-
mezzoforte
Bazinga
Parisienne
Rush
Roxi3
Niene
Elliot
tuttebel
Carra
Caresses
Tazz
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is het meest waardevolle in je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het meest waardevolle in je huis?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 5:11

Foto's en ik heb van 3 van die stenen huisjes ge-erft van mijn oma, die zijn ook erg waardevol

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het meest waardevolle in je huis? - Pagina 2 Empty Re: Wat is het meest waardevolle in je huis?

Bericht  -Belle- vr 2 nov 2012 - 5:26

Rush schreef:
-Belle- schreef:Een foto van mijn dochter samen met haar neefje. Het neefje is namelijk overleden.
Heb je zo`n belangrijke foto niet ook digitaal dan?

Jawel, die heb ik ook gewoon op de computer staan. Maar een hobby van mij is foto's plakken, vandaar dat ik hem af heb laten drukken. Maar ik vond de foto zo leuk/mooi dat ik hem in een lijstje heb gedaan. Voordat die in het album gaat. En net voor dat hij overleed heeft mijn dochter het lijstje een kusje gegeven, net alsof ze het voelde. In die zin heeft het dus veel emtionele waarde!
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Bericht  Linda vr 2 nov 2012 - 5:57

Parisienne schreef:Hier ook de harde schijf met alle foto's erop, zeker vanaf N.'s geboorte.

Hier ook.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ella za 3 nov 2012 - 3:02

Wat spullen van overleden familieleden, foto's
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lady Starstruck za 3 nov 2012 - 4:36

Mijn roze knuffelkonijn die ik al vanaf mijn geboorte heb, foto van mijn overleden vader in de vensterbank, mijn oude agenda's, foto's en ik vond laatst een boekje van mij en een vriendin we schreven daarmee vroeger altijd tijdens de les stiekem in vond ik ook erg waardevol.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Fayebella za 3 nov 2012 - 7:08

De rozenkrans die ik van opa heb geërfd. zo'n 10 jaar geleden ben ik op vakantie geweest naar Rome en Vaticaanstad. Opa was best gelovig en heeft mij gevraagd of een rozenkrans mee wilde nemen. Dat heb ik gedaan, toen hij is overleden heb ik hem weer gekregen. Mijn tante wilde hem ook hebben. Dikke stress geweest, maar ik wilde hem ook perse hebben en aangezien ik hem voor opa heb meegebracht heb ik hem ook gekregen (uiteindelijk).
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Caroow za 3 nov 2012 - 7:15

Dit: Wat is het meest waardevolle in je huis? - Pagina 2 IMAG0913_zpse56dff85

Het hing altijd bij mijn opa en oma, het is het sterrenbeeld van mijn opa en van mij. Omdat oma bang is dat wanneer ze overlijdt een ander kleinkind het wil hebben heeft ze het alvast aan mij gegeven, omdat ik het favoriete kleinkind was van opa.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow za 3 nov 2012 - 7:47

- De harde schijf met foto's, ik heb ze niet voor niets op 4 verschillende plaatsen opgeslagen, als daar iets mee gebeurd kun je me wegdragen...
- Mijn twee olifanten beeldjes (mijn opa had een verzameling en de kleinkinderen mochten allemaal twee beeldjes uitkiezen toen hij overleden was)
- Ik had hier ook mijn knuffeltje kunnen schrijven die ik al mijn hele leven had.. Maar een van die kut zusters in het ziekenhuis heeft hem kwijt gemaakt toen ze mijn bed gingen verschonen toen ik bij B aan het kijken was... Evil or Very Mad :nopompom: Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Printje za 3 nov 2012 - 8:59

Alle foto's (die zowel in boeken zitten als op de harde schijf vd pc staan)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 12:51

Mijn bul. En fotoboeken. En natuurlijk mijn vriend maar dat is geen voorwerp :p.

Gast
Gast

Bericht  Moonlight zo 4 nov 2012 - 9:04

De (baby) foto's van mij en mijn moeder. Zij is overleden toen ik 12 was. En de foto's met mijn ouders en mijn vader en ik samen. Al mijn foto's zijn mijn dierbaarste bezit. Ik zou echt depressief worden als ik die kwijt zou raken. Word al verdrietig bij de gedachte...
Moonlight
Moonlight
Prater
Prater

Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Rouxxxe zo 4 nov 2012 - 9:27

Mijn foto's. Die maken echt deel uit van m'n herinneringen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 9:31

Los van mijn vriend, katten en foto's... mijn kast. Omdat die in mijn ogen toch wel synoniem staat voor een nieuw begin.

Gast
Gast

Bericht  Rumble zo 4 nov 2012 - 9:34

Maple schreef:Los van mijn vriend, katten en foto's... mijn kast. Omdat die in mijn ogen toch wel synoniem staat voor een nieuw begin.

Tsss..niet eens Willem? :shock:
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 4 nov 2012 - 9:37

Rumble schreef:
Maple schreef:Los van mijn vriend, katten en foto's... mijn kast. Omdat die in mijn ogen toch wel synoniem staat voor een nieuw begin.

Willem komt op een goede tweede plaats Laughing
Edit: Willem is trouwens alweer flink afgeragd door die kattenpuber hier in huis Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Moon zo 4 nov 2012 - 10:21

Carra schreef:Bij mij is het ook een kalenderdingetje van mij oma. Het is helemaal niet mooi, maar heeft voor mij heel veel emotionele waarde omdat het me zo aan haar herinnert. Ze draaide dat ding elke dat trouw om. Zelfs op de dag van haar overlijden stond hij op de juiste datum.

Het is één van de weinige dingen die de brand in mijn huis heeft overleefd en daarom extra speciaal.

Wat een nachtmerrie zeg.. verschrikkelijk. In hoeverre draag je dat nu nog met je mee als ik dat vragen mag?
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rumble zo 4 nov 2012 - 10:28

Maple schreef:
Rumble schreef:

Willem komt op een goede tweede plaats Laughing
Edit: Willem is trouwens alweer flink afgeragd door die kattenpuber hier in huis Evil or Very Mad

Vooruit dan maar, ik vond het al zo zielig voor Willem.

En ai, das niet zo tof voor Willem Wat is het meest waardevolle in je huis? - Pagina 2 1270000679
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 3:28

Lejow schreef:- De harde schijf met foto's, ik heb ze niet voor niets op 4 verschillende plaatsen opgeslagen, als daar iets mee gebeurd kun je me wegdragen...

+1 (en het is al eens gebeurd..kersverse foto's van E. die beschadigd waren tijdens het fotograveren). pale

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 4:08

Harrison schreef:Mijn bul. En fotoboeken. En natuurlijk mijn vriend maar dat is geen voorwerp :p.

haha dat wilde ik ook typen.. Ik zei gisteren heel droog.. Als er brand is pak ik mijn oude beertje.. Ohjaa en mijn vriend I love you .. Dat zijn de twee belangrijkste dingen haha.. Mijn vriend vond het heel fijn dat hij samen met de beer op 1 kwam.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 7:01

Een aantal sieraden, waaronder de trouwring van mijn oma.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: