Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen medela freestyle kolf

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen medela freestyle kolf Empty Ervaringen medela freestyle kolf

Bericht  MADDIE za 1 sep 2012 - 8:56

Hallo meiden!!

De borstvoeding gaat hier tot nog toe nog prima dus ben aan het nadenken over het aanschaffen van een dubbel electrische kolf. Wat zijn jullie ervaringen met deze kolf. Positieve en negatieve. Of misschien hebben jullie wel tips voor een andere hele goede kolf.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen medela freestyle kolf Empty Re: Ervaringen medela freestyle kolf

Bericht  Liadan za 1 sep 2012 - 9:04

Ik heb geen ervaringen met de freestyle maar heb een Pump in Style advanced. Ik vind dat een hele fijne kolf, makkelijk in te stellen en ik kolfde er veel sneller en meer mee dan met de medela swing die ik bij mijn dochter had.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella za 1 sep 2012 - 9:27

Liadan schreef:Ik heb geen ervaringen met de freestyle maar heb een Pump in Style advanced. Ik vind dat een hele fijne kolf, makkelijk in te stellen en ik kolfde er veel sneller en meer mee dan met de medela swing die ik bij mijn dochter had.
Ik krijg ook een pump in style adcvanced, fijn dat ie bevalt. Ben benieuwd
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roodkapje za 1 sep 2012 - 9:33

MADDIE schreef:Hallo meiden!!

De borstvoeding gaat hier tot nog toe nog prima dus ben aan het nadenken over het aanschaffen van een dubbel electrische kolf. Wat zijn jullie ervaringen met deze kolf. Positieve en negatieve. Of misschien hebben jullie wel tips voor een andere hele goede kolf.

Ik gebruik hem sinds eind juni elke dag een keer of 5/6.. Ligt aan hoeveel J. bij mij aan kan om te drinken en hij is zoooo ideaal! Ik heb hiervoor een mini electric gehad en een swing bij de andere kinderen, maar dit is echt een genot ( voor zover kolven dat is natuurlijk, want ik heb er een hekel aan). Ik kolf niet vaak ( nooit) handsfree nog, maar als ik dalijk werk is het misschien wel handig. Dubbel kolven gaat lekker snel.. Ik probeer haar altijd eerst aan te leggen.. werkt dat niet in 15 min moet ze een flesje en daarna moet ik zelf ook nog kolven dus het voedingsritueel kost gewoon veel tijd en dan is het fijn een goede snelle kolf te hebben ( en hij maakt weinig herrie in vergelijking met die andere 2 die ik had). Er zijn een paar meiden hier op het forum die een Freestyle te koop hebben die niet of nauwelijks gebruikt is geloof ik!
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Bericht  PiP za 1 sep 2012 - 18:17

Mij beviel hij ook super! Het is een kleine handzame kolf die het erg lang op de accu doet. Ik nam hem zo een dag mee zonder tussendoor op te laden.

Ik heb hem van de week verkocht, dus ben niet meer 1 vd dames die hem te koop heeft Wink

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499

Bericht  MADDIE zo 2 sep 2012 - 22:37

Dank jullie wel!! Reageer een beetje laat! Maar een paar drukke daagjes weer achter de rug. Denk dat ik er dan ook maar gewoon voor ga!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud