Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'

+6
Jerry
Parisienne
Antibes
June
Twellie
Bazinga
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  Empty De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'

Bericht  Bazinga vr 26 okt 2012 - 11:47

Wie heeft dit al besproken op SocialMedia met andere (bevriende) forummers?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  Empty Re: De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'

Bericht  Twellie vr 26 okt 2012 - 11:51

Nope, ik doe niet aan Social Media.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  Empty Re: De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:00

Waarom moet jij altijd topics nav rellen openen?

Gast
Gast

Bericht  Bazinga vr 26 okt 2012 - 12:14

Maple schreef:Waarom moet jij altijd topics nav rellen openen?

Hou je dat bij? :P

Ik vroeg 't me nu gewoon af, ik heb 't namelijk zelf wel besproken. En ik moet niks, je hoeft niet omdat je door een ander op de kast zit, naar tegen mij te doen, hoor.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:20

Nee, sorry, was inderdaad niet netjes van me, Ik ben gewoon chagrijnig door het feit dat mijn persoonlijke problemen voor anderen blijkbaar een prima middel zijn om in te zetten om een ruzie uit te vechten en elkaar verwijten te maken.

Maar, ontopic, ja, ik heb het wel even benoemd aar iemand op FB, maar meer dan benoemen eigenlijk ook niet.

Gast
Gast

Bericht  Bazinga vr 26 okt 2012 - 12:22

Ik snap je ook wel, is ook niet leuk. Ik bedoel dit ook niet als rel, ik vraag 't me gewoon af. Moet zelf namelijk eerlijk bekennen, dat ik vrijwel direct vroeg aan forumvriendinnen online, op FB, wat zij ervan vonden.

Vooral omdat ik er zelf geen jota meer van snap laughcry
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:24

Maple schreef:Nee, sorry, was inderdaad niet netjes van me, Ik ben gewoon chagrijnig door het feit dat mijn persoonlijke problemen voor anderen blijkbaar een prima middel zijn om in te zetten om een ruzie uit te vechten en elkaar verwijten te maken.

Maar, ontopic, ja, ik heb het wel even benoemd aar iemand op FB, maar meer dan benoemen eigenlijk ook niet.
Ga je dit nu naar jezelf trekken? De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  394967 Echt, wat ik er over je persoonlijke info gezegd?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:26

Ik niet. Heb overwogen Carrie een smsje te sturen met 'moet je nu toch eens lezen', maar die ligt vast heel leuke dingen te doen met d'r vriend. Verder ben ik van Facebook af (aanrader!) en op Twitter gaat het in mijn tijdlijn iig over écht belangrijke dingen.

Gast
Gast

Bericht  June vr 26 okt 2012 - 12:27

Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat het fijn is om geen Facebook meer te hebben, zou ook goed voor me zijn.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:28

Ik heb van geen enkele forummer een telefoonnummer, ik heb geen Twitter en ben niet erg actief op Facebook, ik heb zelfs overwogen fb te verwijderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:30

Ja June, 't is best een grappige gewaarwording. Moet je echt 'ns proberen. Ik doe het een jaartje, kijken hoe het bevalt.

Gast
Gast

Bericht  June vr 26 okt 2012 - 12:32

Rood schreef:Ja June, 't is best een grappige gewaarwording. Moet je echt 'ns proberen. Ik doe het een jaartje, kijken hoe het bevalt.

Ik heb er eerder over getwijfeld, maar in mijn vriendengroep van ongeveer vijftien mensen wordt heel veel via Facebook besproken en op de Facebook van mijn werk ook. Mijn broer en zijn vriendin hebben ook geen Facebook en ze missen niks. Misschien had ik er nooit aan moeten beginnen.

Na mijn studie denk ik dat het gemakkelijker is om er een jaartje mee te kappen, nu ligt er te veel informatie. Erg eigenlijk en juist ook weer een reden om het wél te verwijderen De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  394967.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:34

Ik doe niet aan facebook! Of Twitter, hyves, Google+, weetikhet!

Gast
Gast

Bericht  June vr 26 okt 2012 - 12:35

Lijkt me echt prettig, dat je daar gewoon nooit aan begonnen bent smile.

Oh sorry, ik verpest dit topic of niet?
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes vr 26 okt 2012 - 12:36

Whut, rel? :O
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Bazinga vr 26 okt 2012 - 12:37

June schreef:Lijkt me echt prettig, dat je daar gewoon nooit aan begonnen bent smile.

Nee hoor Wink Dit topic valt niet te verpesten.

Reva; whatsapp je wel met forummers?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 12:41

Bazinga schreef:
June schreef:Lijkt me echt prettig, dat je daar gewoon nooit aan begonnen bent smile.

Nee hoor Wink Dit topic valt niet te verpesten.

Reva; whatsapp je wel met forummers?

Nee, zou ik nooit doen.

Gast
Gast

Bericht  June vr 26 okt 2012 - 12:41

Het leek me eigenlijk wel een leuk onderwerp voor een topic. De titel is niet helder, maar ik vond hem eigenlijk wel leuk..

Antibes, het topic is nog niet eens verwijderd. Je kunt het gewoon lezen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Bericht  Antibes vr 26 okt 2012 - 12:46

Zag het net. Kijken of ze morgenochtend ook nog halen; 35 pagina's trek ik niet meer.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Parisienne vr 26 okt 2012 - 21:24

Ik heb gisteravond gemist, dus heb vanochtend alle 35 pagina's doorgelezen. Nee, ik heb het niet besproken met anderen. Heb daar ook niet de behoefte aan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jerry za 27 okt 2012 - 7:55

Volgens mij heb ik ook iets gemist Embarassed Kan t topic niet meer terug vinden...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 8:01

Ik niet. Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Aggi za 27 okt 2012 - 8:41

Heb gisteren niks gelezen, ben blijkbaar niet zo actief... maargoed, was ik t wel, waarom zou ik zoiets op facebook moeten zetten Question en waarom zou ik t moeten bespreken De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  1270000679
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 8:43

Aggi schreef:Heb gisteren niks gelezen, ben blijkbaar niet zo actief... maargoed, was ik t wel, waarom zou ik zoiets op facebook moeten zetten Question en waarom zou ik t moeten bespreken De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  1270000679
Haha, nou, op facebook zétten vind ik wat overdreven, maar ik had het er wel even ver via de priveberichten omdat ik toevallig op dat moment contact had met een andere forumster over een ander topic.

Gast
Gast

Bericht  Aggi za 27 okt 2012 - 8:49

Maple schreef:
Aggi schreef:Heb gisteren niks gelezen, ben blijkbaar niet zo actief... maargoed, was ik t wel, waarom zou ik zoiets op facebook moeten zetten Question en waarom zou ik t moeten bespreken De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  1270000679
Haha, nou, op facebook zétten vind ik wat overdreven, maar ik had het er wel even ver via de priveberichten omdat ik toevallig op dat moment contact had met een andere forumster over een ander topic.

Naja, goed, heb het ook niet zo gevolgd... dus kan niet over iemand oordelen, maar ik zelf zou facebook niet gebruiken, voor dit soort dingen, en t er met anderen over hebben... mja weet er blijkbaar te weinig van af om hier een oordeel over te hebben....

Ben gewoon facebook moe, teveel gedoe krijg je er van... met wat je er op plaatst De rel in 'Wat betekent het forum voor jou'  253468018
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: