Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaringen medela freestyle kolf

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaringen medela freestyle kolf Empty Ervaringen medela freestyle kolf

Bericht  MADDIE za 1 sep 2012 - 8:56

Hallo meiden!!

De borstvoeding gaat hier tot nog toe nog prima dus ben aan het nadenken over het aanschaffen van een dubbel electrische kolf. Wat zijn jullie ervaringen met deze kolf. Positieve en negatieve. Of misschien hebben jullie wel tips voor een andere hele goede kolf.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaringen medela freestyle kolf Empty Re: Ervaringen medela freestyle kolf

Bericht  Liadan za 1 sep 2012 - 9:04

Ik heb geen ervaringen met de freestyle maar heb een Pump in Style advanced. Ik vind dat een hele fijne kolf, makkelijk in te stellen en ik kolfde er veel sneller en meer mee dan met de medela swing die ik bij mijn dochter had.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ella za 1 sep 2012 - 9:27

Liadan schreef:Ik heb geen ervaringen met de freestyle maar heb een Pump in Style advanced. Ik vind dat een hele fijne kolf, makkelijk in te stellen en ik kolfde er veel sneller en meer mee dan met de medela swing die ik bij mijn dochter had.
Ik krijg ook een pump in style adcvanced, fijn dat ie bevalt. Ben benieuwd
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roodkapje za 1 sep 2012 - 9:33

MADDIE schreef:Hallo meiden!!

De borstvoeding gaat hier tot nog toe nog prima dus ben aan het nadenken over het aanschaffen van een dubbel electrische kolf. Wat zijn jullie ervaringen met deze kolf. Positieve en negatieve. Of misschien hebben jullie wel tips voor een andere hele goede kolf.