Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het meest waardevolle in je huis?

+20
Printje
Lejow
Caroow
Fayebella
Lady Starstruck
Ella
Linda
Mouse10
-Belle-
mezzoforte
Bazinga
Parisienne
Rush
Roxi3
Niene
Elliot
tuttebel
Carra
Caresses
Tazz
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is het meest waardevolle in je huis? Empty Wat is het meest waardevolle in je huis?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 11:41

Emotionele waarde Wink

Voor mij is dat dit;

Wat is het meest waardevolle in je huis? 59838_459459217426294_1694287830_n

Beiden komen uit oma's huis. 't Bolletje is zo'n datumgeval, wat je door kunt klikken. Daar speelde ik vroeger altijd mee! Oma had bergen speelgoed voor ons, maar dat was lang niet zo interessant als 't datumbolletje Wink Knopje indrukken was trouwens hel en deed retepijn aan je vingers!!

En dan dat beeldje... Dat beeldje moet al 100 jaar oud zijn, aangezien mijn overgrootvader er mee speelde als kind. Het was 't enige 'speelgoed' in zijn huis (mijn oma was een alleenstaande moeder dus opaopa kwam altijd langs ipv zij bij opaopa) en mijn moeder speelde er als kind mee. Ik speelde er als kind weer bij oma mee, tot zover je ermee kunt spelen, natuurlijk Wink Toen oma overleed, was dit ook zo'n beetje 't eerste waar ik aan dacht, toen er werd gezegd dat 't huis leeg moest. 't Is zo'n onbenullig ding, maar betekent de wereld voor me!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het meest waardevolle in je huis? Empty Re: Wat is het meest waardevolle in je huis?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 11:46

Mijn hond en mijn vaders urn.

Gast
Gast

Wat is het meest waardevolle in je huis? Empty Re: Wat is het meest waardevolle in je huis?

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 11:47

Oh crap ik vergeet Frits... Dieee dus natuurlijk heel waardevol is Yes
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 11:49

Hahahaha ik vroeg me al af waar Frits bleef. En je moeder...

Gast
Gast

Bericht  Bazinga do 1 nov 2012 - 11:52

Ja maar ik dacht eigenlijk meer aan echte dingen. En ik ben zo ver heen dat Frits geen ding is, maar een persoonlijkheid...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 13:23

Ik heb eigenlijk niet iets van emotionele waarde in huis. Dus dan ga ik voor mn harde schijf, omdat daar al mijn foto's van de laatste 6 jaar op staan.

Gast
Gast

Bericht  Tazz do 1 nov 2012 - 22:08

Dat is de harde schijf met alle foto's en video's erop, en mijn fotoalbums van vroeger. En de zolder staat vol met dozen met kleding van de kinderen die ze niet meer passen. Maar ik kan daar nog geen afstand van doen, omdat het zoveel emotionele waarde voor me heeft.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caresses do 1 nov 2012 - 22:16

Fotoboeken, laptop omdat daar foto's op staan en mijn kistje met oude dagboeken en brieven.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Caresses do 1 nov 2012 - 22:17

Tazz, mooie avatar heb je. Weet je ook de naam van degene die hem gemaakt heeft? Ik ben wel benieuwd naar meer.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Carra do 1 nov 2012 - 22:54

Bij mij is het ook een kalenderdingetje van mij oma. Het is helemaal niet mooi, maar heeft voor mij heel veel emotionele waarde omdat het me zo aan haar herinnert. Ze draaide dat ding elke dat trouw om. Zelfs op de dag van haar overlijden stond hij op de juiste datum.

Het is één van de weinige dingen die de brand in mijn huis heeft overleefd en daarom extra speciaal.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  tuttebel do 1 nov 2012 - 23:02

een beer die ik al vanaf m'n geboorte heb en een hangertje. Ik hechte ook veel waarde aan mijn examenhoed, maar die is helaas laatst overleden door een lekkage Wat is het meest waardevolle in je huis? 1371890812
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Elliot do 1 nov 2012 - 23:11

Mijn foto's en dan in het bijzonder de foto's van mijn papa. En de katten natuurlijk!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:12

De computer, doordat al onze foto's hierop staan

Gast
Gast

Bericht  Niene do 1 nov 2012 - 23:16

Alle digitale foto's en albums en de pendule klok die mijn opa zelf gemaakt heeft.Verder mogen ze bij wijze van natuurlijk heel mijn huis leeghalen als ze dat maar laten liggen.
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Rush do 1 nov 2012 - 23:16

Geen idee. Qua emotionele waarde heb ik niet zoveel in huis.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Roxi3 do 1 nov 2012 - 23:16

Mijn oude schoolspullen, mijn doos met trouwspullen en mijn harde schijf met foto's.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:17

Ik ga heel cliché ook voor foto's. De rest is over het algemeen prima vervangbaar.

Gast
Gast

Bericht  Parisienne do 1 nov 2012 - 23:46

Hier ook de harde schijf met alle foto's erop, zeker vanaf N.'s geboorte.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 23:59

Dude, ga eens héél snel afstoffen!

Gast
Gast

Bericht  Bazinga vr 2 nov 2012 - 0:09

Ja ik wéét 't! maar dit is helemaal bovenop en m'n swiffer geval komt er slecht bij en er staan overal biggetjesbende en shit! Alles op ooghoogte is wel stofvrij maar hier kom ik amper bij! Sshht! Wat is het meest waardevolle in je huis? Flowdesingn_talk2thehand
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  mezzoforte vr 2 nov 2012 - 3:16

Mijn katten en foto's van onze trouwdag.
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  -Belle- vr 2 nov 2012 - 3:37

Een foto van mijn dochter samen met haar neefje. Het neefje is namelijk overleden.
-Belle-
-Belle-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 438
Punten : 446
Registratiedatum : 06-11-11

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 3:41

-Belle- schreef:Een foto van mijn dochter samen met haar neefje. Het neefje is namelijk overleden.
Heb je zo`n belangrijke foto niet ook digitaal dan?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Mouse10 vr 2 nov 2012 - 3:56

Foto's en de katten.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 4:26

De spullen van mijn overleden oma die in huis staan. Ook foto's (van vroeger).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: