Medela Calma speen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Medela Calma speen
Is dat wat? Mijn papa heeft een kolf voor mij gekocht en deze speen zat erbij. Ik wil het zeker eens proberen, maar ben dus ook benieuwd naar ervaringen ermee.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Re: Medela Calma speen
Ik vind het een hele rare speen, je ziet de melk er niet doorheen lopen. Ik had hem voor het eerst toen ik één van de jongens van Stofzuiger een flesje mocht geven, twee jaar terug, maar toen viel me dat helemaal niet zo op (waarschijnlijk gewoon verliefd geweest op dat kleine knulletje in m'n armen ). Maar toen ik hem op mijn werk weer had, dacht ik dat die fles hartstikke verstopt was. EN toen vreemd opkijken toen bleek dat er al 20cc duit was
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Mijn dochter snapte het niet. Die dronk alleen uit een simpele speen. Het ding is ongebruikt in de kast beland.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb met mijn dochter getwijfeld of ik hem zou kopen en toen niet gedaan. Nu met zoon eerst Vaculess gebruikt, maar die zakjes vonden we maar lastig, toen heb ik een calma gekocht. Hier heeft hij denk ik van ong. 6 weken tot 11 weken uitgedronken,ik denk ong. 3 voedingen per week. Het gaat voor hem te langzaam, hij is dan ruim 20-25 min. bezig en laat dan melk staan. Bij mij drinkt hij meestal 10 min. en is dan voor ong. 3 uur verzadigd. Zijn daarna over gegaan op de nieuwe Avent, hier drinkt hij in 10-15 min. een voeding uit leeg. Nu blijft hij na een fles geklofde melk even lang verzadigd als nadat hij bij mij drinkt.
Conclusie; wel een fijne speen, maar voor mijn zoontje gaat het te langzaam.
Conclusie; wel een fijne speen, maar voor mijn zoontje gaat het te langzaam.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Medela calma speen
» Ervaringen Medela Calma speen?
» Spoed! Medela borstschild!
» Melk in slang Medela Swing
» Ervaringen medela freestyle kolf
» Ervaringen Medela Calma speen?
» Spoed! Medela borstschild!