Wat is het meest waardevolle in je huis?
+20
Printje
Lejow
Caroow
Fayebella
Lady Starstruck
Ella
Linda
Mouse10
-Belle-
mezzoforte
Bazinga
Parisienne
Rush
Roxi3
Niene
Elliot
tuttebel
Carra
Caresses
Tazz
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wat is het meest waardevolle in je huis?
Foto's en ik heb van 3 van die stenen huisjes ge-erft van mijn oma, die zijn ook erg waardevol
Gast- Gast
Rush schreef:Heb je zo`n belangrijke foto niet ook digitaal dan?-Belle- schreef:Een foto van mijn dochter samen met haar neefje. Het neefje is namelijk overleden.
Jawel, die heb ik ook gewoon op de computer staan. Maar een hobby van mij is foto's plakken, vandaar dat ik hem af heb laten drukken. Maar ik vond de foto zo leuk/mooi dat ik hem in een lijstje heb gedaan. Voordat die in het album gaat. En net voor dat hij overleed heeft mijn dochter het lijstje een kusje gegeven, net alsof ze het voelde. In die zin heeft het dus veel emtionele waarde!
-Belle-- Fluisteraar
- Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11
Parisienne schreef:Hier ook de harde schijf met alle foto's erop, zeker vanaf N.'s geboorte.
Hier ook.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wat spullen van overleden familieleden, foto's
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn roze knuffelkonijn die ik al vanaf mijn geboorte heb, foto van mijn overleden vader in de vensterbank, mijn oude agenda's, foto's en ik vond laatst een boekje van mij en een vriendin we schreven daarmee vroeger altijd tijdens de les stiekem in vond ik ook erg waardevol.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
De rozenkrans die ik van opa heb geërfd. zo'n 10 jaar geleden ben ik op vakantie geweest naar Rome en Vaticaanstad. Opa was best gelovig en heeft mij gevraagd of een rozenkrans mee wilde nemen. Dat heb ik gedaan, toen hij is overleden heb ik hem weer gekregen. Mijn tante wilde hem ook hebben. Dikke stress geweest, maar ik wilde hem ook perse hebben en aangezien ik hem voor opa heb meegebracht heb ik hem ook gekregen (uiteindelijk).
Fayebella- Prater
- Aantal berichten : 863
Punten : 902
Dit:
Het hing altijd bij mijn opa en oma, het is het sterrenbeeld van mijn opa en van mij. Omdat oma bang is dat wanneer ze overlijdt een ander kleinkind het wil hebben heeft ze het alvast aan mij gegeven, omdat ik het favoriete kleinkind was van opa.
Het hing altijd bij mijn opa en oma, het is het sterrenbeeld van mijn opa en van mij. Omdat oma bang is dat wanneer ze overlijdt een ander kleinkind het wil hebben heeft ze het alvast aan mij gegeven, omdat ik het favoriete kleinkind was van opa.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
- De harde schijf met foto's, ik heb ze niet voor niets op 4 verschillende plaatsen opgeslagen, als daar iets mee gebeurd kun je me wegdragen...
- Mijn twee olifanten beeldjes (mijn opa had een verzameling en de kleinkinderen mochten allemaal twee beeldjes uitkiezen toen hij overleden was)
- Ik had hier ook mijn knuffeltje kunnen schrijven die ik al mijn hele leven had.. Maar een van die kut zusters in het ziekenhuis heeft hem kwijt gemaakt toen ze mijn bed gingen verschonen toen ik bij B aan het kijken was...
- Mijn twee olifanten beeldjes (mijn opa had een verzameling en de kleinkinderen mochten allemaal twee beeldjes uitkiezen toen hij overleden was)
- Ik had hier ook mijn knuffeltje kunnen schrijven die ik al mijn hele leven had.. Maar een van die kut zusters in het ziekenhuis heeft hem kwijt gemaakt toen ze mijn bed gingen verschonen toen ik bij B aan het kijken was...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Alle foto's (die zowel in boeken zitten als op de harde schijf vd pc staan)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn bul. En fotoboeken. En natuurlijk mijn vriend maar dat is geen voorwerp :p.
Gast- Gast
De (baby) foto's van mij en mijn moeder. Zij is overleden toen ik 12 was. En de foto's met mijn ouders en mijn vader en ik samen. Al mijn foto's zijn mijn dierbaarste bezit. Ik zou echt depressief worden als ik die kwijt zou raken. Word al verdrietig bij de gedachte...
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Mijn foto's. Die maken echt deel uit van m'n herinneringen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Los van mijn vriend, katten en foto's... mijn kast. Omdat die in mijn ogen toch wel synoniem staat voor een nieuw begin.
Gast- Gast
Maple schreef:Los van mijn vriend, katten en foto's... mijn kast. Omdat die in mijn ogen toch wel synoniem staat voor een nieuw begin.
Tsss..niet eens Willem?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Willem komt op een goede tweede plaatsRumble schreef:Maple schreef:Los van mijn vriend, katten en foto's... mijn kast. Omdat die in mijn ogen toch wel synoniem staat voor een nieuw begin.
Tsss..niet eens Willem?
Edit: Willem is trouwens alweer flink afgeragd door die kattenpuber hier in huis
Gast- Gast
Carra schreef:Bij mij is het ook een kalenderdingetje van mij oma. Het is helemaal niet mooi, maar heeft voor mij heel veel emotionele waarde omdat het me zo aan haar herinnert. Ze draaide dat ding elke dat trouw om. Zelfs op de dag van haar overlijden stond hij op de juiste datum.
Het is één van de weinige dingen die de brand in mijn huis heeft overleefd en daarom extra speciaal.
Wat een nachtmerrie zeg.. verschrikkelijk. In hoeverre draag je dat nu nog met je mee als ik dat vragen mag?
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Maple schreef:Willem komt op een goede tweede plaatsRumble schreef:Maple schreef:Los van mijn vriend, katten en foto's... mijn kast. Omdat die in mijn ogen toch wel synoniem staat voor een nieuw begin.
Tsss..niet eens Willem?
Edit: Willem is trouwens alweer flink afgeragd door die kattenpuber hier in huis
Vooruit dan maar, ik vond het al zo zielig voor Willem.
En ai, das niet zo tof voor Willem
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Lejow schreef:- De harde schijf met foto's, ik heb ze niet voor niets op 4 verschillende plaatsen opgeslagen, als daar iets mee gebeurd kun je me wegdragen...
+1 (en het is al eens gebeurd..kersverse foto's van E. die beschadigd waren tijdens het fotograveren).
Gast- Gast
Harrison schreef:Mijn bul. En fotoboeken. En natuurlijk mijn vriend maar dat is geen voorwerp :p.
haha dat wilde ik ook typen.. Ik zei gisteren heel droog.. Als er brand is pak ik mijn oude beertje.. Ohjaa en mijn vriend .. Dat zijn de twee belangrijkste dingen haha.. Mijn vriend vond het heel fijn dat hij samen met de beer op 1 kwam.
Gast- Gast
Een aantal sieraden, waaronder de trouwring van mijn oma.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waardevolle spullen op het strand
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Van wie hou je het meest?
» Stelling: Van huis huis uit......
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» eerst huis huren en dan zelfde huis kopen.
» Van wie hou je het meest?
» Stelling: Van huis huis uit......
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: