Waardevolle spullen op het strand
+11
Bacio
SarahKey
Punk'd
Jeanette
M-G
Rosa
Ilovethe90s
loura
Sanne
Sun88
Willem
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waardevolle spullen op het strand
Wat doen jullie met waardevolle spullen zoals je portemonnee, sleutels en telefoon als je op het strand bent? Dus met als doel om te gaan zwemmen in zee. Je hebt dan niet continue je handdoek in het zicht, hoe zorg je er toch voor dat je je spullen veilig kan opbergen? Op Pinterest kwam ik al een tip tegen om een lege zonnebrandfles om te bouwen tot 'geheim' vak, zodat je daar je telefoon, sleutels en geld in kunt bewaren. Vond ik op zich wel leuk bedacht, maar misschien kan het makkelijker?
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Re: Waardevolle spullen op het strand
Wat wij op vakantie altijd doen, is strand stoelen huren, als we dan de zee ingaan leggen wij de tas onder de strand stoel met het hengsel om de poot van de stoel heen. Mensen met slechte.bedoelingen moeten eerst de stoel optillen, hengsel los maken, veel te veel moeite. Vooral als het druk is zullen ze dat denk ik niet snel doen. Als je alleen op handdoek gaat liggen, tas met veel vakken, alles in een ander vakje en niet te veel cash mee. Wat dat betreft voel ik me met spullen achter laten veiliger in een gebied waar veel ouders met kinderen liggen.
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Wij gingen gewoon altijd omstebeurt het water in, zodat er altijd iemand bij de spullen is.
Gast- Gast
Ik neem dan eigenlijk niet zoveel waardevolle spullen mee. Mijn simkaart stop ik in een oude telefoon, mijn portemonnee neem ik niet mee, maar ik pak wat los geld. En dan huissleutels. Misschien kun je het apart en een klein zakje doen en dat dan onder je handdoek leggen, zodat niet opvalt dat er wat onder ligt. En dat je tas er dan gewoon naast staat, maar daar zit dan niets van waarde in.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Lennox schreef:Wij gingen gewoon altijd omstebeurt het water in, zodat er altijd iemand bij de spullen is.
Dat deden wij verleden jaar ook, maar dat vond ik zo ongezellig! Dan is het toch een kwestie van zo min mogelijk meenemen en hopen dat het goed gaat.
Willem- Prater
- Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12
Als er een gezinnetje naast ons ligt dan vraag ik soms ook wel eens of ze op onze spullen willen letten. Vaak doen ze dat wel!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Wij kiezen liever voor het zwembad, daar kun je je spullen beter in de gaten houden.
Als we toch naar het strand gaan, gaan we meestal met een groepje en idd om de beurt gaan zwemmen of ik blijf bij de spullen aangezien ik toch niet van de zee houd. Ik ga liever af en toe onder zo'n douche staan .
Als we toch naar het strand gaan, gaan we meestal met een groepje en idd om de beurt gaan zwemmen of ik blijf bij de spullen aangezien ik toch niet van de zee houd. Ik ga liever af en toe onder zo'n douche staan .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik laat alle spullen (telefoon, wat geld en evt een camera) eigenlijk 'gewoon' in een vakje in m'n tas. Ik probeer wel altijd zo dicht mogelijk bij zee te liggen zodat ik m'n spulletjes wat in de gaten kan houden.
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Ik laat het eigenlijk ook altijd onder mijn handdoek liggen en probeer het zoveel mogelijk in de gaten te houden. Verder probeer ik zo min mogelijke waardevolle spullen mee te nemen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik nam nooit geen waardevolle spullen mee. Sleutel doe ik altijd vast maken aan mijn bikini bandje. Nam alleen wat kleingeld mee.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik neem nooit waardevolle spullen mee.
Telefoon laat ik in het appartement (neem hem trouwens alleen mee als er wifi is, anders laat ik hem helemaal thuis in Nederland). Neem wat los geld mee in een vakje om wat eten te kunnen halen. En sleutels.. Tja daar ben ik niet zo bang voor. Jammer als ze mijn tas meenemen en de sleutels zitten erin, maar ze zullen het appartement vast niet vinden aan de hand van de sleutel.
Ik wil gewoon lekker met mijn vriend een uur in het water kunnen hangen en niet steeds om de beurten hoeven gaan.
Telefoon laat ik in het appartement (neem hem trouwens alleen mee als er wifi is, anders laat ik hem helemaal thuis in Nederland). Neem wat los geld mee in een vakje om wat eten te kunnen halen. En sleutels.. Tja daar ben ik niet zo bang voor. Jammer als ze mijn tas meenemen en de sleutels zitten erin, maar ze zullen het appartement vast niet vinden aan de hand van de sleutel.
Ik wil gewoon lekker met mijn vriend een uur in het water kunnen hangen en niet steeds om de beurten hoeven gaan.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Wij gaan zelden naar het strand maar als we gaan nemen we zo min mogelijk mee. Alleen een klein portomoneetje met wat contant geld, telefoon laten we thuis. Alleen de autosleutels hebben we dan mee. We gaan meestal naar het strand als de grote meute alweer naar huis gaan, dus meestal is het niet zo heel druk meer. Ik ga sowieso het water niet zo ver in dus ik houd het in de gaten als ik wat rondstruin langs het water, of we gaan om ste beurten.
Ik laat alles gewoon liggen waar t lag. Telefoon, muziek, sleutels, portemonnee. Wij gaan altijd naar plekken waar er weinig mensen op het strand zijn. Als er andere mensen zijn vraag ik weleens of ze op onze spullen willen letten.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Gewoon op de plek. Telefoon en geld meestal in m'n broekzak of in kleding gewikkeld onder m'n tas, onder m'n handdoek Maar wij gaan meestal naar een rustig strand, waar je alleen met de fiets heen mag, niet met scooters of auto's, waardoor je weinig last hebt van drukke jongeren en gezinnen.
En ik ben goed van vertrouwen.
En ik ben goed van vertrouwen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Wij laten de spullen ook gewoon liggen, meestal stop ik alles wel helemaal onder in de tas en niet alle belangrijke spullen mee nemen, alleen het echt nodige.
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Als iemand aan mij aan het strand vraagt of ik op hun spullen wil letten zeg ik echt geen 'ja' hoor.
Ik neem 't allemaal niet mee, in Aruba is ons laptop gejat op het strand. Dus ik laat lekker alles achter op de kamer en als ik in NL naar het strand ga ga ik sowieso het water niet in en in het zwembad neem ik een kluisje.
Ik neem 't allemaal niet mee, in Aruba is ons laptop gejat op het strand. Dus ik laat lekker alles achter op de kamer en als ik in NL naar het strand ga ga ik sowieso het water niet in en in het zwembad neem ik een kluisje.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik laat alles gewoon in mijn tas. Maar ik zorg wel dat ik alleen het noodzakelijke mee heb. Rijbewijs en portemonnee doe ik vaak in het dashboardkastje in mijn auto (waar ook kan worden ingebroken, I know) en ik neem los geld in mijn zak mee. Als dat wordt gestolen, jammer dan, maar vaak is dat toch niet meer dan € 10,00, dus heel arm kan ik daar niet van worden.
Mobiel heb ik meestal wel mee, die stop ik dan in mijn schoen ofzo.. Vind het altijd wel een beetje riskant, maar gelukkig tot nu toe goed gegaan. (*klopt af*)
Mobiel heb ik meestal wel mee, die stop ik dan in mijn schoen ofzo.. Vind het altijd wel een beetje riskant, maar gelukkig tot nu toe goed gegaan. (*klopt af*)
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Soortgelijke onderwerpen
» Met zijn tweeën naar het strand, wie let op je spullen?
» Wat is het meest waardevolle in je huis?
» Strand met dit weer
» welk strand
» Station Castricum - strand?
» Wat is het meest waardevolle in je huis?
» Strand met dit weer
» welk strand
» Station Castricum - strand?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: