Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'

+6
Jerry
Parisienne
Antibes
June
Twellie
Bazinga
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  - Pagina 2 Empty Re: De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'

Bericht  Susan za 27 okt 2012 - 8:50

Ik vind zelf dat je op een forum meer gedoe heb dan op Facebook. Daar zit ik alleen met mensen die ik zelf uitkies, daar zet ik makkelijker iets neer dan hier.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  - Pagina 2 Empty Re: De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 8:50

Aggi schreef:
Maple schreef:
Aggi schreef:Heb gisteren niks gelezen, ben blijkbaar niet zo actief... maargoed, was ik t wel, waarom zou ik zoiets op facebook moeten zetten Question en waarom zou ik t moeten bespreken De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  - Pagina 2 1270000679
Haha, nou, op facebook zétten vind ik wat overdreven, maar ik had het er wel even ver via de priveberichten omdat ik toevallig op dat moment contact had met een andere forumster over een ander topic.

Naja, goed, heb het ook niet zo gevolgd... dus kan niet over iemand oordelen, maar ik zelf zou facebook niet gebruiken, voor dit soort dingen, en t er met anderen over hebben... mja weet er blijkbaar te weinig van af om hier een oordeel over te hebben....

Ben gewoon facebook moe, teveel gedoe krijg je er van... met wat je er op plaatst De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  - Pagina 2 253468018

Ja maar priveberichten ziet verder toch niemand dan jij en die persoon met je praat zeg maar?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 8:51

Off-topic berichten heb ik verwijderd. Het is niet de bedoeling om bewust een gemene opmerking naar een ander te maken.

Gast
Gast

Bericht  Aggi za 27 okt 2012 - 8:56

Ibbeltje schreef:
Aggi schreef:
Maple schreef:
Aggi schreef:Heb gisteren niks gelezen, ben blijkbaar niet zo actief... maargoed, was ik t wel, waarom zou ik zoiets op facebook moeten zetten Question en waarom zou ik t moeten bespreken De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  - Pagina 2 1270000679
Haha, nou, op facebook zétten vind ik wat overdreven, maar ik had het er wel even ver via de priveberichten omdat ik toevallig op dat moment contact had met een andere forumster over een ander topic.

Naja, goed, heb het ook niet zo gevolgd... dus kan niet over iemand oordelen, maar ik zelf zou facebook niet gebruiken, voor dit soort dingen, en t er met anderen over hebben... mja weet er blijkbaar te weinig van af om hier een oordeel over te hebben....

Ben gewoon facebook moe, teveel gedoe krijg je er van... met wat je er op plaatst De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  - Pagina 2 253468018

Ja maar priveberichten ziet verder toch niemand dan jij en die persoon met je praat zeg maar?

Oh nu lees ik het ook prive berichten idd... stom De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  - Pagina 2 394967
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 8:57

smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Steep za 27 okt 2012 - 9:03

Nee ik zou echt niet weten waarom ik dit zou moeten bespreken of benoemen naar de mensen die ik van het forum op fb heb..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: