Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! Miauwende kat in het portiek/straat

Ga naar beneden

Help! Miauwende kat in het portiek/straat Empty Help! Miauwende kat in het portiek/straat

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 10:03

Al een aantal dagen/weken staat er in de avond/nacht een kat in het portiek, of onderaan de trap keihard te miauwen en te schreeuwen. Van de week heb ik de kat voor het eerst gezien in de ochtend, het is een heel lief beest, maar zodra je naar hem toe loopt rent hij weg. Overdag zie ik hem (bijna) niet, maar zoals nu staat hij KEIHARD te schreeuwen buiten en hoor ik hem boven het geluid van mijn film uit.

Opzich niet erg... maar mijn kat gaat er ook keihard van miauwen :nopompom: Dus om 3, 4 of 5 uur in de nacht hoor ik hem uit zijn mandje springen, naar de deur toe lopen en als een gek keihard miauwen. Wij worden er wakker van, kat is helemaal van slag & de buren zullen het ook horen.

What to do?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Miauwende kat in het portiek/straat Empty Re: Help! Miauwende kat in het portiek/straat

Bericht  Angela_1986 vr 22 maa 2013 - 10:37

Oh wat vervelend! Hier in de brandgang of voor op straat zitten ook vaak 2 katten te blazen en miauwen naar elkaar of in hun eentje te janken. Dat geluid vind ik zó akelig, gaat door merg en been pale Soms lijkt het net een kindje dat heel hard huilt, vooral 's nachts klinkt dat heel akelig.
Hier lopen ze ook weg als je er naar toe gaat en ik heb ook geen idee van wie de katten zijn.

Ik weet dus ook niet zo goed wat je kunt doen... Ze zeggen dat katten niet van peper en koffie'drap' houden, misschien kun je dat in 't portiek strooien? Niet heel vriendelijk voor de kat maar ook niet schadelijk volgens mij.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Miauwende kat in het portiek/straat Empty Re: Help! Miauwende kat in het portiek/straat

Bericht  Gast vr 22 maa 2013 - 12:07

Ik weet nu wel waarom hij bij het portiek zit, want de buurman heeft kattenbrokjes neergelegd voor hem! Het is ook erg zielig, het is heel erg koud buiten, waait keihard en hij loopt in zijn eentje buiten Cry Ik stoorde me eigenlijk eerst steeds dat hij miauwt/schreeuwt, maar dat is misschien om aandacht/honger. Ik kijk het nog even dit weekend aan, en ga anders met de dierenambulance overleggen, misschien is hij wel gechipt en de weg kwijt en kunnen zij hem thuis brengen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Miauwende kat in het portiek/straat Empty Re: Help! Miauwende kat in het portiek/straat

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum