Ervaringen Medela Calma speen?
+8
Sanne
Linda
schuddebuikje
CCC
Happydobby
Tania
Floor
Pompoen
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ervaringen Medela Calma speen?
Ik heb een kindje op mijn werk met deze speen, en ik heb de mannen van Stofzuiger ook een keer de fles mogen geven, toen hadden ze volgens mij deze speen. Waar ik erg aan moet wennen (maar wat me eigenlijk pas bij het kindje op mijn werk opviel, haha) is dat de speen niet vol loopt met melk en het daardoor net lijkt of ze niets binnenkrijgen. Maar voor de rest dus geen ervaringen
Gast- Gast
Re: Ervaringen Medela Calma speen?
Maple schreef:Ik heb een kindje op mijn werk met deze speen, en ik heb de mannen van Stofzuiger ook een keer de fles mogen geven, toen hadden ze volgens mij deze speen. Waar ik erg aan moet wennen (maar wat me eigenlijk pas bij het kindje op mijn werk opviel, haha) is dat de speen niet vol loopt met melk en het daardoor net lijkt of ze niets binnenkrijgen. Maar voor de rest dus geen ervaringen
Daar had ik in het begin ook 'last' van.
Wij gebruiken hem en ik ben er heel tevreden over, ik had een fles gekocht van Bibi maar met die speen was het geen doen om te drinken. Er kwam heel veel uit als hij een slok nam. Toen deze van Medela geprobeerd en dat gaat super goed
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Medela calma speen
» Medela Calma speen
» Ervaringen medela freestyle kolf
» Spoed! Medela borstschild!
» Medela Freestyle, is ie zn geld waard?
» Medela Calma speen
» Ervaringen medela freestyle kolf
» Spoed! Medela borstschild!
» Medela Freestyle, is ie zn geld waard?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: