Spoed! Medela borstschild!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spoed! Medela borstschild!
Heb ik weer! Ik heb morgen tentamen, en ik moet dan kolven. Het is nogal een reis, en om 10 uur moet ik aanwezig zijn. Om 1030 uur begint het tentamen en ben ongeveer een uur bezig, schat ik zo. Normaal kolf ik rond 11 uur, maar een keertje om 12 uur moet ook wel kunnen.
Maar, nu mijn probleem!! Ik zie net dat er een scheurtje in het borstschild is gekomen, wat er gister nog niet zat!! Ik moet dus morgen, het liefst voor het tentamen, nog een nieuw borstschild hebben!! Waar koop je die?? Ik heb tentamen in het centrum van groningen. Kun je die bij prenatal halen, of misschien bij de v en d? Ze zijn wel op internet te vinden, maar daar heb ik nu niets aan.....
Bah zeg.
Maar, nu mijn probleem!! Ik zie net dat er een scheurtje in het borstschild is gekomen, wat er gister nog niet zat!! Ik moet dus morgen, het liefst voor het tentamen, nog een nieuw borstschild hebben!! Waar koop je die?? Ik heb tentamen in het centrum van groningen. Kun je die bij prenatal halen, of misschien bij de v en d? Ze zijn wel op internet te vinden, maar daar heb ik nu niets aan.....
Bah zeg.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Spoed! Medela borstschild!
Laurientje85 schreef:Apotheek?
Ja? Zeker weten of een ideetje?
Darius- Ratel
Als je een thuiszorgwinkel in de buurt hebt, kan je die proberen.
En als je echt nergens een nieuw borstschild kunt vinden op tijd, misschien proberen met plakband te plakken en nu meteen een nieuwe via internet bestellen (en ik zou dan meteen een setje extra bestellen).
En als je echt nergens een nieuw borstschild kunt vinden op tijd, misschien proberen met plakband te plakken en nu meteen een nieuwe via internet bestellen (en ik zou dan meteen een setje extra bestellen).
Laatst aangepast door Liadan op vr 28 okt 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Bij een zorgwinkel?
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Ik roep maar wat eerlijk gezegd! Zit al half te slapen..
Voor zulke dingen heeft de verloskundige praktijk hier in de buurt een "winkeltje" die 7 dagen per week 24 uur per dag beschikbaar is.. Maar daar heb je ook niets aan..
Voor zulke dingen heeft de verloskundige praktijk hier in de buurt een "winkeltje" die 7 dagen per week 24 uur per dag beschikbaar is.. Maar daar heb je ook niets aan..
Gast- Gast
Thuiszorg winkel idd heeft ze hier ook.. Maar die zijn in t weekend niet open.
Gast- Gast
Liadan schreef:Als je een thuiszorgwinkel in de buurt hebt, kan je die proberen.
Ik probeer wel even het plakband. Ga even googlen op een thuiszorgwinkel.
Darius- Ratel
In Drachten is een thuiszorg winkel die op zaterdag open is.... Maar dat ligt niet echt op de route.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Famke schreef:In Drachten is een thuiszorg winkel die op zaterdag open is.... Maar dat ligt niet echt op de route.
Zou je mij de adres gegevens willen pm'en, of via hyves? Ik heb er eentje nodig gewoon. Maandag ook. Ik heb er nu trouwens wel eentje in groningen gevonden, maar ff just in case....
Darius- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Spoed: Wat zouden jullie doen? (slapen) > geen spoed meer!
» Medela Calma speen
» Medela calma speen
» Ervaringen Medela Calma speen?
» Medela Freestyle, is ie zn geld waard?
» Medela Calma speen
» Medela calma speen
» Ervaringen Medela Calma speen?
» Medela Freestyle, is ie zn geld waard?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: