Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel belang hecht jij aan goede tafelmanieren van je kind

+26
Lolly's
Sterrin_
Linda
Paper Crown
Flip Fluitketel
Bolleke
Jasmine
Muus
Mamsie
Niene
Bruintje Beer
Viva
Aimee
Novalee
Parisienne
kwak
Marin
Teddyaapje
Happydobby
Fiwen
Tania
_Lana_
Antibes
Coco
M@niek
rapa nui
30 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoeveel belang hecht jij aan goede tafelmanieren van je kind - Pagina 4 Empty Re: Hoeveel belang hecht jij aan goede tafelmanieren van je kind

Bericht  PapillonRose vr 2 nov 2012 - 7:53

Hier heb ik op het moment geloof ik weinig eisen Embarassed Natuurlijk vind ik bepaalde dingen wel belangrijk, maar niet alles is daarvan nu al haalbaar heb ik gemerkt. Zo wil ik graag dat ze met bestek eet, en ze krijgt ook altijd bestek. Maar soms eet ze er mee, soms niet. Daar maak ik dan niet zo'n probleem van, dat komt vanzelf wel. Ik heb ook liever dat ze wacht tot ik klaar ben met eten, maar ik ga haar als ze echt niet meer wil blijven zitten ook niet dwingen. Ik probeer haar wel te stimuleren om op mij te wachten, maar wanneer ze er echt klaar mee is dan is het ook genoeg geweest. Sowieso is ze de laatste tijd weer een slechte avondeter, dus ik vind het belangrijker dat het gezellig aan tafel is en dat ze het liefst ook nog wat eet (ik dring geen eten op trouwens). Dat vind ik belangrijker dan haar dingen op te leggen die ze niet altijd wil of kan, en dat dit dan ten kost zou gaan van het eten. Als zel bijvoorbeeld eindelijk wat eet, maar ze doet het niet met de vork maar met haar handjes, dan vind ik dat ik beter blij kan zijn dat ze eet, dan dat ik ga zitten hameren op het eten met bestek.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum