Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Portiek vol rommel

3 plaatsers

Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Portiek vol rommel

Bericht  Rovine zo 7 apr 2013 - 5:58

Wat zouden jullie daartegen doen? Op dit moment heeft één buur vier kinderwagens en een fiets met aanhanger permanent in het portiek staan. Daarbij komt nog regelmatig een stapel boodschappen en zoals nu een berg vuilniszakken. Als ik thuiskom met mijn fiets moet ik minimaal 2 kinderwagens opzij zetten om überhaupt in mijn berging te komen. Geen pretje met 3 tassen boodschappen.

De vorige keer dat ik geklaagd heb bij buren is het behoorlijk fout afgelopen (bedreigingen, vernielingen en treiteren) waardoor ik moest verhuizen omdat ik gewoonweg niet meer veilig was. Ik vind het dus nu best eng om er iets aan te doen, maar tegelijk behoorlijk asociaal dat ze het portiek als privéschuurtje beschouwen en ik mijn nek breek over hun kinderwagencollectie. Is het laf de woningbouw te bellen zonder er zelf eerst iets van gezegd te hebben?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  Gast zo 7 apr 2013 - 6:38

Lastig. Ken je de buren een beetje en weet je hoe ze zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  Rovine zo 7 apr 2013 - 6:47

Ik ken ze amper... Ze hebben op dit moment het hele pand omgetoverd tot discotheek vanwege een kinderverjaardag (dat kind wordt 3 denk ik). Ik weet dat een andere buur regelmatig bij ze gaat klagen vanwege geluidsoverlast, gelukkig zit ik aan de andere kant, dus hoor ik het alleen als ik langsloop, behalve nu dus, tril van de bank af. Vermoed enkel dat ze er met zijn zessen wonen, maar da's alles. En dat ze veel bezoek hebben wat ook rommel op straat gooit. En dat hun kinderen speelgoed op auto's gooien. Ehm, algehele indruk is dus niet echt positief.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  Roxi3 zo 7 apr 2013 - 6:54

Ik zou de buren op een vriendelijke manier aanspreken. Ik zou zegen dat ik soms moeilijk door de portiek kom met mijn fiets en vragen of zij misschien een aantal kinderwagens kunnen opruimen. Ik zou het wel luchtig houden. Als de situatie daarna zo blijft dan zou ik de woningstichting bellen en het probleem voorleggen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  Rovine zo 7 apr 2013 - 7:40

Eigenlijk zet ik die spullen het liefst buiten met een bordje "gratis" erop. Maar dat zal vast niet goed zijn voor de burenrelatie. Portiek vol rommel 394967

Rationeel gezien weet ik ook wel dat ik ze het best eens vriendelijk over aan kan spreken. Maar ik ben zo bang dat het verleden zich weer herhaalt en ik weggetreiterd ga worden. Zo'n situatie wil ik gewoon nooit meer in belanden, dan is struikelen over wat kinderwagens peanuts. Maar ze gooien er steeds meer zooi bij en ik vind echt dat het uit de klauwen gaat lopen. 's ochtends kan ik vaak over vuilniszakken vol luiers stappen, het wordt gewoon steeds erger.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  SarahKey zo 7 apr 2013 - 7:43

Kun je niet eens bij de woningbouwvereniging advies vragen? Of zijn het koopappartementen?
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  Rovine zo 7 apr 2013 - 7:45

5 zijn koop, waar zij zitten sociale huur. Ik huur (tijdelijk) particulier van één van de kopers.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  SarahKey zo 7 apr 2013 - 7:47

Als zij huren, zou ik eens bellen naar hun woningbouwvereniging, al zou ik ze eerst persoonlijk aanspreken. Je hebt een vervelende ervaring ermee gehad in het verleden, maar niet iedereen bedreigd je meteen. Misschien hebben ze zelf niet eens zo door dat ze zoveel bende maken en reageren ze zoiets als: oh joh niet gemerkt, nou zal er voortaan rekening mee houden oid.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Portiek vol rommel Empty Re: Portiek vol rommel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum