Wat betekent dit?
+2
Fortissimo
Charles
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat betekent dit?
Ik had bij de CZ wat nota's ingediend. Kreeg ik terug: maximale dagvergoeding bereikt, en dus 0,00 euro uitgekeerd. KUT! Ik kan nergens vinden wat dit betekent, wie weet dit?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Re: Wat betekent dit?
Heb je ze allemaal tegelijk ingediend? Misschien dat je maar voor een bepaald bedrag per dag mag declareren en dat als je de rest aankomende week doet, dat het dan wel kan.. Dat is het enige wat ik kan bedenken (maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht. )
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik weet niet precies wat het is, maar waar ik aan moet denken is dat mijn fysio zei dat ik niet twee verschillende behandelingen op 1 dag kon krijgen van de fysio omdat de verzekering dat niet zou pikken. Daar werd dat intern opgelost door dan 1 van de behandelingen op een andere dag in te boeken, maar als ik bijvoorbeeld op maandagochtend naar de bekkenfysiotherapeut zou gaan en op maandagmiddag naar de gewone fysiotherapeut dan zou het best kunnen dat ik een van de twee niet vergoed zou krijgen. Misschien zoiets?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb ze alledrie tegelijk ingediend maar ze vonden plaats ver uit elkaar . Ik snap er niks van.
Charles- Kletskop
Charles schreef:Ik heb ze alledrie tegelijk ingediend maar ze vonden plaats ver uit elkaar . Ik snap er niks van.
Ok, dus het is niet omdat je meerdere behandelingen op 1 dag hebt gehad van iets...vreemd! Klinkt als iets om echt even achteraan te gaan!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Wat raar! Misschien maandag even bellen?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ja ik bel sowieso. Maar ik geloof dat ik het al snap. Na lang zoeken lees ik dat ze per dag 40 euro vergoeden en de behandeling was per keer 80 euro. Lekker dan! Ik had vantevoren telefonisch nagevraagd en die mevrouw zei jaaa hoor, alles wordt vergoed!
Charles- Kletskop
Je kunt ze ook e-mailen, heb je het antwoord zwart op wit. Ze zijn altijd snel met antwoorden, meestal dezelfde dag of eerstvolgende werkdag.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Bij mijn verzekering zou je dan die 40 euro vergoed krijgen. Zou je nog zelf 40 euro moeten betalen. Zo ging dat met de ostheopaat.Charles schreef:Ja ik bel sowieso. Maar ik geloof dat ik het al snap. Na lang zoeken lees ik dat ze per dag 40 euro vergoeden en de behandeling was per keer 80 euro. Lekker dan! Ik had vantevoren telefonisch nagevraagd en die mevrouw zei jaaa hoor, alles wordt vergoed!
Maar raar dat je dan meteen 0,00 hebt.
SarahKey schreef:Bij mijn verzekering zou je dan die 40 euro vergoed krijgen. Zou je nog zelf 40 euro moeten betalen. Zo ging dat met de ostheopaat.Charles schreef:Ja ik bel sowieso. Maar ik geloof dat ik het al snap. Na lang zoeken lees ik dat ze per dag 40 euro vergoeden en de behandeling was per keer 80 euro. Lekker dan! Ik had vantevoren telefonisch nagevraagd en die mevrouw zei jaaa hoor, alles wordt vergoed!
Maar raar dat je dan meteen 0,00 hebt.
Jaaaa de Osteopaath idd!
Charles- Kletskop
Toen wij nog met H. naar de osteopaat gingen, zaten we ook bij CZ. Toen werd alles nog vergoed. Ik mailde trouwens ook altijd om het inderdaad zwart op wit te hebben staan.
Belachelijk eigenlijk maar tegewoordig wel vaak nodig om het op ide manier te spelen.
Belachelijk eigenlijk maar tegewoordig wel vaak nodig om het op ide manier te spelen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat betekent dit.
» #GTPMJ, wat betekent het???
» De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'
» Wat betekent jouw naam?
» 't Gesprek in 'De rel in 'Wat betekent het forum voor jou''
» #GTPMJ, wat betekent het???
» De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'
» Wat betekent jouw naam?
» 't Gesprek in 'De rel in 'Wat betekent het forum voor jou''
Pagina 1 van 1