Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer merkte jij dat je zwanger was en hoe merkte je dat?

+14
Mikki
Darius
Bruintje Beer
sheila123
Novalee
Blue flower
pantuf
VeryCherry
Susan
Amber-
Floor
blondje1313
Fearie
*Lookie*
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer merkte jij dat je zwanger was en hoe merkte je dat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer merkte jij dat je zwanger was en hoe merkte je dat?

Bericht  sheila123 vr 4 feb 2011 - 1:31

Alle 3 de keren niet echt kwaaltjes...wel een vaag gevoel in mijn buik. Moeilijk te omschrijven...en ja ik was overtijd...

Laatst aangepast door sheila123 op vr 4 feb 2011 - 1:49; in totaal 1 keer bewerkt
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer merkte jij dat je zwanger was en hoe merkte je dat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer merkte jij dat je zwanger was en hoe merkte je dat?

Bericht  Bruintje Beer vr 4 feb 2011 - 1:47

Ben 4x zwanger geweest. En bij alle 4 geen kwaaltjes. Misschien wat meer humeurig maar. Tja en was overtijd.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius vr 4 feb 2011 - 2:01

Bij de eerste allen door de test. Bij deze baby voelde ik al op dag 24 gespannen borsten en testte ik een dag later al positief.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan vr 4 feb 2011 - 2:05

Kruumel schreef:Mag je niet eerder omdat je de vorige keer een miskraam hebt gehad? Ik hoor dat wel eens dat ze dan de zwangerschap daarna eerder een echo maken.

Te vroeg heeft ook weer geen zin, ik denk wel dat ze wachten tot er in ieder geval een kloppend hartje te zien is. Het verschilt volgens mij ook per praktijk, soms doen ze eerst een termijnecho voor je je intake en je eerste controle hebt, soms doen ze het andersom. Bij de praktijk waar ik de tweede keer was, was het de gewoonte dat je pas met 11 a 12 weken een echo kreeg, omdat ik bloedverlies had mocht ik iets eerder, maar toen was ik ook al 9 weken zwanger, dus ook weer niet heel vroeg.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Mikki vr 4 feb 2011 - 2:14

De eerste keer had ik niks in de gaten, ik testte pas toen ik een week overtijd was.
De tweede keer wist ik het al voor ik kon testen, ik was meteen alweer zo misselijk, en dat heeft aangehouden tot de bevalling..

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 3:44

Achteraf besefte ik pas wat dingen.

- Ik was sneller misselijk, ik snoep vrij veel, en kan vrij veel hebben, nu ben en was ik na 3 snoepjes al misselijk.

- Ik had veel meer zin, normaal na mn eisprong was het wel gedaan met de zin in sex, dit keer niet.

Verder nergens last van behalve dat ik overtijd was, en daarbij dus een positieve test kreeg. Oja en ik had sneller honger, das nu weer wat minder.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 4 feb 2011 - 4:48

Ik was er al achter vlak voordat ik weer een stopweek van de pil zou hebben. Echt heel bizar!

Ik at dingen die ik anders niet wegkreeg, had bijvoorbeeld toch een trek in knakworsten :shock: En ik vroeg me ineens af hoe rauwe snijbonen smaken, toen ik die klaar wilde gaan maken. Dus maar even geproefd (normaal zou ik dat echt niet doen, blehg).Dat vond ik allemaal wel vreemd en daarnaast was ik ook erg moe. Maar het kwartje viel pas toen mijn broertje film kwam kijken bij mij en mijn eetgewoontes wel erg vreemd vond. Toen grapte hij dat ik vast wel zwanger zou zijn. Omdat ik me wel anders dan anders voelde heb ik er maar een testje tegenaan gegooid, want het liet me meteen niet meer los. Vette streep op de test, nog voor de stopweek!

Vervolgens maar langs de HA voor de zekerheid, die ging ook testen en daar was ie negatief.. Moest 3 dagen wachten en toen thuis weer een keer testen. Wat zat ik in onzekerheid zeg! Maar na 3 dagen binnen een paar seconden al een dikke tweede streep Very Happy Als ik dit alles niet gedaan had dan was ik er hooguit twee weken later ook wel achter geweest, vanaf dat moment tot week 20 ben ik kotsmisselijk geweest Rolling Eyes
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 8:17

Ik hield de datum in de gaten wanneer ik eigenlijk ongesteld moest worden en toen ik 3 dagen overtijd was heb ik een test gedaan. Ik was in die week wel echt extreem moe en had een soort van menstruatie buikpijn

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel vr 4 feb 2011 - 9:37

Toen ik een keer een dagdienst had en ik om 6.15 in mijn auto stapte werd ik me toch misselijk en smaakte m'n eten niet echt(ik at altijd in de auto als ik een dagdienst had). Verder had ik een raar gevoel in m'n buik. En m'n zwangerschapstest gaf aan dat ik zwanger was.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:42

Mijn borsten werden heel gevoelig, al voor het testen, daarom heb ik ook al met 3 weken en 5 dagen getest, omdat ik zelf al wel wist dat ik zwanger was. Bij mij kwam de misselijkheid 'pas' met een week of 5 en de vermoeidheid weet ik niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Ezzer vr 4 feb 2011 - 9:47

Ik had altijd rond m'n NOD regelmatig pijntjes die ik nu ook had. Zoals pijnlijke tepels, menstruatieachtige krampjes. Dus eigenlijk niet echt iets wat speciaal op een zwangerschap moest wijzen. Toen m'n menstruatie uitbleef natuurlijk wel.
Al was ik achteraf gezien de paar dagen voor m'n NOD erg moe. Dat is me toen niet speciaal opgevallen, bedacht het me later pas.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Printje vr 4 feb 2011 - 9:49

Ik had wat vage klachten, ik dacht zelf dat het van het 'ontpillen' kwam. Ik was pas net met de pil gestopt en dus meteen de eerste ronde al zwanger, kreeg last van cola (werd er misselijk van) was snel moe en wat ik zelf het vreemdste vond was dat ik een blousje dat ik speciaal gekocht had voor de klassenfoto van mijn klas niet meer goed dicht kreeg.
Ik deed eigenlijk een test om juist uit te sluiten dat ik zwanger was, kon niet geloven dat het al zo snel raak zou zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 9:54

Susan schreef:
Kruumel schreef:Mag je niet eerder omdat je de vorige keer een miskraam hebt gehad? Ik hoor dat wel eens dat ze dan de zwangerschap daarna eerder een echo maken.

Te vroeg heeft ook weer geen zin, ik denk wel dat ze wachten tot er in ieder geval een kloppend hartje te zien is. Het verschilt volgens mij ook per praktijk, soms doen ze eerst een termijnecho voor je je intake en je eerste controle hebt, soms doen ze het andersom. Bij de praktijk waar ik de tweede keer was, was het de gewoonte dat je pas met 11 a 12 weken een echo kreeg, omdat ik bloedverlies had mocht ik iets eerder, maar toen was ik ook al 9 weken zwanger, dus ook weer niet heel vroeg.

Ja, dit zeiden ze ook. Ik vertelde wat er was gebeurd, en ze vroeg door of ik weer bloedverlies etc had..maar nee! Dus toen zei ze, hoe rot dit ook klinkt. Je zal moeten afwachten.. Ze zei ook, als het misgaat, kan ik toch niets voor je doen..
Die eerlijkheid waardeer ik gewoon.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:49

Ik had het ook sneller warm trouwens.

Het was al wel door mn hoofd geschoten "zou ik toch..? Nee, kan niet, we hebben rond die periode geen sex gehad" Maar verrassing, toch wel!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 10:54

Bij beide was ik snel buiten adem...de trap op lopen was echt verschrikkelijk ook fietsen was not done! Dit was ook bij beide voordat ik 4 weken zwanger was...bij de 2e heb ik ook gezegd 1 week voor mijn nOD als ik niet zwanger ben dan weet ik het niet hoor, puur omdat ik na een trap op gelopen te zijn helemaal buiten adem was...Very Happy gelukkig zakte dit na 6 weken zwangerschap af, al was ik toen gewoon de hele dag door moe Very Happy

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* za 5 feb 2011 - 12:34

Even een dagje niet op het forum geweest en nu zie ik dat er zoveel reacties zijn gekomen. Leuk dat jullie gereageerd hebben, en wat een uiteenlopende verhalen! Grappig dat iedereen weer andere dingen merkt en voelt. Ik heb besloten maar gewoon te relaxen, niet te veel proberen na te denken en maar af te wachten want ik kan nog zoveel erover lezen, ik weet pas meer op het moment dat ik daadwerkelijk kan testen (rond de 14e).
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: