Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een nieuw forum?

+78
Pien
Burgemeester Yvette
Burgemeester Nicky
RYW
SuperGrover
Happy
Minx
Bliss
Caresses
Susan
Bubbelicious
Antibes
Bazinga
Burn
Monte
Pompoen
Beachgirl
Printje
Lady4
June
Parisienne
Inge
Elliot
Bolleke
Blair
Carmen_
Ibbeltje
Tiana
Bacio
Sayuri
studiebol
Sam
SoGood
Paper Crown
liesje
mzcharlotte
Mint
Annemoontje
Ella
Red Velvet
Discordia
Aggi
Julia
Thunder
LDJ
Tania
Admin
Jeanette
Caro
Lynn_
Liz
Mamsie
luisa
bolus26
Linda
Viva
Sanne
Rush
Blond
Sterre
Sarah1985
PrimaBella
Annie24
ProudMom
Stuiterbal
Novalee
rapa nui
Kowalski
Twellie
Jade
Zora
Gympie
Sugarfall
Rovine
Aziraphale
LaBird
Steep
Toet
82 plaatsers

Pagina 23 van 24 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden

Een nieuw forum?

Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn111036%Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn1110 36% 
[ 70 ]
Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn111044%Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn1110 44% 
[ 84 ]
Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn1110 10% 
[ 19 ]
Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn111010%Een nieuw forum? - Pagina 23 Lijn1110 10% 
[ 20 ]
 
Totaal aantal stemmen : 193
 
 

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Bliss zo 28 okt 2012 - 4:15

June schreef:Ik wil wel de moderator van spelling zijn Een nieuw forum? - Pagina 23 2474380249. Dat ik dan gewoon alle fouten er zelf uit mag halen wanneer ik daar zin in heb. Een nieuw forum? - Pagina 23 281626781

Hell yeah! Ik wil meedoen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Minx zo 28 okt 2012 - 4:17

Weten jullie wat een lijst aan wensen we al hebben......
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 4:17

Minx schreef:
Caresses schreef:
Stofzuiger schreef:Misschien ook een klein chatgedeelte toevoegen bij een evt nieuw forum? Geen idee of daar behoefte aan is hoor, ik roep ook maar wat Laughing

Edit: spellingscontrole zou voor mij persoonlijk ook een aanwinst zijn.

Dat vind ik het allerbeste idee dat ik gelezen heb. Als dat zou kunnen, heel graag!

Daar zou ik ook heel erg blij mee zijn Very Happy, en meerderen met mij denk ik :P
Oh, die heb ik standaard al aan op mijn laptop, heel irritant. Maar mijn reacties staan soms vol fouten omdat m'n toetsenbord niet altijd even goed meewerkt. Moet alles 10x nalezen en soms heb ik daar geen zin in angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 4:20

June schreef:Ik wil wel de moderator van spelling zijn angel. Dat ik dan gewoon alle fouten er zelf uit mag halen wanneer ik daar zin in heb. :cheering:

Haha, ik wens je veel succes bij die klus Laughing

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Happy zo 28 okt 2012 - 5:06

Ik denk ook niet dat een nieuw forum alles oplost.

Ik heb vroeger ook gepost op een groot forum en ga af en toe nog eens kijken maar daar zijn regels echt regels.

Per pijler en subpijlers verschillende moderators, teveel offtopic berichten worden verwijderd, er zijn waarschuwingen en er word geband, Er is een subforum waar je alleen mag posten maar meer dan 50 inhoudenlijke posts en daar mag je zoveel offtopic lullen en zaniken met elkaar als je wilt Very Happy . Het is een groot druk forum maar door de regels en controle erg overzichtelijk.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  SuperGrover zo 28 okt 2012 - 6:21

Burgemeester Nicky schreef:
June schreef:Ik wil wel de moderator van spelling zijn angel. Dat ik dan gewoon alle fouten er zelf uit mag halen wanneer ik daar zin in heb. :cheering:

Haha, ik wens je veel succes bij die klus Laughing
Ik meld me als hulp!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 6:24

SuperGrover schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
June schreef:Ik wil wel de moderator van spelling zijn angel. Dat ik dan gewoon alle fouten er zelf uit mag halen wanneer ik daar zin in heb. :cheering:

Haha, ik wens je veel succes bij die klus Laughing
Ik meld me als hulp!
Ik denk niet dat dat het nut van een forum is, om te zorgen dat elke post taaltechnisch goed in elkaar steekt. Maar het is uiteraard wel handig om mensen te hebben die bijvoorbeeld teksten kunnen nalezen voor ze gepubliceerd worden!

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  RYW zo 28 okt 2012 - 6:25

Burgemeester Nicky schreef:
SuperGrover schreef:
Burgemeester Nicky schreef:
June schreef:Ik wil wel de moderator van spelling zijn angel. Dat ik dan gewoon alle fouten er zelf uit mag halen wanneer ik daar zin in heb. :cheering:

Haha, ik wens je veel succes bij die klus Laughing
Ik meld me als hulp!
Ik denk niet dat dat het nut van een forum is, om te zorgen dat elke post taaltechnisch goed in elkaar steekt. Maar het is uiteraard wel handig om mensen te hebben die bijvoorbeeld teksten kunnen nalezen voor ze gepubliceerd worden!

Ik denk dat het een grapje was Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Nicky zo 28 okt 2012 - 6:29

Ooh, is dat het RYW!
Maar ik bedoelde het verder wel serieus. Het is altijd goed om mensen te hebben die bijvoorbeeld de blogs die eventueel geschreven worden goed op taal na te kijken.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Burgemeester Yvette zo 28 okt 2012 - 9:03

June schreef:Ik wil wel de moderator van spelling zijn Een nieuw forum? - Pagina 23 2474380249. Dat ik dan gewoon alle fouten er zelf uit mag halen wanneer ik daar zin in heb. Een nieuw forum? - Pagina 23 281626781

Ik heb die neiging soms wel, maar ik hou me in Een nieuw forum? - Pagina 23 253468018

Burgemeester Yvette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 307
Punten : 321
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast zo 28 okt 2012 - 9:14

Ik vind het hier nog reuze meevallen qua spelfouten. Als ik het verslag van iemand op stage lees of iets van iemand in de klas, dan gaan mijn nekharen overeind staan Neutral ik vind dat zo vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  RYW zo 28 okt 2012 - 21:46

Bubbelicious schreef:
RYW schreef:
Monte schreef:Ik ben het helemaal met je eens bubbelicious, voor mij hoeft er ook niets te veranderen. Je kiest er nog altojd zelf voor wat je op internet plaatst.

Je kiest er eventueel ook voor om je fiets niet op slot te doen, of je deur, maar dat wil niet zeggen dat er gejat of ingebroken mag worden..

Maar als je geen fiets heb, wordt ie ook niet gestolen......

En als jij de deur goed op slot doet, eventueel met 2 verschillende sloten, dan een knappe jongen die toch naar binnen komt.

En verder, tuurlijk is het altijd mogelijk en is het niet goed te praten. Maar om in jouw vergelijking te blijven, als jij er voor kiest om je deur of fiets niet op slot te doen, dan weet je dat de kans bestaat dat er iemand binnen kom of er met je fiets vandoor gaat. Dat is het risico wat je zelf neemt toch?

Klopt, maar dat wil toch niet zeggen dat degene die met de fiets (lees: de privé info) aan de haal gaat goed bezig is omdat hij toch niet op slot stond? Dat dat normaal is en dús je eigen schuld? Nee, je dient met je fikken van andermans spullen of privé gegevens af te blijven. We zijn niet een stelletje wilden die alleen maar begrensd worden omdat anderen hun gegevens (of fiets of huis) voor ons afschermen, we kunnen daar ook onszelf gewoon in inhouden, toch? Daar kunnen we toch zelf ook voor kiezen omdat we het zelf ook niet leuk zouden vinden als het ons overkwam?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Pien zo 28 okt 2012 - 22:50

Eens met RYW!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan zo 28 okt 2012 - 22:55

Ook eens met RYW.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  slaatje zo 28 okt 2012 - 23:37

Normaal meng ik me niet in dit soort discussies, nu voor de verandering eens een keer mijn mening hierover:

Of er een nieuw forum komt, of het oude blijft bestaan/opgeschoont word/wat dan ook, kan me niet zo heel veel schelen. Wel lijkt wat nieuwe aanvoer me niet verkeerd.

Wel hoop ik dat er in de toekomst beter met priacy van geplaatste berichten word omgesprongen. Nicky, keurig dat je hebt opgebiecht af en toe het ip adres van een biecht te achterhalen, echter hoop ik wel dat dit in de toekomst niet mee zal gebeuren. Toch een stukje integriteit en vertrouwen voor de functie die je op dit forum hebt.

Verder vraag ik me af of er uberhaubt wel iets gaat gebeuren met deze hele discussie. Er word nu al zo lang over gesproken, maar het zijn alleen maar woorde, daden heb ik nog niet mogen aanschouwen. Ieder zal een eigen mening hebben, en daardoor vermoed ik dat er een hoop mensen zullen verdwijnen.

Nog even terugkomend op de mama pijler....voor ik zwanger hoopte te worden, kwam ik hier nooit. Vanaf het moment dat ik met de pil was gestopt, heb ik in deze pijler een hoop geleerd en aansluiting gevonden. Het is erg fijn met vrouwen te kunnen praten die in hetzelde schuitje zitten. Ik hoop dus niet dat deze pijler opgeheven gaat worden.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Marin zo 28 okt 2012 - 23:45

slaatje schreef:
Verder vraag ik me af of er uberhaubt wel iets gaat gebeuren met deze hele discussie. Er word nu al zo lang over gesproken, maar het zijn alleen maar woorde, daden heb ik nog niet mogen aanschouwen. Ieder zal een eigen mening hebben, en daardoor vermoed ik dat er een hoop mensen zullen verdwijnen.

Nou het lijkt me wel logisch dat er íets moet gebeuren qua nieuwe admin/nieuwe burgemeesters, en dat de regels aangescherpt/veranderd moeten worden. Dat blijkt wel uit de laatste rellen. Het 'bestuur' om het zo maar te zeggen, is beetje uiteengevallen, dus daar moet sowieso wat aan gebeuren. En dat daar meer dan een paar dagen overheen gaat, lijkt me logisch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  slaatje ma 29 okt 2012 - 0:22

Marin schreef:
slaatje schreef:
Verder vraag ik me af of er uberhaubt wel iets gaat gebeuren met deze hele discussie. Er word nu al zo lang over gesproken, maar het zijn alleen maar woorde, daden heb ik nog niet mogen aanschouwen. Ieder zal een eigen mening hebben, en daardoor vermoed ik dat er een hoop mensen zullen verdwijnen.

Nou het lijkt me wel logisch dat er íets moet gebeuren qua nieuwe admin/nieuwe burgemeesters, en dat de regels aangescherpt/veranderd moeten worden. Dat blijkt wel uit de laatste rellen. Het 'bestuur' om het zo maar te zeggen, is beetje uiteengevallen, dus daar moet sowieso wat aan gebeuren. En dat daar meer dan een paar dagen overheen gaat, lijkt me logisch.

Snap ik, ik heb het ook niet over de discussie die nu gestart is, maar over de veranderigen waar al zo lang over gesproken word. Ik ben gekke henkie niet, snap ook wel dat er niet 1,2,3 beslissingen gemaakt kunnen worden hierover.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Minx ma 29 okt 2012 - 0:25

Ik heb gister alles een op een rijtje gezet en het is echt wel redelijk hoor, het is een behoorlijke lijst met best wel wat punten maar een groot deel van de punten is op korte termijn in te voeren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Marin ma 29 okt 2012 - 0:30

Minx schreef:Ik heb gister alles een op een rijtje gezet en het is echt wel redelijk hoor, het is een behoorlijke lijst met best wel wat punten maar een groot deel van de punten is op korte termijn in te voeren.

thumbup
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Minx ma 29 okt 2012 - 0:32

Het meeste komt neer op strengere regels en toezicht, nou ja daar word aan gewerkt volgens mij.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 2:57

Minx schreef:Het meeste komt neer op strengere regels en toezicht, nou ja daar word aan gewerkt volgens mij.

Dat klopt. We zijn er druk mee bezig om dit beter op orde te krijgen. Het kost alleen wel wat tijd, omdat we het wel graag goed willen doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Linnie1985 ma 29 okt 2012 - 9:59

Is een topic voor alle vragen over technische snufjes al gezegd?

Vond het een beetje te veel om 39 pagina's door te nemen :nopompom:.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Susan ma 29 okt 2012 - 10:00

Linnie1985 schreef:Is een topic voor alle vragen over technische snufjes al gezegd?

Vond het een beetje te veel om 39 pagina's door te nemen Een nieuw forum? - Pagina 23 1270000679.

Je bedoelt een pijler? Dat lijkt me overzichtelijker. Op het Vivaforum is ook een Digi-pijler.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Linnie1985 ma 29 okt 2012 - 10:01

Susan schreef:
Linnie1985 schreef:Is een topic voor alle vragen over technische snufjes al gezegd?

Vond het een beetje te veel om 39 pagina's door te nemen Een nieuw forum? - Pagina 23 1270000679.

Je bedoelt een pijler? Dat lijkt me overzichtelijker. Op het Vivaforum is ook een Digi-pijler.

Ja dat bedoel ik, dacht er idd ook aan dat het wat overzichtelijker is.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Marin ma 29 okt 2012 - 10:02

Susan schreef:
Linnie1985 schreef:Is een topic voor alle vragen over technische snufjes al gezegd?

Vond het een beetje te veel om 39 pagina's door te nemen Een nieuw forum? - Pagina 23 1270000679.

Je bedoelt een pijler? Dat lijkt me overzichtelijker. Op het Vivaforum is ook een Digi-pijler.

Heb ik ook al heel vaak geopperd, maar geloof dat de vorige admin het geloof ik niet nodig vond. Lijkt mij zelf ideaal, met vragen over telefoons, camera's etc.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een nieuw forum? - Pagina 23 Empty Re: Een nieuw forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 24 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum