Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 20 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 20 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 21:55

Ibbeltje schreef:Niet als het over gezet gaat worden naar een .nl wat de vriend van Nicky dan misschien wel wilde doen.

Dat kan alleen met een nieuw forum, dan kan je niet het huidige forum behouden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 21:56

AngelNyn schreef:
Ibbeltje schreef:Niet als het over gezet gaat worden naar een .nl wat de vriend van Nicky dan misschien wel wilde doen.

Dat kan alleen met een nieuw forum, dan kan je niet het huidige forum behouden.


Geen idee hoe dat werk of je iets mee kan nemen of zo?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  TukTuk za 27 okt 2012 - 21:57

Ibbeltje schreef:
AngelNyn schreef:
Ibbeltje schreef:Niet als het over gezet gaat worden naar een .nl wat de vriend van Nicky dan misschien wel wilde doen.

Dat kan alleen met een nieuw forum, dan kan je niet het huidige forum behouden.


Geen idee hoe dat werk of je iets mee kan nemen of zo?

Nee want dit is van actieforum.com. Je kan hooguit doorlinken via een .nl adres, maar dan nog blijft dit forum op naam van Zusje staan.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 21:58

Oke ja dan wordt het een nieuw forum als het .nl wordt en is het ook klaar :P
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Bacio za 27 okt 2012 - 21:59

Sayuri schreef:Ik heb het wel gevolgd en ik vind de reacties ook overdreven. Ik heb persoonlijke vetes gelezen en wat openbaringen over rare praktijken, zoals foto's opslaan en doorsturen. Dat ga je echt niet voorkomen of oplossen met een "nieuw" forum. En strengere regels, daar kan ik me ook niks bij voorstellen. Elke keer als er een "ruzie" is, een slotje of een ban? Ik weet nu al dat er dan altijd mensen zullen zeggen dat het maar flauw is, dat er censuur toegepast wordt, dat het toch geen kleuterklas is waarbij mensen hun mond gesnoerd wordt, etc.

Admins/moderators kunnen het toch nooit goed doen en ik vind dat gewoon sneu voor ze. Ik ben in ieder geval tevreden met het werk dat ze nu doen. Wees gewoon bewust van wat je op internet plaatst en wat betreft persoonlijke info van anderen, mensen moeten gewoon beseffen dat ook al staat het op internet, dat dat niet betekent dat het publieke eigendom wordt en dat je er dus alles mee kan doen wat je wilt.

Hier ben ik het mee eens. Wat ik heb gelezen, dacht ik meer bij "trek het je niet zo aan". Het zegt meer over de mensen die aanvallen, dan degeene die wordt aangevallen. Je moet er wel bij stil blijven staan dat deze mensen je vrienden niet zijn en dat ze dit nooit recht in je gezicht hadden durven zeggen, alleen durven typen.

Dat met foto's opslaan heb ik ook gelezen, maar ik dacht dat dat al langer algemeen bekend was.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Tiana za 27 okt 2012 - 21:59

Wat ook een mogelijkheid zou kunnen zijn, is dat admin de inloggegevens bijv. aan BM Nicky doorgeeft. Dan heeft zij in ieder geval admin-rechten. Ook kan dan evt. het wachtwoord gewijzigd worden, zodat Zusje ook echt afstand kan nemen van het forum.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 22:00

Stylegirl schreef:Wat ook een mogelijkheid zou kunnen zijn, is dat admin de inloggegevens bijv. aan BM Nicky doorgeeft. Dan heeft zij in ieder geval admin-rechten. Ook kan dan evt. het wachtwoord gewijzigd worden, zodat Zusje ook echt afstand kan nemen van het forum.


Zal dat ook niet gebeuren? Want Zusje wilde er verder toch niks meer mee?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Parisienne za 27 okt 2012 - 22:02

Ibbeltje schreef:
Parisienne schreef:Ook ik start liever met een nieuw forum. Ik ben het vertrouwen in de Admin/Zusje ook kwijt. Jammer.

Ja maar zij is nu weg. DUs diie is geen admin meer.
Weet ik, maar toch zal zij aan dit huidige forum op de een op andere manier gelinkt blijven. Daarom ben ik voor een drastische verandering. Of een nieuw forum of een opschoning van deze (en dus niks meer gelinkt aan Zusje)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:03

Er kwam de vorige keer ook ter sprake dat de Biechtjes achter de schermen werden besproken. Ik voel me sinds toen ook wel genaaid, vooral omdat iemand aangaf te weten welke biechtjes van mij waren. Dat is niet leuk om te horen, maar goed, les voor de volgende keer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Carmen_ za 27 okt 2012 - 22:26

Zelda schreef:Er kwam de vorige keer ook ter sprake dat de Biechtjes achter de schermen werden besproken. Ik voel me sinds toen ook wel genaaid, vooral omdat iemand aangaf te weten welke biechtjes van mij waren. Dat is niet leuk om te horen, maar goed, les voor de volgende keer.
Dat zei Smikkell. Die is natuurlijk niet geloofwaardig. Zusje zei daarop dat er een enkel heftig geval was besproken.

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Blair za 27 okt 2012 - 22:29

Carmen_ schreef:
Zelda schreef:Er kwam de vorige keer ook ter sprake dat de Biechtjes achter de schermen werden besproken. Ik voel me sinds toen ook wel genaaid, vooral omdat iemand aangaf te weten welke biechtjes van mij waren. Dat is niet leuk om te horen, maar goed, les voor de volgende keer.
Dat zei Smikkell. Die is natuurlijk niet geloofwaardig. Zusje zei daarop dat er een enkel heftig geval was besproken.

Volgens mij was dat niet alleen Smikkell? Buiten dat kon niemand anders dan Zelda weten welke biechtjes van haar waren. Dus wat dat betreft geloof ik wel in Smikkell. Zusje heeft wel meer ontkent, ze waren beiden fout, niet alleen Smikkell.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:32

Babydoll schreef:
Carmen_ schreef:
Zelda schreef:Er kwam de vorige keer ook ter sprake dat de Biechtjes achter de schermen werden besproken. Ik voel me sinds toen ook wel genaaid, vooral omdat iemand aangaf te weten welke biechtjes van mij waren. Dat is niet leuk om te horen, maar goed, les voor de volgende keer.
Dat zei Smikkell. Die is natuurlijk niet geloofwaardig. Zusje zei daarop dat er een enkel heftig geval was besproken.

Volgens mij was dat niet alleen Smikkell? Buiten dat kon niemand anders dan Zelda weten welke biechtjes van haar waren. Dus wat dat betreft geloof ik wel in Smikkell. Zusje heeft wel meer ontkent, ze waren beiden fout, niet alleen Smikkell.
Ja bah, ik vond dat toen echt naar, en nu nog steeds, dat bepaalde mensen info van mij hebben (ook wel redelijk 'heftig') waarvan ik het op dat moment echt kwijt moest ergens, maar dat in real life niet kon. Misschien naïef van mij om te denken dat niemand kan zien wie er achter de Biechtjes zit, maar als je zo in de put zit als ik op dat moment, dan denk je daar niet zo aan.

Stom achteraf, dat wel, maar mijn vertrouwen is in ieder geval ook beschaamd, door wie dat ook aan Smikkell heeft doorgespeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:36

Ik was er wel van op de hoogte dat men dmv IP-adressen kon zien wie wie is, maar ik verwachtte wel dat daar discreet mee om werd gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 22:36

Ik heb ook van Reva en Smikkell dingen over mijzelf gehoord die zij van Zusje doorgespeeld hebben gekregen. Dus ik geloof ook echt wel dat Zusje erg fout zat. Maar goed, die discussie is toch in principe al lang gevoerd en afgesloten?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:38

Caroline. schreef:Ik heb ook van Reva en Smikkell dingen over mijzelf gehoord die zij van Zusje doorgespeeld hebben gekregen. Dus ik geloof ook echt wel dat Zusje erg fout zat. Maar goed, die discussie is toch in principe al lang gevoerd en afgesloten?
Ja dat is al besproken inderdaad, maar ik wilde dit nog wel even kwijt, dat het mij nog wel dwarszit en dat ik (en anderen met mij) niet zo gauw meer iets anoniem zullen posten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Bolleke za 27 okt 2012 - 22:39

Als er een nieuw forum komt ga ik niet meer mee, dan houdt mijn forumperiode op. Ik vind het de laatste tijd hier ook al minder leuk, door alle rellen en dat er blijkbaar prive informatie word doorgespeeld. En ik kom hier ook al minder de laatste tijd dus ik zal dan niet mee gaan.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Parisienne za 27 okt 2012 - 22:39

Maple schreef:Ik was er wel van op de hoogte dat men dmv IP-adressen kon zien wie wie is, maar ik verwachtte wel dat daar discreet mee om werd gegaan.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat de admin en de mods echt elk IP-adres gaan vergelijken. Ze hebben het al druk genoeg met het forum, waarom zouden ze dat doen? Ik had daar ook eigenlijk geen enkel moment bij stilgestaan. Daarom is het vertrouwen zo geschaad bij de meesten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:42

Parisienne schreef:
Maple schreef:Ik was er wel van op de hoogte dat men dmv IP-adressen kon zien wie wie is, maar ik verwachtte wel dat daar discreet mee om werd gegaan.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat de admin en de mods echt elk IP-adres gaan vergelijken. Ze hebben het al druk genoeg met het forum, waarom zouden ze dat doen? Ik had daar ook eigenlijk geen enkel moment bij stilgestaan. Daarom is het vertrouwen zo geschaad bij de meesten.
Ik denk dat je dat IP-adressen vergelijken toch wel houdt, zéker bij de biechtjes die aangaven zwanger te zijn of de heftige biechten, dat is denk ik een soort natuurlijke nieuwsgierigheid die je niet altijd tegen kunt gaan. De één is daarin nieuwsgieriger dan een ander. Wat je er vervolgens mee doet is een tweede.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Elliot za 27 okt 2012 - 22:45

Zelda schreef:
Caroline. schreef:Ik heb ook van Reva en Smikkell dingen over mijzelf gehoord die zij van Zusje doorgespeeld hebben gekregen. Dus ik geloof ook echt wel dat Zusje erg fout zat. Maar goed, die discussie is toch in principe al lang gevoerd en afgesloten?
Ja dat is al besproken inderdaad, maar ik wilde dit nog wel even kwijt, dat het mij nog wel dwarszit en dat ik (en anderen met mij) niet zo gauw meer iets anoniem zullen posten.

Dat begrijp ik wel hoor, ik zit er zelf ook best wel mee (heb Reva en Smikkel én Admin hier al over gePMd maar krijg geen reactie).
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:46

Maple schreef:
Parisienne schreef:
Maple schreef:Ik was er wel van op de hoogte dat men dmv IP-adressen kon zien wie wie is, maar ik verwachtte wel dat daar discreet mee om werd gegaan.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat de admin en de mods echt elk IP-adres gaan vergelijken. Ze hebben het al druk genoeg met het forum, waarom zouden ze dat doen? Ik had daar ook eigenlijk geen enkel moment bij stilgestaan. Daarom is het vertrouwen zo geschaad bij de meesten.
Ik denk dat je dat IP-adressen vergelijken toch wel houdt, zéker bij de biechtjes die aangaven zwanger te zijn of de heftige biechten, dat is denk ik een soort natuurlijke nieuwsgierigheid die je niet altijd tegen kunt gaan. De één is daarin nieuwsgieriger dan een ander. Wat je er vervolgens mee doet is een tweede.
Oh dat snap ik ook wel hoor, maar hou het dan in ieder geval vóór je, zodat het niet uitlekt. Als je toch niet je nieuwsgierigheid kan bedwingen...
Ik heb trouwens géén idee wie er informatie doorgespeeld heeft, het zou goed Zusje geweest kunnen zijn, dat weet ik dus niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky za 27 okt 2012 - 22:47

Maple schreef:
Parisienne schreef:
Maple schreef:Ik was er wel van op de hoogte dat men dmv IP-adressen kon zien wie wie is, maar ik verwachtte wel dat daar discreet mee om werd gegaan.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat de admin en de mods echt elk IP-adres gaan vergelijken. Ze hebben het al druk genoeg met het forum, waarom zouden ze dat doen? Ik had daar ook eigenlijk geen enkel moment bij stilgestaan. Daarom is het vertrouwen zo geschaad bij de meesten.
Ik denk dat je dat IP-adressen vergelijken toch wel houdt, zéker bij de biechtjes die aangaven zwanger te zijn of de heftige biechten, dat is denk ik een soort natuurlijke nieuwsgierigheid die je niet altijd tegen kunt gaan. De één is daarin nieuwsgieriger dan een ander. Wat je er vervolgens mee doet is een tweede.

Exact. Het is niet zo dat ik bij elk topic, bij elk persoon IP adressen ga controleren. Dan heb ik echt geen leven en daar heb ik ook zeker geen tijd voor. Maar ik heb ook zeker weleens gekeken wie er achter een biechtje schuil gaat, en dan vooral de zwangere biechtjes. Maar ook daar geldt weer voor, ik heb niet elk persoon bekeken. En vaak onthou ik het omdat er vaak redelijk veel biechtjes in een periode waren.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 22:48

Kijk, dat de IP adressen zijn te checken is tot daar aan toe.
Dat kun nu eenmaal op elk forum en is ook nodig want anders kunnen er ook geen IP bannen komen.
Maar dat er nagekeken is ten tijde van het biecht-account wie er achter het biechtje zat dat kan natuurlijk echt niet.
Dat is gewoon het vertrouwen schaden van de mensen die dit uiteindelijk wel tot het forum hebben gemaakt zoals het nu is.
(Nou ja, of op dit moment niet meer is...)

Dit forum beheren is nog altijd op vrijwillige basis maar ondanks dat je geen contract hebt moet je wel weten wat je wel en niet kunt doen. En wat je dus niet kunt doen is mensen voortrekken (wat gebeurde met de vorige rel toen dat andere forum is opgericht), informatie over mensen doorspelen en IP adressen checken terwijl dat niet nodig is.
Dat ernstige zaken onder een Admin en Moderators (Burgemeesters in dit geval) worden besproken is mijn inziens normaal.
Als iemand met plannen rondloopt om zelfmoord te plegen vind ik het alleen maar prima dat ze daar op in willen springen.
Maar dat dat soort info aan de normale huis-tuin en keuken forumster verteld wordt gaat echt veel en veel te ver waardoor je dus problemen krijgt zoals die er nu een paar keer geweest zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Inge zo 28 okt 2012 - 0:04

Carmen_ schreef:
Zelda schreef:Er kwam de vorige keer ook ter sprake dat de Biechtjes achter de schermen werden besproken. Ik voel me sinds toen ook wel genaaid, vooral omdat iemand aangaf te weten welke biechtjes van mij waren. Dat is niet leuk om te horen, maar goed, les voor de volgende keer.
Dat zei Smikkell. Die is natuurlijk niet geloofwaardig. Zusje zei daarop dat er een enkel heftig geval was besproken.

Dus omdat smikkell het zegt is het niet waar? En wat zusje zegt is wel waar omdat het zusje is!
Smikkell spreekt hier zeker de waarheid
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Parisienne zo 28 okt 2012 - 0:08

Burgemeester Nicky schreef:
Maple schreef:
Parisienne schreef:
Maple schreef:Ik was er wel van op de hoogte dat men dmv IP-adressen kon zien wie wie is, maar ik verwachtte wel dat daar discreet mee om werd gegaan.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet gedacht had dat de admin en de mods echt elk IP-adres gaan vergelijken. Ze hebben het al druk genoeg met het forum, waarom zouden ze dat doen? Ik had daar ook eigenlijk geen enkel moment bij stilgestaan. Daarom is het vertrouwen zo geschaad bij de meesten.
Ik denk dat je dat IP-adressen vergelijken toch wel houdt, zéker bij de biechtjes die aangaven zwanger te zijn of de heftige biechten, dat is denk ik een soort natuurlijke nieuwsgierigheid die je niet altijd tegen kunt gaan. De één is daarin nieuwsgieriger dan een ander. Wat je er vervolgens mee doet is een tweede.

Exact. Het is niet zo dat ik bij elk topic, bij elk persoon IP adressen ga controleren. Dan heb ik echt geen leven en daar heb ik ook zeker geen tijd voor. Maar ik heb ook zeker weleens gekeken wie er achter een biechtje schuil gaat, en dan vooral de zwangere biechtjes. Maar ook daar geldt weer voor, ik heb niet elk persoon bekeken. En vaak onthou ik het omdat er vaak redelijk veel biechtjes in een periode waren.
Ik snap inderdaad wel dat er toch een bepaalde nieuwsgierigheid is, dat kun je ook niet tegenhouden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 0:10

Inge schreef:
Carmen_ schreef:
Zelda schreef:Er kwam de vorige keer ook ter sprake dat de Biechtjes achter de schermen werden besproken. Ik voel me sinds toen ook wel genaaid, vooral omdat iemand aangaf te weten welke biechtjes van mij waren. Dat is niet leuk om te horen, maar goed, les voor de volgende keer.
Dat zei Smikkell. Die is natuurlijk niet geloofwaardig. Zusje zei daarop dat er een enkel heftig geval was besproken.

Dus omdat smikkell het zegt is het niet waar? En wat zusje zegt is wel waar omdat het zusje is!
Smikkell spreekt hier zeker de waarheid
Heeft iemand jou ook doorgespeeld wie er achter die Biechtjes zaten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 20 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 24 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum