Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Na hoelang daten een relatie?

+19
Serena
lieke89
Phileine
Snoes
Guus
Marcellah89
Shisha
Fearie
RioolSpook
Suus
Arwyn
Rumble
Kabouter
Oasis
Poisongirl
Gizmo
VeryCherry
SparklingEyes
Xanna
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Na hoelang daten een relatie? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang daten een relatie?

Bericht  Phileine di 30 nov 2010 - 3:41

Begin oktober 2008 zijn we begonnen met mailen, half november hebben we elkaar voor het eerst ontmoet en 30 november/1 december hebben we elkaar verkering gevraagd. Dus na twee maanden hadden we echt een relatie en dat is voor mijn doen heel rustig aan Wink

We woonden overigens na drie maanden al samen, dat ging dan wel weer snel smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Na hoelang daten een relatie? - Pagina 2 Empty Re: Na hoelang daten een relatie?

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 3:44

Gekje schreef:
Bij ons ook zo. Alleen dan na 3 weken. Ik stuurde hem een kopie van partyflock met 'relatie nee' omcirkelt en erbij gezet, 'zullen we er Ja van maken?' hahaha..

Haha dat vind ik schattig Very Happy

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 30 nov 2010 - 21:32

Fearie schreef:
CherrieLola schreef:Ik heb nooit gedate met mijn vriend, we leerden elkaar kennen op de verjaardag van een gezamenlijke vriend en toen waren we al onafscheidelijk. Na een week woonden we samen Embarassed

Hahaha, wij naar 3,5 week Wink

Aan de praat geraakt op hyves, overgegaan op msn en sms. Week later afgesproken, 3,5 week later samen gaan wonen (deels ook door omstandigheden, maar okee :P)

Whahahahaha, wij wilden allebei geen weekendrelatie, want dat zou voor ons niet werken. Maar via Hyves is wel een stunt natuurlijk ^^
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  lieke89 wo 1 dec 2010 - 1:12

Bij ons was het na de eerste date eigenlijk een feit. We kenden elkaar al langer van werk en zaten al enige tijd om elkaar heen te draaien. Met die eerste date is dus eigenlijk meteen de knoop doorgehakt dat we echt voor elkaar wilden gaan ondanks dat we elkaar van werk kenden
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:14

Maandag zag ik hem voor het eerst, de vrijdag heel de middag en avond met elkaar doorgebracht en daarna zondag elkaar weer gezien en vanaf toen waren we echt een stel.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:27

Ik heb één date met mijn vriend gehad. Maar ik had al lang contact met hem en ik had hem ook wel vaker gezien. Paar dagen na de date hadden we wat!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 6:46

Mijn vriend en ik hebben eerst een maand ''gedate'', maar eigenlijk was het voor mij in die periode al wel duidelijk. Ik kende hem al vaag door een vriendin van me. Ik wist via haar al wel dat het een hele goeie jongen was, dus dat stelde me al gerust. Toen ik hem leerde kennen vloog er de eerste avond al echt een vonk af, waardoor ik zeker wist: dit gaat iets heel bijzonders worden.

We hadden natuurlijk wel tijd nodig om elkaar te leren kennen. Hij was pas net klaar met een relatie van 4 jaar, dus eigenlijk wilde hij nog even rustig aandoen, maar dat lukte al snel niet meer angel Dus na 1 maand elkaar een paar keer per week zien en ook al bij elkaar slapen, vroeg hij me of ik zijn meisje wilde zijn. Toen moest ik half huilen en zei ik ja, het was net een soort huwelijksaanzoek hug

Gast
Gast

Bericht  Serena wo 1 dec 2010 - 7:05

na een maand daten ongeveer vroeg hij of ik nou zijn vriendin was smile had zelf dat gevoel al ruim 2 weken geloof ik, maar nooit uit durven spreken.
Daarvoor waren we collega's dus hij kon mij wel, maar ik hem niet echt eigenlijk, alleen van gezicht Embarassed
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai wo 1 dec 2010 - 7:45

We hebben elkaar ontmoet op een festival in de stad waar ik toen woonde. Na dat festival hebben we de hele week veel gebeld en die week kwam hij op zondag voor het eerst naar me toe. Dinsdag kwam hij weer en die dag hebben we achteraf maar als dé datum aangehouden, maar het was bij het eerste oogcontact al duidelijk.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Flippin' Bitch wo 1 dec 2010 - 22:55

Het is wel even geleden, maar volgens mij hadden we elkaar 3 keer gezien (maar altijd met anderen, 2x oefenen met bandje en 1x met z'n vieren uit). Daarna was het aan, via msn nog wel. Maar ach, we zaten natuurlijk nog op de middelbare, hè smile
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:00

.

Laatst aangepast door Jen_ op ma 6 dec 2010 - 8:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:01

Jen_ schreef:De eerste date was geweldig (midden zomer, terrasje gepakt tot in de late uren, samen dronken geworden Embarassed haha. Of beter gezegd ik veel meer dan hij, door de zenuwen)
De volgende dag belde hij of ik zin had koffie te drinken op het terras, zijn daar weer uren blijven hangen. Daarna was het eigenlijk wel duidelijk dat het helemaal goed zat. De klik was er meteen, stapelverliefd. Na 2 weken vroeg ik voor de vorm nog 'hebben we nou verkering?' Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sterre vr 3 dec 2010 - 10:45

Ik heb niet eens echt gedate:

Ik ging een keertje wat eten en daarna naar een openlucht concert met een vriendin van mij en met T, een vriend van haar die ik vaag kende. De dag er na zou het heel lekker weer worden, en na een slechte zomer (2008) had ik zin in een dagje strand. Die vriendin kon de dag er na niet, dus stelde T voor om samen te gaan. Vanaf die dag zijn we eigenlijk samen, haha. Het was ZO leuk, het klikte meteen. Na het strand nog naar de film geweest en uit eten om die dag zo lang mogelijk te laten duren en 's avonds gezoend bij de tramhalte Very Happy

In de twee weken die volgden hebben we elkaar best vaak gezien, super verliefd geworden. Daarna ging ik voor drie weken op vakantie en vroeg hij van te voren of we samen waren I love you

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 10:50

Na drie dates voelde het voor mij al een relatie.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe za 4 dec 2010 - 4:28

Bij onze 4e date kregen we officieel wat, mijn vriend vroeg er naar smile Ik was er nog niet zo mee bezig, wilde het rustig aan doen en hoefde er niet meteen een naam aan te hangen. Maar het was vanaf het begin duidelijk dat het een kwestie van tijd was dus had er geen moeite mee Wink
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: