Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 12 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 12 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:31

Rood schreef:
Smikkell schreef:Oude koe? Het gaat over gister en past prima in de samenvatting. Jij liet dat deel even weg in jouw samenvatting.
Ik liet geen deel weg. Jij wilt graag alle details aangaande jou en Marin vermelden. Ik weet goed hoe ik moet samenvatten, dat is m'n werk.

Het gaat mij erom dat we hier proberen verbindend bezig te zijn, en dat jij dat saboteert. Elke keer net even dat vingertje naar een ander. Wanneer neem je verantwoordelijkheid voor jouw aandeel in het geheel en ga je constructief meedoen?
Tuurlijk, jij liet geen deel weg Een nieuw forum? - Pagina 12 394967 Je samenvatting gaat over de laatste paar pagina's en de hele aanleiding ontbreekt. Ik vind de aanleiding nogal belangrijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:35

Smikkell schreef:Tuurlijk, jij liet geen deel weg. Je samenvatting gaat over de laatste paar pagina's en de hele aanleiding ontbreekt. Ik vind de aanleiding nogal belangrijk.
Ik kan nu niet meer controleren hoe het precies zit en of ik een fout heb gemaakt, dat is jammer. Natuurlijk is een aanleiding belangrijk, maar dit was een korte samenvatting. Daarin heb ik de belangrijkste punten van de vete genoemd. Wat mij betreft vul je dat aan met de aanleiding, maar wat mij stoort is jouw gebrek aan zelfreflectie daarin. Wat levert het jou en ons nu op als je niet zegt dat óók jij fouten hebt gemaakt? Kom op, wees een Smik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Marin za 27 okt 2012 - 2:35

Smikkell ik ga er niet over door, kan jij zo volwassen zijn dat ook te doen. Dat heeft toch echt helemaal geen meerwaarde t weer op te rakelen. Ik ben net blij dat t vorige topic eindelijk weg is ivm die dingen die er op stonden. Dus laat het gaan en richt je liever op een oplossing die hier met z'n allen bedacht wordt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:36

Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:39

Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent

Mijn God, als je de wijze ziel wil uithangen, zeg dan ook eens iets vernieuwends in plaats van het ene cliché na het andere. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:39

Youandi, daar ga je nu natuurlijk de fout in. Het forum is leven. Een nieuw forum? - Pagina 12 3079029344

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:40

Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent
Kijk, als de Admin zelf al onder de rotte appels valt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:40

Charlie! Ik miste je al. Zeg alstublieft iets wijs, I need it.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:40

Charlie schreef:
Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent

Mijn God, als je de wijze ziel wil uithangen, zeg dan ook eens iets vernieuwends in plaats van het ene cliché na het andere. Een nieuw forum? - Pagina 12 394967

Neem het voortouw, zou ik zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:42

Smikkell schreef:
Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent
Kijk, als de Admin zelf al onder de rotte appels valt.

Dus daarom: zelfde forum, nieuwe admin? Volgens mij is dat de kortste weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:42

Youandi schreef:
Charlie schreef:
Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent

Mijn God, als je de wijze ziel wil uithangen, zeg dan ook eens iets vernieuwends in plaats van het ene cliché na het andere. Een nieuw forum? - Pagina 12 394967

Neem het voortouw, zou ik zeggen.

Ik heb, in tegenstelling tot jou, niet die behoefte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  June za 27 okt 2012 - 2:43

Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent

Rood voegt iets toe en noemt concrete voorbeelden. Jij stapt binnen en zegt alleen dat 'sommige mensen' boven een beerput moeten gaan hangen. Je voegt niets toe, je gooit er alleen even een opmerking in.

En hier laat ik het bij tegen jou.

Ik snap dat Smikkell de aanleiding wel belangrijk vond, maar ik begrijp ook dat Rood ervoor koos om hem even weg te laten. Als we nu dingen op willen lossen, moeten we dat gedoe over Marin van gisteren even laten zitten. Dat staat er wat mij betreft ook redelijk los van nu.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:43

Youandi schreef:
Smikkell schreef:
Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent
Kijk, als de Admin zelf al onder de rotte appels valt.

Dus daarom: zelfde forum, nieuwe admin? Volgens mij is dat de kortste weg.
Ik ben voor. Nieuwe mods mogen van mij ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:44

Charlie schreef:
Youandi schreef:
Charlie schreef:
Youandi schreef:Susan, waar blijft je reactie jegens Rood dan?

Anyway, ik ben dus niet de enige die het opvalt.

Ik denk echt niet dat een nieuw forum iets oplost. De rotte appels blijven er toch. Rotte appels = forumsters die buiten het forum om roddelen, foto's en andere informatie op hun pc opslaan en andere zaken die als bijna ziekelijk te beschrijven zijn.

Het forum is niet het leven! silent

Mijn God, als je de wijze ziel wil uithangen, zeg dan ook eens iets vernieuwends in plaats van het ene cliché na het andere. Een nieuw forum? - Pagina 12 394967

Neem het voortouw, zou ik zeggen.

Ik heb, in tegenstelling tot jou, niet die behoefte.

Ik gelukkig ook niet. Ik voel me ook geen wijze ziel. Kennelijk zie jij dat zo. Mag ik niet meepraten in dit topic dan? Wat maakt een cliché meer of minder nu uit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:45

Nouja, wat June zegt dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:46

Lieve Heer, wilt U alstublieft zorgen dat mijn lieve medeforummers niet meer dan één quote in hun post zetten? U weet hoe erg ik dan zin krijg om iedereen in elkaar te rammen. Amen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:47

June schreef:Ik snap dat Smikkell de aanleiding wel belangrijk vond, maar ik begrijp ook dat Rood ervoor koos om hem even weg te laten. Als we nu dingen op willen lossen, moeten we dat gedoe over Marin van gisteren even laten zitten. Dat staat er wat mij betreft ook redelijk los van nu.
Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burn za 27 okt 2012 - 2:51

Rood schreef:Lieve Heer, wilt U alstublieft zorgen dat mijn lieve medeforummers niet meer dan één quote in hun post zetten? U weet hoe erg ik dan zin krijg om iedereen in elkaar te rammen. Amen.
lol!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 3:14

Mijn gebeden zijn iig deels wel verhoord :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  luisa za 27 okt 2012 - 3:15

Ook mijn inbreng dan maar.

Ik denk niet dat een nieuw forum de boel zal veranderen. Ja, in de beginperiode misschien. Maar zijn het niet de mensen die dit forum maken? Niet de moderaters, maar gewoon iedereen die hier post. Die veranderen echt niet hoor door een nieuw forum. Zoals ik nu begrijp gebeurt er erg veel achter de schermen. Nou, dat iemand foto's van forummers opslaat en vervolgens om wat voor reden dan ook naar weet ik veel wie stuurt. Zal dat stoppen met een nieuw forum? Ik zou niet weten waarom dat zal veranderen. (Overigens wil ik daar nog wel over kwijt dat ik het echt enorm triest vind dat dit dus kennelijk gebeurt. En of de ontvanger en dan wat mee doet lijkt me het minst belangrijk. Echt hoor, je bent toch niet goed wijs als je andermans foto's doorstuurt? Daar komt ie weer, maar dan heb je m.i. echt geen eigen leven.
Gelukkig heb ik nog nooit foto's geplaatst. Ik zat er nog wel aan te denken om wat actiever te worden en ook wat persoonlijker en misschien meetingen ofzo, maar daar stap ik maar weer van af)

Ik snap wel dat de roep om een nieuwe administrator groot is omdat er teveel met prive info is gebeurd. Aan de andere kant is zusje kennelijk niet meer on speaking terms met iemand hier van het forum dus denk ik niet dat ze nog dingen zal doorspelen. Maar goed, een nieuwe admi is denk ik geen verkeerd idee. Over de moderators heb ik geen mening, ik heb iig niks tegen hen. Misschien een idee om er een paar extra moderators bij te zetten zodat er sneller ingegrepen kan worden.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Pompoen za 27 okt 2012 - 3:15

Rood schreef:Lieve Heer, wilt U alstublieft zorgen dat mijn lieve medeforummers niet meer dan één quote in hun post zetten? U weet hoe erg ik dan zin krijg om iedereen in elkaar te rammen. Amen.

Er zou een functie op het forum moeten komen waarbij dat gewoon niet meer kan en waarbij je automatisch alleen een ongequote bericht kunt quoten...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 3:45

тыквашка schreef:
Rood schreef:Lieve Heer, wilt U alstublieft zorgen dat mijn lieve medeforummers niet meer dan één quote in hun post zetten? U weet hoe erg ik dan zin krijg om iedereen in elkaar te rammen. Amen.

Er zou een functie op het forum moeten komen waarbij dat gewoon niet meer kan en waarbij je automatisch alleen een ongequote bericht kunt quoten...
Dat is bij Viva wel zo, maar goed, ik zit nu op mijn telefoon, dan is het een karwei om een quote in een quote te geleden. Één zo'n quotehaakje teveel en er klopt niks meer van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Mamsie za 27 okt 2012 - 3:51

Sapperdeflap! Ik heb geen idee waar het allemaal over gaat! Waarom doen jullie die dingen wanneer ik zwaar moet studeren.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Pompoen za 27 okt 2012 - 3:57

Susan schreef:Dat is bij Viva wel zo, maar goed, ik zit nu op mijn telefoon, dan is het een karwei om een quote in een quote te geleden. Één zo'n quotehaakje teveel en er klopt niks meer van.

Nee dat zou dan automatisch moeten gaan, dus je klikt op quote en hij quote alleen het laatste bericht dat nog ongequote was. Want wanneer ik op mijn telefoon of ipad zit te pielen dan krijg ik dat idd ook allemaal niet zo makkelijk voor elkaar. Alleen forum ik meestal op mijn mac, dus geen last van, ik haal bijna standaard al die quotes er dus uit.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Lady4 za 27 okt 2012 - 4:06

SuperGrover schreef:
June schreef:
SuperGrover schreef:Maar foto's in privéberichten sturen, bedoelen jullie dan andermans foto's? Ik heb namelijk wel een aantal keer foto's gestuurd naar mensen in privéberichten, omdat ik ze niet openbaar op het forum wil. Dat lijkt me acceptabel toch?

Gisterenavond kwam naar voren dat van verschillende mensen foto's van Facebook en het forum werden geplukt en privé doorgestuurd werden met een negatieve lading. Hier kun je alleen nooit controle op uitoefenen natuurlijk.
Oké, dus dat de foto's van andere mensen via privéberichten belachelijk werden gemaakt? Nee dat is inderdaad onaardig.

Dat is in mijn ogen gewoon zielig. Get a life, in plaats van roddelen over anderen om jezelf beter te voelen. Verder mag dit forum van mij gewoon blijven.

silent


Laatst aangepast door Lady4 op za 27 okt 2012 - 4:06; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 12 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 24 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum