Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Spiraaltje plaatsen, pijnlijk?

+19
LaBird
_Lana_
Marin
_Cyn_
Paper Crown
Toet
Aagje!
Thunder
piene1983
Alex
Parisienne
PeperMunt
LDJ
RYW
Muppetje
Muus
Blueschick
pino101
Purpleflower
23 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Spiraaltje plaatsen, pijnlijk? - Pagina 4 Empty Re: Spiraaltje plaatsen, pijnlijk?

Bericht  Marin ma 5 nov 2012 - 23:10

Muppet, ik denk dat dat daar van komt idd, zie mijn eigen ervaring hieronder.

Niekske, fijn dat in principe alles goed zat in elk geval. Wel vervelend dat je klachten aanhouden. Een jaar is dan wel heel lang ja.

Ik weet 't zelf ook niet echt. Ik ben absoluut niet ontevreden, want heb eigenlijk geen pijn, maar ik heb wel vaak zomaar tussendoor bloedverlies en dat vind ik wel vervelend. Heb niet veel zin om altijd met inlegkruisjes rond te lopen. Voor een tampon is het dan net te weinig en ik ga ook echt niet elke dag een tampon in doen. Dus dat onberekenbare vind ik erg onprettig.
En daarbij heb ik echt heel veel pukkeltjes, met name in m'n nek. Dat vind ik echt vervelend en vies.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Spiraaltje plaatsen, pijnlijk? - Pagina 4 Empty Re: Spiraaltje plaatsen, pijnlijk?

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:13

Die slechte huid, dat gaat over, echt! Ik had dat ook, met name het eerste halfjaar, daarna is het echt veel beter geworden. Ik merk wel dat mijn huid nu sneller reageert als ik een wat lagere weerstand heb of niet goed eet, maar ik heb niet meer dat ik gewoon altijd wel een slechte huid heb (zoals ik in het begin had).

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 5 nov 2012 - 23:15

Oh echt? Dat hoop ik dan maar! Want daar baal ik echt van. Ik heb nooit echt een hele zuivere huid gehad, maar 't is nu wel heel erg en ik ben verdorie al bijna 28 Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parisienne ma 5 nov 2012 - 23:16

Punk'd schreef:
Parisienne schreef:Vandaag kon ik niet terecht voor het plaatsen van de spiraal, morgenmiddag ben ik pas aan de beurt. Hoop dat ik dan nog ongesteld ben.. Rolling Eyes

Sterkte! haha.. Al heb jij natuurlijk al een kindje gehad.. Ik hoop voor je dat het plaatsen meevalt Very Happy
Ik hoop ook dat het meevalt. Het maken van een afspraak was overigens een heel gedoe. Ik moest bellen wanneer ik ongesteld zou zijn. Ik wist niet zeker wanneer ik dat zou worden. Afgelopen zaterdag begon mijn menstruatie, dus ik heb maandagochtend vroeg gelijk gebeld. Uiteraard was er geen plek de komende dagen. Zegt die assistente: "Maar het hoeft niet per sé tijdens de menstruatie. Het doet wel meer zeer en u kunt er meer last van hebben, maar dan neemt u toch gewoon wat extra pijnstillers." :O Ik snap niet dat ze dit voorstelde.. dan wacht ik liever tot de volgende menstruatie. Ik was echt even boos op haar!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:20

hahaha inderdaad.. Jaa even wat meer pijn.. Heel fijn Neutral

Toch blijf ik geloven in het feit dat als je hem plaatst aan het einde of net na je menstruatie je baarmoeder schoon is en je minder kans hebt op tussentijdsbloedverlies. Het klinkt heel logisch in mijn ogen.

Als je hem aan het einde van je cyclus laat plaatsen moet als dat baarmoederslijmvlies toch nog ergens naar toe? Ik neem aan dat je daar heel veel spottingen van krijgt..

Maar het schijnt dus achterhaalt te zijn.. Maar toch klinkt het logisch haha Wink

Gast
Gast

Bericht  Marin ma 5 nov 2012 - 23:22

Dat klinkt wel logisch idd, maar dan toch wel voor 1 maand bedoel je?

Want ik heb het ook niet tijdens m'n menstruatie gedaan maar tussendoor, maar had eigenlijk de eerste maand niet echt bloedverlies tussendoor. Dat heb ik meer nu in de volgende maanden. Maar daar snap ik dan weer niks van.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 5 nov 2012 - 23:27

Geen idee eigenlijk haha. Ik heb geen flauw idee hoe snel je baarmoederslijmvlies wordt 'afgestoten' met een spiraaltje.. misschien onderdrukken de hormonen het dan een beetje en komt het in fases hahaha.. Nee ik heb echt geen idee smile .. Dit is allemaal gokwerk..

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 6 nov 2012 - 0:08

Ik ga uit van jouw beredenering Punk'd. Ik zit aan het eind van mijn cyclus, heb nagenoeg geen bloedverlies meer en zou dus weer 'schoon' zijn. Als 'ie vanmiddag gezet wordt hoop ik dat het overige bloedverlies meevalt, klinkt goed! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Magenta di 6 nov 2012 - 6:12

Ik heb sinds juli mijn tweede spiraaltje en ik vind het ideaal. Ik voel de touwtjes zelf altijd wel, maar mijn vriend niet. Dus laatst is hij maar eens op 'onderzoek' uitgegaan Spiraaltje plaatsen, pijnlijk? - Pagina 4 253468018. Hij was toch wel nieuwsgierig hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

Het plaatsen vond ik de eerste keer heel vervelend, de tweede keer viel het me echter ongelooflijk mee.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Bericht  Parisienne di 6 nov 2012 - 11:27

Nou, heb het overleefd hoor! Wink

Ik vond het plaatsen meevallen. Natuurlijk is het even heel gemeen en pijnlijk, maar dat duurde nog geen minuut. Daarna eigenlijk geen last gehad. Ik voel me al wel heel de middag en avond slap in met name mijn benen, maar verder, op wat menstruatiepijn na, voel ik weinig. Het is me meegevallen. Nu afwachten hoe het verder gaat.

Edit: het meest vervelende vond ik overigens het ruim een uur wachten in de wachtkamer Mad Had om 14.50 een afspraak, mocht pas om 16.00 uur naar binnen. Moest een uur van tevoren meegekregen pijnstillers innemen, maar dat uur van tevoren ging al niet meer op. Heb dus na een uur wachten nog even extra paracetamol ingenomen.. ik geloofde er niks meer van dat die andere werkten Laughing Het wachten terwijl je zo zenuwachtig bent vond ik vreselijk!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  LaBird vr 16 nov 2012 - 10:37

Whoooaaaa heb vanmiddag de doos opgehaald bij de apotheek.Ik was al gewaarschuwd dat ik niet moest schrikken van de grootte van de doos :shock: Maar ben benieuwd wat voor tentakels daar allemaal bij zitten om het minidingetje in te kunnen brengen ;-)
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Bericht  Parisienne vr 16 nov 2012 - 11:44

Hahah, je reageert net als mijn vriend. Die schrok zich kapot.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: