Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind jij echt niet te eten?

+78
Manderijn
mouette
Blondie
Bisq
Foodish
Lady4
Sophiee
Ibbeltje
iloverose
Jade
SarahKey
Kreeftje
Blond
Sterre
minoessepoes
luisa
Sushi
Arwyn
Livine
Lejow
Monte
Aimee
Hoochie
Ilovethe90s
Liadan
Bacio
Bazinga
Phileine
Reeza
Coccinelle
Bolleke
Ella
Toet
Printje
Angela_1986
schuddebuikje
MacLiberty
vlinder-19
Snoes
Caroow
jena
Twellie
Mariposa
Mizz_S
Mida4you
Poubelle
_Lacey_
-Belle-
Roxi3
TukTuk
Mouse10
Muus
Shisha
Jasmine
Lady Starstruck
Summerlovin
Sugarfall
Papillio
Highway
tuttebel
sanne-84
MamaDaan
bolus26
Lonely Goatherd
SoGood
Elliot
Rush
Antibes
rapa nui
Pompoen
girli
Marin
Raindrop
Fayebella
loura
Annemoontje
Tania
Inge
82 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Reeza za 3 nov 2012 - 5:04

Ik lust echt geen melk. Wel als het ergens in verwerkt is, maar alleen melk, bah! Ook lust ik sommige vissoorten niet, ik lust wel zalm, tonijn, kabbeljauw, haring en inktvis. Dus valt nog best mee vind ik zelf :P En ik eet uit principe geen kalf, lam, schaap, konijn, hert en paard.


Laatst aangepast door Reeza op za 3 nov 2012 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Phileine za 3 nov 2012 - 5:24

Bloemkool, dat vind ik smerig. Mandarijnen eet ik ook niet, zelfs de geur vind ik walgelijk. En vis, dat vind ik ook niet lekker, omdat het zo'n heftige smaak heeft. Daar zou ik misschien nog aan kunnen wennen als ik het vaker zou eten. En dan vergeet ik nog sla, überhaupt rauwe groente eigenlijk en ik doe ook liever geen boter op brood. ik ben niet echt een makkelijke eter, al heb ik wel de wil om het te veranderen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Bazinga za 3 nov 2012 - 5:31

Voor de vis-'haters'; wat lusten jullie niet van de vis? Want ik kan me haast niet voorstellen dat iemand een goed gebakken Tonijnsteak niet zou lusten :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 7:02

Coccinelle schreef:Schimmelkazen
I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Bacio za 3 nov 2012 - 7:07

Ik eet en drink alles. Er zijn wel dingen die ik minder lekker vind, maar om nou te zeggen dat ik t niet weg zou kunnen krijgen.
Verder vind ik veel mensen ook zeikerds. Zoals mijn vriend die zegt geen vis te lusten (alle vis dus!!). Yeah right.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Liadan za 3 nov 2012 - 7:23

Wat ik echt niet lust zijn tuinbonen, vis en het meeste vlees.
(wat knap trouwens van jou Minneke dat je donderdagavond in elke pijler een topic hebt geopend met een leuke vraag smile).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Ilovethe90s za 3 nov 2012 - 7:26

Zuurkool met stip op 1, daarna volgen champignons, bieten, tuinbonen en broccoli.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Hoochie za 3 nov 2012 - 8:02

Met stip op 1: Kaas. Smeerkaas lust ik wel, maar dan het meest goedkope merk want dat smaakt het minste naar kaas.

Verder eet ik absoluut geen champignons en spruiten. Heb wel veel dingen die ik minder lekker vindt, maar eet als het echt moet. Kippenlever ofzo heb ik nooit gegeten, maar bij het idee alleen al hoef ik het niet meer.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Aimee za 3 nov 2012 - 8:16

Bacio schreef:Ik eet en drink alles. Er zijn wel dingen die ik minder lekker vind, maar om nou te zeggen dat ik t niet weg zou kunnen krijgen.
Verder vind ik veel mensen ook zeikerds. Zoals mijn vriend die zegt geen vis te lusten (alle vis dus!!). Yeah right.

Ik lust ook geen vis. Nouja, de smaak lust ik misschien wel, maar de structuur van vis vind ik heel goor. Dat heb ik ook met heel veel soorten vlees. Kan er echt de rillingen van krijgen.

Buiten veel soorten vlees en vis is er eigenlijk niets dat ik écht niet lust.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:22

Voor sommigen lijkt het me erg lastig om bij vrienden te eten. Schiet toch niet op, als je zo weinig lust. Ik vind het trouwens ook bloedirritant als ik voor mensen kook, ze meteen commentaar leveren en soms zelfs dingen eruit vissen. En dan gaat het om normaal eten. Als ik iets uniekere maak, dan overleg ik vaak eerst wel even.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Monte za 3 nov 2012 - 8:35

Champignons
Meloen
Avocado
Munt in eten
karnemelk
Vetrandjes aan vlees
Sate of pindasaus

Als ik ze zou moeten eten, dan doe ik het wel, maar gaat het heel lang duren. Ik krijg het zeer moeilijk door m'n keel. De vetrandjes zou ik nooit eten.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Lejow za 3 nov 2012 - 8:39

Champignons (baahhhh kabouterhuisjes!!)
Melk
Bruine bonen
De meeste soorten vis
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Lady Starstruck za 3 nov 2012 - 8:41

Wat vinden er toch een hoop champignons vies. Mijn vriend vind ze ook al niet te eten. Wees maar blij dat ik niet voor jullie kook, ik ben er dol op en gooi ze bijna overal doorheen :P
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Gast za 3 nov 2012 - 8:44

Mayonaise lust ik echt niet! Daardoor vermijd ik ook salades enzo. Verder zijn er veel dingen die ik niet zo lekker vind, maar wel zou eten als er hongersnood zou zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Printje za 3 nov 2012 - 8:45

hahaha ik vind champignons ook vies, die mogen nog in het lijstje erbij.


Overigens, weet niet meer wie het zei, maar wanneer ik uit eten ga/ bij mensen ga eten, eet ik wel gewoon wat er is uiteraard. Ik hou alleen allemaal niet van die bijzondere dingen, met mij hoef je ook echt niet naar zo'n exclusief restaurant, ik vind dat echt niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Livine za 3 nov 2012 - 8:46

Ik vind spruitjes, witlof en diverse kolen niet weg te krijgen. Die laatste wil ik nog wel eens eten, maar de geur ervan vind ik al erg vies.
Livine
Livine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 183
Punten : 206
Registratiedatum : 03-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Toet za 3 nov 2012 - 10:27

Lady Starstruck schreef:Wat vinden er toch een hoop champignons vies. Mijn vriend vind ze ook al niet te eten. Wees maar blij dat ik niet voor jullie kook, ik ben er dol op en gooi ze bijna overal doorheen :P

Nou inderdaad! Heerlijk, ik kan zo een hele bak opbakken en leegeten I love you
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Bolleke za 3 nov 2012 - 22:28

Elodie schreef:Voor sommigen lijkt het me erg lastig om bij vrienden te eten. Schiet toch niet op, als je zo weinig lust. Ik vind het trouwens ook bloedirritant als ik voor mensen kook, ze meteen commentaar leveren en soms zelfs dingen eruit vissen. En dan gaat het om normaal eten. Als ik iets uniekere maak, dan overleg ik vaak eerst wel even.

Ik had vrienden, nu zijn ze geen vrienden meer, maar dat was een ramp om voor te koken. Zij lust echt niks qua groenten, behalve champignons, en hij lust iets meer, maar geen champignons dus ik kon bijna geen ingredienten gebruiken. En dat is echt niet leuk koken.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Arwyn za 3 nov 2012 - 22:56

Warme pap..
Alleen die geur al, bleh!

Heb een tijdje in de keuken gewerkt en op een dag was er warme karnemelksegortepap.. Die zure lucht die daarvan afkwam was echt misselijkmakend.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Sushi ma 5 nov 2012 - 7:00

Bolleke schreef:
Elodie schreef:Voor sommigen lijkt het me erg lastig om bij vrienden te eten. Schiet toch niet op, als je zo weinig lust. Ik vind het trouwens ook bloedirritant als ik voor mensen kook, ze meteen commentaar leveren en soms zelfs dingen eruit vissen. En dan gaat het om normaal eten. Als ik iets uniekere maak, dan overleg ik vaak eerst wel even.

Ik had vrienden, nu zijn ze geen vrienden meer, maar dat was een ramp om voor te koken. Zij lust echt niks qua groenten, behalve champignons, en hij lust iets meer, maar geen champignons dus ik kon bijna geen ingredienten gebruiken. En dat is echt niet leuk koken.

Ik heb ook vrienden die weinig lusten. Als ik voorstel om risotto te maken dan weten ze niet wat het is en als ik uitleg wat het is dan zeggen ze "gadver, nee".

Als ik bij mensen ga eten en ze vragen of ik iets niet lust dan zeg ik dat ik geen spruitjes en kapucijners lust, voor de rest sta ik overal voor open. Laatst at ik bij een vriendin, ze had pasta gemaakt met o.a. spinazie en geitenkaas erdoor. Ik ben geen grote spinaziefan en had nog nooit geitenkaas gegeten, maar ik vind dat niet nodig om te zeggen. Bovendien was het erg lekker bij mekaar Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 561177

Volgens mij roepen veel dat ze iets niet lusten terwijl ze het volgens mij nog nooit geproefd hebben en omdat ze het er bijvoorbeeld raar uit vinden zien (mosselen, om maar iets te noemen) (en dan doel ik niet specifiek op hier hoor, maar gewoon in het algemeen).
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  luisa ma 5 nov 2012 - 7:09

Gekookte witlof. En vis.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  minoessepoes ma 5 nov 2012 - 19:39

Champignons vind ik ook niet lekker en dat komt vooral door de structuur, ik eet het wel gewoon uit fatsoen. Dat heb ik ook met rauwe haring, ik vind de smaak niet vies, maar " mondgevoel" vind ik zo naar dat ik het niet eet. Verder vind ik tonijn uit een blikje niet lekker en ook echt niet lekker ruiken en ben ik ook absoluut niet dol op zalm, maar ook dat eet ik wel uit fatsoen. Gekookte witlof ben ik ook niet dol op.

Een tijdje terug kwam er een vriend spontaan bij ons eten en ik had al de hele dag een pan " Brabants" stoofvlees met ontbijtkoek erin opstaan. Die vriend beweerde dat hij het niet luste en dat het erg vet was, maar hij wilde wel proeven. Hij heeft serieus nog net niet de pan uitgelikt, zo lekker vond hij het. Wat dat betreft ben ik groot voorstander van eerst proeven en daarna pas roepen dat je iets niet lust.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Sterre ma 5 nov 2012 - 21:15

Orgaanvlees is het enig dat ik echt niet eet.

Verder ben ik ook niet dol op bruine bonen, konijnenvlees, haring en zoete dingen met rijst, maar dat eet ik wel op als anderen dan hebben klaargemaakt.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Blond wo 7 nov 2012 - 4:47

Zoethoutthee.

Verder ben ik niet dol op avocado, courgette en aubergine. Maar dat eet ik wel uit fatsoen op. Rauwe tomaat maak je me ook niet blij mee. Die vis ik bij mijn ouders wel gewoon uit de sla (en geef ze aan mn vader), maar bij een ander zou ik dat nooit doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Kreeftje wo 7 nov 2012 - 8:47

Bazinga schreef:Voor de vis-'haters'; wat lusten jullie niet van de vis? Want ik kan me haast niet voorstellen dat iemand een goed gebakken Tonijnsteak niet zou lusten Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 253468018



+1!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind jij echt niet te eten? - Pagina 4 Empty Re: Wat vind jij echt niet te eten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum