't Gesprek in 'De rel in 'Wat betekent het forum voor jou''
+11
Jeanette
marjoleinnn
Blair
Slakje
Susan
Bacio
Parel
Kowalski
Inge
Minx
June
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
't Gesprek in 'De rel in 'Wat betekent het forum voor jou''
Heb jij Facebook en denk je dat je zonder kunt? Zou je zonder willen?
Veel van mijn communicatie verloopt via Facebook en voor mij zou het echt onpraktisch zijn om het te missen. Daarmee zou ik ook een boel afspraken missen. Anderzijds zou ik dat ook wel weer lekker rustig vinden. Ik betwijfel echter of ik mijn Facebooktijd nuttiger zou besteden, dus wat betreft is het nu ook geen prioriteit om zonder te leven.
Veel van mijn communicatie verloopt via Facebook en voor mij zou het echt onpraktisch zijn om het te missen. Daarmee zou ik ook een boel afspraken missen. Anderzijds zou ik dat ook wel weer lekker rustig vinden. Ik betwijfel echter of ik mijn Facebooktijd nuttiger zou besteden, dus wat betreft is het nu ook geen prioriteit om zonder te leven.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Re: 't Gesprek in 'De rel in 'Wat betekent het forum voor jou''
Ik kan makkelijk zonder. Gebruik het meer als mijn site om foto's van de kinderen te delen, kom zelden op andere pagina's, tenzij ik een alert krijg dat mijn naam genoemd wordt.
Gast- Gast
Oh dus ik mag lekker baby's gluren bij jou, maar jij kijkt nooit bij mij ?
June- Kletskop
Euh ja... Sorry. Geen desintresse, meer tijdsgebrek.June schreef:Oh dus ik mag lekker baby's gluren bij jou, maar jij kijkt nooit bij mij ?
Ik plaats foto's van mijn kids en neem de complimentjes in ontvangst als trotse moeder. That's all folks
Gast- Gast
Het was een grapje, omdat iedereen zo bang was voor gluurders en jij bent juist de omgekeerde wereld, haha.
June- Kletskop
Het mooiste kunstwerk wat ik op de aarde heb gezet show ik graag. Ben trots op ze, dus mensen mogen ze gerust bewonderen, niks te verbergen.June schreef:Het was een grapje, omdat iedereen zo bang was voor gluurders en jij bent juist de omgekeerde wereld, haha.
Gast- Gast
Echt?? Mis ik beren door mijn facebookverzuim?
Gast- Gast
Reva schreef:Echt?? Mis ik beren door mijn facebookverzuim?
Ja, groot verlies! Eigenlijk als ik eerlijk ben ook dé reden om Facebook te behouden .
June- Kletskop
Ja! Barst daar van de beren.Reva schreef:Echt?? Mis ik beren door mijn facebookverzuim?
Gast- Gast
Gelukkig krijg ik die berenfoto's altijd doorgestuurd.
Gast- Gast
Reva, via WA kan ik ze ook sturen, maar dat heb je ook niet toch?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Reva, via WA kan ik ze ook sturen, maar dat heb je ook niet toch?
Ja.
Gast- Gast
Het lijkt me heerlijk geen fb meer te hebben, maar ik mis dan wel veel oa werk communicatie. Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat er alleen vaste telefoon was en internet iets bijzonders, dat je dan twee keer per week een kwartiertje mocht msn'en omdat je anders de telefoonlijn te lang bezet hield.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Minx schreef:Het lijkt me heerlijk geen fb meer te hebben, maar ik mis dan wel veel oa werk communicatie. Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat er alleen vaste telefoon was en internet iets bijzonders, dat je dan twee keer per week een kwartiertje mocht msn'en omdat je anders de telefoonlijn te lang bezet hield.
Ja, en tegen de tijd dat je verbinding had en msn had opgestart, moest je er alweer af .
June- Kletskop
Jammer!Reva schreef:Stofzuiger schreef:Reva, via WA kan ik ze ook sturen, maar dat heb je ook niet toch?
Ja.Draai om
Gast- Gast
Ja idd of als je dan nog twee minuten had kwam net die jongen online waar je stiekem verliefd op was.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik gebruik mijn FB heel weinig. Post er zelf sowieso zelden iets. Ik wilde heb verwijderen, maar dat mocht toen niet van Zusje..Minx schreef:Het lijkt me heerlijk geen fb meer te hebben, maar ik mis dan wel veel oa werk communicatie. Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat er alleen vaste telefoon was en internet iets bijzonders, dat je dan twee keer per week een kwartiertje mocht msn'en omdat je anders de telefoonlijn te lang bezet hield.
Ik moet zeggen dat ik het zonder telefoon ook heerlijk vind. Alleen lastig wanneer ik moet bellen voor administratieve zaken en bij het afspreken. Mijn laptop is al maanden dood en ik heb geen internetaansluiting thuis. Ik heb ook geen twitter... Valt allemaal best wel mee dus!
Edit: afgelopen dagen wel FB chat gebruikt.
Gast- Gast
Twitter heb ik wel maar gebruik ik niet meer. Alleen fb dus vrij veel. Op dit moment kan ik echt niet zonder internet, maar dat komt omdat alle vacatures daar staan.
En via fb krijg ik veel mee wat op het werk gebeurt, sinds we een nieuw rooster hebben spreek ik in de pauze vooral oproepkrachten waardoor we veel dingen missen. Ook ons mailadres werkt nog niet zoals het moet, er slordig allemaal maar dan is fb ideaal.
En via fb krijg ik veel mee wat op het werk gebeurt, sinds we een nieuw rooster hebben spreek ik in de pauze vooral oproepkrachten waardoor we veel dingen missen. Ook ons mailadres werkt nog niet zoals het moet, er slordig allemaal maar dan is fb ideaal.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Ja idd of als je dan nog twee minuten had kwam net die jongen online waar je stiekem verliefd op was.
Maar als hij wel al meteen online was, wist ik toch niet of ik hem aan moest spreken. Als ik het meteen deed, dan dacht ik dat het zo op zou vallen, maar als ik een kwartier of half uur wachtte, dacht ik dat hij zou denken dat ik er een kwartier over had getwijfeld . En wat een gesprekken dan ook.
"Hee"
"Hey"
"Hoest?"
"K jou?"
"Ook haha"
"K haha"
"Nog plannen?"
"Nee jij?"
"Ook niet. Moet nu gaan. Doeiiiiiiiiiii"
June- Kletskop
June schreef:Minx schreef:Het lijkt me heerlijk geen fb meer te hebben, maar ik mis dan wel veel oa werk communicatie. Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat er alleen vaste telefoon was en internet iets bijzonders, dat je dan twee keer per week een kwartiertje mocht msn'en omdat je anders de telefoonlijn te lang bezet hield.
Ja, en tegen de tijd dat je verbinding had en msn had opgestart, moest je er alweer af .
En dan stiekem online gaan en zodra je ouders de telefoon pakte of naar de keuken liepen hopen dat je internetverbinding snel genoeg uit kon klikken :-)
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik gebruik mijn facebook regelmatig en ik vind het makkelijk en leuk, maar ik denk wel dat ik zonder zou kunnen. Het zal even wennen zijn, maar ik denk dat het wel zou kunnen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Smikkell schreef:Ik gebruik mijn FB heel weinig. Post er zelf sowieso zelden iets. Ik wilde heb verwijderen, maar dat mocht toen niet van Zusje..Minx schreef:Het lijkt me heerlijk geen fb meer te hebben, maar ik mis dan wel veel oa werk communicatie. Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat er alleen vaste telefoon was en internet iets bijzonders, dat je dan twee keer per week een kwartiertje mocht msn'en omdat je anders de telefoonlijn te lang bezet hield.
Ik moet zeggen dat ik het zonder telefoon ook heerlijk vind. Alleen lastig wanneer ik moet bellen voor administratieve zaken en bij het afspreken. Mijn laptop is al maanden dood en ik heb geen internetaansluiting thuis. Ik heb ook geen twitter... Valt allemaal best wel mee dus!
Maar hoe/via wat zit jij dan online?
Zonder telefoon, laptop of internet blijven er toch weinig opties over?
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik zou trouwens wel zonder fb kunnen, maar ik vind het veel te leuk om mijn kind te showen (en stiekem ben ik natuurlijk zo'n moeder die denkt dat iedereen haar leuk vindt, anders verwijderen ze me maar) en mijn nieuwsgierigheid naar anderen is vaak te groot. Even relaxt op de wc de updates van iedereen lezen, heerlijk!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Dit vind ik ook knap, vooral gezien Smikkel ontzettend vaak post op t forum.Parel schreef:Smikkell schreef:Ik gebruik mijn FB heel weinig. Post er zelf sowieso zelden iets. Ik wilde heb verwijderen, maar dat mocht toen niet van Zusje..Minx schreef:Het lijkt me heerlijk geen fb meer te hebben, maar ik mis dan wel veel oa werk communicatie. Soms verlang ik wel eens terug naar de tijd dat er alleen vaste telefoon was en internet iets bijzonders, dat je dan twee keer per week een kwartiertje mocht msn'en omdat je anders de telefoonlijn te lang bezet hield.
Maar hoe/via wat zit jij dan online?
Zonder telefoon, laptop of internet blijven er toch weinig opties over?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik zou eerder mijn account hier opheffen dan op Facebook.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'
» Nieuw op het forum? Stel je hier voor!
» Willen jullie duimen voor mij, zometeen mijn tweede gesprek.
» Ben jij een aanwinst voor het forum?
» NAV: Wie vind jij een aanwinst voor 't forum?
» Nieuw op het forum? Stel je hier voor!
» Willen jullie duimen voor mij, zometeen mijn tweede gesprek.
» Ben jij een aanwinst voor het forum?
» NAV: Wie vind jij een aanwinst voor 't forum?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: