Spiraaltje plaatsen, pijnlijk?
+19
LaBird
_Lana_
Marin
_Cyn_
Paper Crown
Toet
Aagje!
Thunder
piene1983
Alex
Parisienne
PeperMunt
LDJ
RYW
Muppetje
Muus
Blueschick
pino101
Purpleflower
23 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Spiraaltje plaatsen, pijnlijk?
Fijn dat het mee viel!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat fijn dat het meeviel. Ik mag volgende week..
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Fijn dat het meeviel! Ik heb dezelfde ervaring als Marin, al ben ik dan echt flauwgevallen. Echt embarrassing Maar goed, die gynaecoloog was vast wel wat gewend.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:Fijn dat het meeviel! Ik heb dezelfde ervaring als Marin, al ben ik dan echt flauwgevallen. Echt embarrassing Maar goed, die gynaecoloog was vast wel wat gewend.
Hahaha ach ja, ze zullen het wel vaker mee maken.
Ik was gewoon bij de huisarts en ik werd echt onwel, voelde dat gewoon opkomen. Dus ik vroeg aan haar of ze een glaasje koud water had zodat ik even rustig kon drinken. Dat had ze niet, dus heeft ze haar kopje thee voor mij weggegooid en in die mok water gedaan voor me. Wel lief
Marin- Lady Post-a-lot
Hier ook 7 weken na de bevalling een spiraal laten plaatsen. Eigenlijk na 6 weken al maar toen moest ik nog gecuretteerd worden, dit mocht poliklinisch of onder een roesje. Gekozen voor poliklinisch, even tanden op elkaar en daarna de spiraal geplaatst waarvan ik de pijn echt vond meevallen! Wel nog even last van kramp gehad en nu gewoon regelmatig ongesteld sindsdien. Voordeel is wel dat mijn huid er echt prima uitziet, altijd veel last gehad van acne en hiervoor de diane pil geslikt. Nu een hele rustige huid, misschien onder invloed van zwangerschapshormoon maar toch mooi meegenomen!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Helemaal +1.RYW schreef:Ik vond het ook niet echt pijnlijk, meer een ongemakkelijk gevoel, zeg maar, als menstruatiepijn, maar niet echt pijnlijk. Ik ben ook 2x bevallen,dat schijnt inderdaad te schelen, maar ik heb geen idee of het 6 weken na de bevalling nog gevoelig is, of zo. Ik vind het verder ook ideaal: nergens last van, nooit aan de pil hoeven denken, minder hormonen in het lijf en ik word nooit meer ongesteld. Heerlijk.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
De eerste twee die ik liet plaatsen waren voordat ik bevallen was, daar ben ik beide keren bijna flauwgevallen van de pijn, was erg!
Maar 3 maanden na mijn bevalling heb ik er weer een laten zetten en daar voelde ik bijna niets van, was zo gebeurd!
Nu is hij er weer uit, en weet niet of er nog 1 voor in de plaats komt!
Maar 3 maanden na mijn bevalling heb ik er weer een laten zetten en daar voelde ik bijna niets van, was zo gebeurd!
Nu is hij er weer uit, en weet niet of er nog 1 voor in de plaats komt!
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Ik vond het zetten echt een hel! Gelukkig duurde de pijn niet zo heel lang maar ik heb het ook uitgegild. Daarna was ik een beetje duizelig en had ik hevige kramp, maar dat was gelukkig binnen een uur weg.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
De draadjes, hoor je die te voelen? En waar ongeveer? Kan het kwaad als je die wat omhoog frummelt? Dat wellicht ook gebeuren door seks of tampons lijkt me?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ik vraag me af of een man dit niet voelt tijdens seks.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ok, net nog niet gevoeld, nu wel, maar ik voel ze juist niet, en nu maak ik me zorgen is dat wel goed?
Muppetje- Ratel
Mijn eerste vriendje voelde de draadjes soms (lang niet altijd gelukkig) snijden, ik ben maar terug gegaan om ze korter te laten knippen, daarna voelde hij ze niet meer.Paper Crown schreef:Ik vraag me af of een man dit niet voelt tijdens seks.
Muppetje schreef:Ok, net nog niet gevoeld, nu wel, maar ik voel ze juist niet, en nu maak ik me zorgen is dat wel goed?
Ik voel ze zelf ook niet, nooit gevoeld... Dus ik neem aan dat dat goed is, anders heeft je vriend er dadelijk ook last van
_Cyn_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 475
Punten : 524
Registratiedatum : 28-02-12
Il twijfel om toch nog even de huisarts te bellen, maar heb eigenlijk geen idee of ze dan nu al kunnen zien of het goed is
Muppetje- Ratel
Geef het even de tijd, Muppet. Ik voel ze nog steeds. Ze zitten wel echt heel hoog. Zegt verder trouwens niets over voelen tijdens de seks. En heb verder nergens last van.
Marin- Lady Post-a-lot
ja maar ik voel ze dus niet ben ik net achter. Tenminste, ik voel wel iets, heel hoog, maar dat zijn geen draadjes volgens mij...Marin schreef:Geef het even de tijd, Muppet. Ik voel ze nog steeds. Ze zitten wel echt heel hoog. Zegt verder trouwens niets over voelen tijdens de seks. En heb verder nergens last van.
In het boekje staat dat je moet bellen als je ze niet voelt....
Muppetje- Ratel
Hmm bij twijfel kan je dan natuurlijk wel even bellen. De huisarts kan natuurlijk geen echo maken, maar wel even voelen.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Hmm bij twijfel kan je dan natuurlijk wel even bellen. De huisarts kan natuurlijk geen echo maken, maar wel even voelen.
Heb even gebeld, de assistente vraagt het even na en belt me terug. Een echo moest ik sowieso laten maken, die heb ik ook maar meteen gepland en heb ik maandag
Hij zal vast wel goed zitten, maar heb al hele visioenen dat ze m er nooit meer uit krijgen, haha
Muppetje- Ratel
Haha ja ik vind het ook nog steeds een raar idee dat er 'iets' in m'n baarmoeder zit. Nou ben jij al zwanger geweest, maar een kind is toch wel wat anders dan een spiraaltje
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Haha ja ik vind het ook nog steeds een raar idee dat er 'iets' in m'n baarmoeder zit. Nou ben jij al zwanger geweest, maar een kind is toch wel wat anders dan een spiraaltje
Maar een kind hoef ik er voorlopig even niet meer in, dus dan maar een spiraaltje
Muppetje- Ratel
Daarom wil ik dus geen spiraaltje.... brrr.
Ik hoop voor je dat het goedzit, maar vast wel hoor.
Je gaat er nu ook teveel bij nadenken, omdat je het gevoel hebt dat het niet goedzit natuurlijk.
Je gaat er nu ook teveel bij nadenken, omdat je het gevoel hebt dat het niet goedzit natuurlijk.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:Daarom wil ik dus geen spiraaltje.... brrr.
Ja dat dus, jij begrijpt t
Moet ik straks langskomen voelt de dokter ze wel gewoon, sta je ook voor lul, oeps
Naja, even het telefoontje afwachten
Muppetje- Ratel
Ik voel de draadjes ook niet en heb nooit een echo gehad. Heb hem trouwens wel in het ziekenhuis laten plaatsen. De gyn zei tegen mij dat ze de draadjes extra kort had afgeknipt dus dat er kans was dat ik ze niet meer zou voelen. Ik voel ze inderdaad niet.
Nu heb ik ook geen klachten die wijzen op het feit dat het spiraal niet goed zou zitten.
Nu heb ik ook geen klachten die wijzen op het feit dat het spiraal niet goed zou zitten.
Gast- Gast
Ik moest eigenlijk na een maand terug voor een controle, maar was toen op vakantie en heb er sindsdien eigenlijk niet meer aan gedacht. Ik bedenk het me nu pas.. Zal ik alsnog bellen? Ik heb eigenlijk totaal geen last meer.
Marin- Lady Post-a-lot
Zelf heb ik ook geen klachten hoor, maar er staat uitdrukkelijk in het boekje bellen als je ze niet (meer) voelt. Dus dat heb ik maar gedaan...
Muppetje- Ratel
Ik moet ook ter controle iets van een echo, na een paar weken geloof ik pas.
Ik heb gisteren de spiraal opgehaald bij de apotheek. Mijn vriend zag de doos en schrok zich kapot! Hij vond het heel zielig voor me en voelde zich schuldig dat ik dit moest 'ondergaan'
Ik heb gisteren de spiraal opgehaald bij de apotheek. Mijn vriend zag de doos en schrok zich kapot! Hij vond het heel zielig voor me en voelde zich schuldig dat ik dit moest 'ondergaan'
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» spiraaltje zetten pijnlijk?
» Spiraaltje lastig te plaatsen
» Indalen, pijnlijk?
» Hoe pijnlijk is buikgriep?
» Septum piercing pijnlijk?
» Spiraaltje lastig te plaatsen