Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 21 van 24 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 21 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:24

Inge schreef:
Carmen_ schreef:
Zelda schreef:Er kwam de vorige keer ook ter sprake dat de Biechtjes achter de schermen werden besproken. Ik voel me sinds toen ook wel genaaid, vooral omdat iemand aangaf te weten welke biechtjes van mij waren. Dat is niet leuk om te horen, maar goed, les voor de volgende keer.
Dat zei Smikkell. Die is natuurlijk niet geloofwaardig. Zusje zei daarop dat er een enkel heftig geval was besproken.

Dus omdat smikkell het zegt is het niet waar? En wat zusje zegt is wel waar omdat het zusje is!
Smikkell spreekt hier zeker de waarheid

Idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June zo 28 okt 2012 - 1:02

Wat betreft MamaRosa die is vertrokken: zij gaf gisteren in het moderator topic aan alleen van haar account af te willen en ze zei dat ze gewoon terug wilde komen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Lady4 zo 28 okt 2012 - 1:58

Wel vreemd dat er nu niemand over lijkt te vallen dat burgemeester Nicky ook wel uit nieuwsgierigheid de personen achter de biechts uitzocht. Wat mij betreft met zo fout en ook een motie van wantrouwen waard.

Zijn er al knopen doorgehakt wat betreft een nieuw forum? Ik zie verschillende mensen die dit op zich willen nemen, maar daar lijkt niet echt op in te worden gegaan. Wat mij betreft komt er trouwens geen nieuw forum maar houden we deze.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Printje zo 28 okt 2012 - 2:06

Als je nu naar de poll kijkt is de meerderheid voor dit forum houden, lijkt mij ook de slimste oplossing.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 2:10

Printje schreef:Als je nu naar de poll kijkt is de meerderheid voor dit forum houden, lijkt mij ook de slimste oplossing.

Eens. Gewoon Nicky als Admin, 2 nieuwe mods erbij en klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Beachgirl zo 28 okt 2012 - 2:12

Bliss schreef:
Break Of Day schreef:Ik heb geloof ik weer heel wat gemist.. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Kan iemand mij een ultra korte samenvatting geven aub?

Yes please, heb ook geen idee waar het over gaat!

Ik ook niet!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burn zo 28 okt 2012 - 2:26

Beachgirl_24 schreef:
Bliss schreef:
Break Of Day schreef:Ik heb geloof ik weer heel wat gemist.. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Kan iemand mij een ultra korte samenvatting geven aub?

Yes please, heb ook geen idee waar het over gaat!

Ik ook niet!
Zijn al wel meerdere samenvattingen gegeven.. Smikkell en volgens mij Rood ook..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 2:28

Burn schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Bliss schreef:
Break Of Day schreef:Ik heb geloof ik weer heel wat gemist.. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Kan iemand mij een ultra korte samenvatting geven aub?

Yes please, heb ook geen idee waar het over gaat!

Ik ook niet!
Zijn al wel meerdere samenvattingen gegeven.. Smikkell en volgens mij Rood ook..
Volgens mij aan het begin van dit topic idd, dus gewoon even dit topic doorbladeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 2:31

Lady4 schreef:Wel vreemd dat er nu niemand over lijkt te vallen dat burgemeester Nicky ook wel uit nieuwsgierigheid de personen achter de biechts uitzocht. Wat mij betreft net zo fout en ook een motie van wantrouwen waard.

Ik vind dit ook zeker geen nette zet van Nicky. Zoiets hoor je naar mijn idee niet uit nieuwsgierigheid te doen. Mocht je het wel zo nodig willen doen, wees dan iig zo slim om het voor je te houden. Zo zou ieder persoon wel zijn of haar misstap hebben, maar ik zou wel graag een bestuur zien dat zo objectief mogelijk haar werk doet en dus handelt vanuit de belangen van het forum en zeker niet uit eigen belang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 2:33

Ik heb er bij het Biechttopic altijd wel rekening mee gehouden dat de mensen achter de schermen wel konden zien wie wie was en dat het dus niet helemaal honderd procent anoniem is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 2:39

Sommige gegeven opties voor nieuwe BM's zakt mijn broek echt van af laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 2:52

Megara schreef:
Lady4 schreef:Wel vreemd dat er nu niemand over lijkt te vallen dat burgemeester Nicky ook wel uit nieuwsgierigheid de personen achter de biechts uitzocht. Wat mij betreft net zo fout en ook een motie van wantrouwen waard.

Ik vind dit ook zeker geen nette zet van Nicky. Zoiets hoor je naar mijn idee niet uit nieuwsgierigheid te doen. Mocht je het wel zo nodig willen doen, wees dan iig zo slim om het voor je te houden. Zo zou ieder persoon wel zijn of haar misstap hebben, maar ik zou wel graag een bestuur zien dat zo objectief mogelijk haar werk doet en dus handelt vanuit de belangen van het forum en zeker niet uit eigen belang.
Ik heb er bewust voor gekozen om het gewoon te zeggen. Ik denk dat het merendeel hier wel weet dat je als je die mogelijk hebt je zoiets makkelijk eens kan doen. We zijn mensen, een nieuwsgierig volk. Ik wil juist proberen om open transparant te zijn en met mijn billen bloot te gaan. Vandaar dat ik maar gewoon zeg dat ik weleens kijk ja. Dan kunnen we dat probleem niet ontwikkelen dat ik achterbaks ben of wat dan ook omdat ik weleens gekeken hebt naar de personen achter de biechtjes.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Pompoen zo 28 okt 2012 - 2:58

Susan schreef:Ik heb er bij het Biechttopic altijd wel rekening mee gehouden dat de mensen achter de schermen wel konden zien wie wie was en dat het dus niet helemaal honderd procent anoniem is.

Ik ook, het ging mij er meer om dat niet het gros van de mensen het wist en ik ging er ook wel vanuit dat de moderators hun mond er wel over zouden houden naar anderen toe.

Ik val er niet over dat Nicky er naar gekeken heeft omdat ik dat dus al wist dat het gebeurde en ook verwachte. Ik heb er geen moeite mee en dat had ik al niet. Het is wat anders als die informatie misbruikt zou worden.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 3:02

Pompoen schreef:
Susan schreef:Ik heb er bij het Biechttopic altijd wel rekening mee gehouden dat de mensen achter de schermen wel konden zien wie wie was en dat het dus niet helemaal honderd procent anoniem is.

Ik ook, het ging mij er meer om dat niet het gros van de mensen het wist en ik ging er ook wel vanuit dat de moderators hun mond er wel over zouden houden naar anderen toe.

Ik val er niet over dat Nicky er naar gekeken heeft omdat ik dat dus al wist dat het gebeurde en ook verwachte. Ik heb er geen moeite mee en dat had ik al niet. Het is wat anders als die informatie misbruikt zou worden.

Eens, ik heb er geen moeite mee dat er gekeken is. Ik heb er moeite mee dat het doorgespeeld is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Bubbelicious zo 28 okt 2012 - 3:07

Goh, het zijn wel altijd dezelfde mensen in relletjes. Alleen jammer dat er nu ook 'andere' forummers gedupeerd worden. Wel of geen nieuw forum? Laat dit forum lekker voor de mensen die hier wel graag blijven komen. En zet een nieuwe op voor de mensen die weg willen, omdat er vertrouwelijke informatie is doorgelekt. Als je iets niet bekend wil maken, zet het dan niet op internet!! Foto's uitwisselen? Doe dat lekker via de mail. Wil je het prive houden, voeg dan geen vrienden toe op facebook die je niet kent, of waarvan je nooit zou willen dat ze foto's van je kunnen zien. Hou het dan lekker klein. Of deal met het feit dat je foto's door meerdere mensen gezien kunnen worden. En ja, dat kan ook negatief zijn, en deze kunnen doorgestuurd worden. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat niet weet, dat je als iets op internet zet dat dit 'prive' kan blijven. Zet het dan niet op internet! Scherm je Facebook af, en voeg geen leden van het forum toe.

Roddelen blijft, met of zonder nieuw forum. Dat er nieuwe of meer burgemeesters bij moeten, ok.....Maar ik ben heel dankbaar om het feit dat dit forum door iemand is opgezet die er ontzettend veel tijd in heeft gestoken. Anders was er waarschijnlijk niets geweest. Ik snap niets van deze hele rel. En inderdaad, zoals eerder gezegd, als er over 2 jaar weer een rel ontstaat, moeten we dan weer over naar een nieuw forum? Waar ook weer mensen zijn die voor in de rij staan om admi, burgemeester te worden? Of iemand die wel even een nieuw forum opzet?? Want dat is erg opvallend. We hebben niet eens een nieuw forum, en er zijn al mensen die roepen dat ze admin of burgemeester willen worden :S Als het daar om te doen is, zeg dat dan gewoon eerlijk.

En nee, ik heb geen contact met wie dan ook op dit forum. Ik ken Zusje niet, ik ken de burgemeesters niet. Voor ik dat straks voor mijn voeten gegooid krijg. Ik ben het gewoon niet eens met de gang van zaken hoe dat nu gaat. Andere forummers hebben ook wat te zeggen of dit forum blijft of niet. Plus, de poll zegt al genoeg!
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 3:11

Zo, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Monte zo 28 okt 2012 - 3:16

Ik ben het helemaal met je eens bubbelicious, voor mij hoeft er ook niets te veranderen. Je kiest er nog altojd zelf voor wat je op internet plaatst.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 3:21

Natuurlijk kies je daar zelf voor, en misschien ben je wel te goed van vertrouwen om te denken dat niemand daarmee aan de haal gaat, maar ik vind het de omgekeerde wereld om net te doen alsof iemand die op een verkeerde manier met dat soort informatie omgaat niks te verwijten valt. Al liggen andermans foto's en de privéberichten voor het oprapen, dan nog is het je eigen keuze en je eigen verantwoordelijkheid wat je daarmee doet. Ik vind die hele houding van 'niet zeiken, je hebt het er zelf opgezet' echt heel raar en onaardig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 3:21

Maar... ik zie nu keer op keer de opmerking voorbij komen dat een nieuw forum roddelen heus niet tegen gaat en dat de rotte appels heus wel mee gaan verhuizen, en de discussies en rellen ook op een nieuw forum heus wel zullen blijven. Maar wie zegt dat dat de doorslaggevende reden voor een nieuw forum is? Denken jullie dan echt dat degenen die vóór een nieuw forum stemmen, in een idealistische wereld leven en denken dat dat nieuwe forum een groot, roze en vredelievend knuffelparadijs wordt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 3:24

Maple schreef:Maar... ik zie nu keer op keer de opmerking voorbij komen dat een nieuw forum roddelen heus niet tegen gaat en dat de rotte appels heus wel mee gaan verhuizen, en de discussies en rellen ook op een nieuw forum heus wel zullen blijven. Maar wie zegt dat dat de doorslaggevende reden voor een nieuw forum is? Denken jullie dan echt dat degenen die vóór een nieuw forum stemmen, in een idealistische wereld leven en denken dat dat nieuwe forum een groot, roze en vredelievend knuffelparadijs wordt?

Ja, ook dat.

Verder lijkt het me gewoon een kwestie van 'de meeste stemmen gelden', vooralsnog lijkt het erop dat het oude forum blijft, maar als er een nieuw forum zou komen vind ik het zwaar overdreven om het te hebben over anderen die gedupeerd worden. Zoveel fora worden zo nu en dan veranderd en vernieuwd, maar dan ben je toch niet gedupeerd?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 3:26

Maar als iemand een nieuw forum wil openen staat die persoon er toch vrij in? En de forumsters die mee willen moeten dat ook zeker doen.
Toentertijd met het noforum hebben een aantal mensen ervoor gekozen om weg te gaan en een deel is hier gebleven en een ander deel kwam op beide fora.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Monte zo 28 okt 2012 - 3:28

Maple schreef:Maar... ik zie nu keer op keer de opmerking voorbij komen dat een nieuw forum roddelen heus niet tegen gaat en dat de rotte appels heus wel mee gaan verhuizen, en de discussies en rellen ook op een nieuw forum heus wel zullen blijven. Maar wie zegt dat dat de doorslaggevende reden voor een nieuw forum is? Denken jullie dan echt dat degenen die vóór een nieuw forum stemmen, in een idealistische wereld leven en denken dat dat nieuwe forum een groot, roze en vredelievend knuffelparadijs wordt?
Wat is dan de reden? En waarom kan dat niet op dit forum(met wat aanpassingen)?

Ik ben opzich niet tegen een nieuw forum, maar ik ben bang dat het forum hierdoor doodbloedt en verdwijnt. Dat zou ik vreselijk zonde vinden.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Bubbelicious zo 28 okt 2012 - 3:29

Susan schreef:Zo, ben je met je verkeerde been uit bed gestapt?

Haha nee hoor, helemaal niet Very Happy

Vind het soms alleen zo tenenkrommend Neutral Al die rellen van de laatste tijd, en de sfeer. Vind het gewoon heel erg jammer.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 3:30

Bubbelicious schreef:

Haha nee hoor, helemaal niet Very Happy

Vind het soms alleen zo tenenkrommend Neutral Al die rellen van de laatste tijd, en de sfeer. Vind het gewoon heel erg jammer.

Dat is ook niet leuk nee, dat klopt. Ik heb wel het idee dat het steeds maar terug blijft komen, onderhand is er bijna twee-wekelijks wel weer een rel waar dezelfde oude koeien uit de sloot worden gehaald.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Antibes zo 28 okt 2012 - 3:32

Reva schreef:Sommige gegeven opties voor nieuwe BM's zakt mijn broek echt van af laughcry

Wie zou jij wel als moderator willen zien dan? Volgens mij mag je prima meedenken hoor.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 21 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 21 van 24 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum